Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
баяндама
Материал жайлы қысқаша түсінік: мұғалімдерге топтық жұмысты қалай жүргізу керек жөнінде мағлұмат алады, оқушылардың білім сапасына топпен жұмыс жасау қандай әсер беретінін білетін болады.
Материалды ашып қарау
Тақырыбы: Тарих сабағында топтық жұмыс жүргізудің ерекшеліктері мен тиімді әдістеріМақсаты: Топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және сабақта қолданылатын тиімді әдістердің тиімді жолдарына талдау жасап әріптестермен бөлісу. Топтарда жұмыс істеу не үшін қажет? «Ынтымақтастық» және «бірлескен оқу» дегеніміз не? Ынтымақтастық оқу – өзара іс-әрекет жасау философиясы, ал бірлескен оқу соңғы нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттің құрылымы болып табылады. Ынтымақтастық оқу сыныпта пайдаланатын әдіс қана емес, жеке философия болып табылады. Адамдар топтарға бірлескен барлық жағдайларда топтың жекелеген мүшелерінің қабілеті мен іске қосқан үлесі құрметтеліп, атап көрсетілетін, адамдардың жұмыс істеудің басқа тәсілі орын алады. Топтың жұмысы тиімді болуы үшін билік пен топ жауапкершілік топ мүшелерінің ынтымақтастығы арқылы бітімге, келісімге қол жеткізуіне негізделген.Бірлескен оқудың мәні неде?Ынтымақтастық оқу – бұл оқыту мен оқу тәсілі, аталған тәсіл проблемаларды шешу, тапсырмаларды орындау немесе әлдебір өнім жасау үшін оқушылар тобының бірлесіп жұмыс істеуін білдіреді. Ынтымақтастық оқу оқуды табиғи әлеуметтік әрекет ретінде қабылдауға негізделген, оған қатысушылар бір-бірімен әңгімелеседі және осы әңгімелесу арқылы білім алады.Топтарда қалай жұмыс істеуге болады?Топтық жұмыстан барынша көп басымдылық алу үшін, мұғалімдер мен оқушылар барлығынан хабардар болуы қажет және бақылау мен қарым-қатынас жасау барысында жеке тұлғалық дағдыларын дамытып, өз ойларын білдіріп және басқаларға қолдау көрсету өте маңызды.
  • Қарым-қатынас: әңгімелесу, тыңдау, ым мен қимылды пайдалану
  • Өзін-өзі таныту: үстемдік танытпай, топтағы жұмысқа белсенді қатысу үшін өзіне-өзі сенімді болу
  • Басқаларды қолдау: топтың қызметіне үстемдік жүргізбей, топ жұмысына белсенді қатысу үшін шиеленіскен жағдайларды шешу.
  • Басқаларды бақылау және басқалар туралы хабардар болу.


  • Топты ұйымдастыру ережелері:
  • Топтар әр түрлі тәсілдермен құрылуы мүмкін. Кей кездері мұғалімдер әріптестерінен бірге жұмыс істеуін өтінеді, басқа жағдайларда кездейсоқ іріктеп алынған топтар құрастырылады.
  • Топтың қандай тәсілмен құрылғанына қарамастан, жаңадан құрылған кез келген топқа бір-бірімен жұмыс істеу сипатына, дағдылары мен стиліне икемделіп, бейімделуге уақыт талап етіледі.
  • Қалыптасу кезеңі топ жұмысының басталуымен шектелмейді. Топ мүшелерінің бір-бірі туралы хабардар болуына қарай, топтың қарқыны біртіндеп өзгереді және де топ мүшелеріне мұндай өзгерістерге қатысты әрекет ету үшін қажеттілігіне қарай жұмысты түзетуге дайын болу керек.
  • Топта жұмыс істеу ережелері:
  • Топтар түрлі тәсілдермен құрылуы мүмкін. Ал кейде топтар жекелеген мүшелердің нақты бір мықты қасиеттеріне қарай құрылады.
  • Жаңадан құрылған кез келген топқа бір-бірімен жұмыс істеу сипатына, дағдылары мен стиліне икемделіп, бейімделуге уақыт талап етіледі.
  • Қалыптасу кезеңі топ жұмысының басталуымен шектелмейді. Топ мүшелерінің бір-бірі туралы хабардар болуына қарай, топтың қарқыны біртіндеп өзгереді.


  • Топта жұмыс істеу ережелері:
  • Топтық жұмыс жеке шешуге болатын тапсырмаларды емес, анағұрлым күрделі тапсырмаларды шешуді көздейді.
  • Кез келген команда барлық мүшелері білетін және түсінетін жалпы ережелерді басшылыққа алуы қажет.
  • Топтағы бірлескен жұмыстың нәтижелері:
  • Жақсы ұйымдастырылған топтық жұмыс оқушылар арасында әлеуметтік өзара қарым-қатынасты, тиімді араласу және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
  • Оқушыларды алынған ақпаратты ойластыруға және талқылауға, өзгелердің пікірлерін түсінуге немесе теріске шығаруға ынталандырған жағдайда топтық жұмыс тиімді болады.
  • Фактілер бұл үдеріс кезең-кезеңмен өтетінін растап отыр. Оқушылардың арасында қарым-қатынас біршама орнаған соң, мұғалімдер олардың тиімді қарым –қатынас жасау және мәселелерді шешу дағдыларын дамыта алады.




  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Акимжанова Сара Турсыналиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-26
    Категория:
    Кембридж тәсілімен оқыту
    Бағыты:
    Баяндамалар, реферат
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1551167554
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999