Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Бақа қайда барады?»
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қайталай алады: Бақаны, кесірткені танып, ажырата білуі, олардың дене бөліктері туралы, табиғат үшін маңыздылығын. Түсінеді : Кесірткені, бақаны таниды, ажыратады, олардың тіршіліктері туралы түсініп айта алады. Немен қоректенетінін және олардың қайда тіршілік ете алатындарын біледі. Қолданады : Шығаратын дыбыстарын, жануарларға қамқорлықпен қарауды Қос тiлдiк компонент: Бақа-лягушка Дидактикалық материалдар: Тасбақаның суреттері
Материалды ашып қарау
Ұйымдастырылған оқу қызыметінің технологиялық картасыБілім саласы : «Коммуникация»Бөлімі:Көркем әдебиетТақырыбы: «Бақа қайда барады?»Қайталай алады: Бақаны, кесірткені танып, ажырата білуі, олардың дене бөліктері туралы, табиғат үшін маңыздылығын.Түсінеді : Кесірткені, бақаны таниды, ажыратады, олардың тіршіліктері туралы түсініп айта алады. Немен қоректенетінін және олардың қайда тіршілік ете алатындарын біледі.Қолданады : Шығаратын дыбыстарын, жануарларға қамқорлықпен қараудыҚос тiлдiк компонент: Бақа-лягушкаДидактикалық материалдар: Тасбақаның суреттері
1. Ұйымдаст қозғаушы қыз. түрі.
Мақсаты Тәрбиешінің қызметі
Балалардың тілін дамыту, сөздік қорларын молайту.

Шаттық шеңберіАрмысың алтын күн!Армысың жер ана!Армысың достарым!Қайырлы күн достарым!
2.Ұйымдастыру ізденушілік
Сурет бойынша таныс шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруге және оның мазмұнын айтуға үйрету.Жұмбақ шешу

Өзі қорқақ,Аяғы талтақКөзі тостақОл не балалар?(Бақа)Ғажайып сәт–          Балалар, міне бізге қонаққа бақа келіп тұр.–          Балалар, сендер бақа туралы не білесіздер?–          Оның көзі, аяғы қандай?–          Бақа қандай дыбыс шығарады?Қане осы бақадан оның басы неге жалпақ екенін, көзі неге үлкен екенін және бұты неге талтақ екенін сұрайық«Бақа, бақа» өлеңінен диалгБақа, бақа, балпақ,Басың неге жалпақ?  (тәрбиеші)Темір телпек көп киіп,Басым содан жалпақ.  (Қадырбек)Бақа, бақа, балпақ,Көзің неге тостақ?  (тәрбиеші)Көрінгенге  көп қарап,Көзім содан тостақ. (Қадырбек)Бақа, бақа, балпақ,Бұтың неге талтақ?  (тәрбиеші)Көп отырдым ерініп,Бұтым содан талтақ.  (Қадырбек)Ия, балалар бақа терісі бұдырлы,мүйізді болғандықтан құрлықта тіршілік етуге бейімделген. Бақа денесі кеуіп кетпес үшін, күндіз орманда ылғалды жерлерде: жапырақ, шөптердің астында, тышқандар мен көртышқанның індерінде, құлаған ағаш пен олардың тамырының астына жасырынып жатады, қорегін түнде аулайды. Жаңбырлы күндері күндіз де белсенді тіршілік етеді. Өрмекші, құмырсқа, жұлдызқұрт, ұлумен қоректенеді. Бақалар күз айында қысқы ұйқыға кетеді. Бақалар қыста ауаны өкпе арқылы емес, терісі арқылы қабылдайды.–          Балалар, біз бақаны секіреді дедік. Неліктен олар  секіреді?–          Бақа бізге секіріп көрсетші–          Ой, бақа саған рахмет. Біз сен туралы көп мағлұмат білдік. Сен бізбен бірге әрі қарай, басқа да бауырымен жорғалаушылармен танысқың келе ме?–          Онда бізбен бірге бол.«Жалғасын тап» ойыныШарты: Аталған құстардың, жануарлардың қалай қозғалатындарын жалғастарып айту.Құс-… (ұшады)Балық-… (жүзеді)Бақа-… (секіреді)Жылқы-… (жүгіреді)Сергіту сәті:Қане, қане тұрамызҚолды белге қоямызОтырамыз, тұрамызОрнымызды табамыз.«Кім бірінші?» ойыны.Ойын шарты бойынша балалар музыка аяқталғанша алдарынада бірнеше бөлікке бөлінген қағаз қиындыларын құрастырады. Музыка аяқталған кезде ойынды аяқтайды.– Балалар ненің бейнесін құрастырдыңдар,– Бұл-кесіртке.Кесіртке жер шарының  суық аймақтарынан басқа жерінің бәріне дерлік таралған. Бұлардың қазіргі кезде Қазақстанда 6 тұқымдасы кең таралған. Кесірткелердің көптеген түрі жерде жүреді, ағашқа, бұтаға өрмелей алады, құмға батып кететін түрлері де бар (батбат кесіртке). Денесі жалпақ, қысқа не ұзынша келеді аяғы кейбір түрінде өте жақсы жетілген.Тілінің құрылысы да әртүрлі.Көбінесе жалпақ, қалың етті, ұзын, ұшы екі айырлған болып та келеді.Көздерінің қабағы қозғалмалы, ойнақшып тұрады. Қауіп төнгенде көбі құйрығын үзіп тастап қашады, бірақ көп кешікпей жаңадан құйрық пайда болып, бұрынғы қалпына келеді. Кесірткелердің көпшілігі жұмыртқалайды. Түрлі  жәндікдермен, өрмекшілермен, құрттармен, құстардың жұмыртқасымен, түрлі өсімдіктің жұмсақ бөліктермен, жемісімен және тұқымымен қоректенеді.Дәптермен жұмыс1-тапсырма:Суретке қарап кесірткенің ерекшеліктерін әңгімеле2-тапсырма:Суреттен кесірткенің немен қоректенетінін тауып белгіле.3-тапсырма:Суреттен құрбақаның мекенін тауып, белгіле.4-тапсырма:Суреттен құрбақаның немен қоректенетінін тауып  белгілеБақа- лягушка, frogКесіртке – ящерица, lizardЖекеше-көпше түрі: Бақа – бақалар, кесіртке – кесіртке

3. Рефлексивті – түзетушілік
Тасбақа жайында түсінігін кеңейту.Балалардан бүгінгі оқу қызметінен алған әсерлерін, көңіл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрау. Сұрақтар қоя отырып пысықтау.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мамбеталина Бақыткүл Сәбитбекқызы
Жарияланған уақыты:
2019-04-26
Категория:
Шағын орталық
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1556285272
333
444
555
666
7
888
999