Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
мастер класс
Материал жайлы қысқаша түсінік: деңгейлік бітірген мұғалімдерге көмекші құрал ретінде материалдар бар, өз тәжірибесінде өткізуге болады. мастер класс, коучинг өткізу кезінде қолдануға қолайлы материалдары бар.
Материалды ашып қарау
Тақырыбы: Мұғалімнің кәсіби дамуындағы шығармашылық топтың ықпалыМұғалімнің аты-жөні: Акимжанова С.Т.Күні: 15.01.2019ж.





Қатысқан мұғалімдер саны:

Қатыспаған мұғалімдер саны:
Негізгі идеясыМұғалімдердің кәсіби құзіреттілігін дамыта отырып, олардың кәсіптік деңгейінің өсуіне жағдай жасау.

Сабақтың мақсаты:

Шығармашылық топ жұмысында мұғалімдерге оқыту мен оқудағы өз құзіреттіліктерінің өзектілігін тәжирибелік маңыздылығы туралы талдау жасату. Оқушының жеке тұлғалық дамуына , яғни оның өзін-өзі тануға және өзіндік өсу бағытында мұғалімнің кәсіптік құзырлығының, шеберлгінің рөлі маңызды екендігін ортаға салу.



Күтілетін нәтижеМұғалімдердің жаңартылған білім беру бағдарламасының идеясына көзқарастарын ортаға салып, рефлексивті ойлануға, оқыту үдерісіндегі берілген тапсырмаларды талқылауға, қателермен өз бетімен жұмыс жасай білуге, практикада өмірлік дұрыс тәжірибе алуға, рефлексия беруге үйрету.



Кімдермен жүргізіледіМұғалімдермен
АКТ Презентация, слайд, бейнежазба
Жоспары


Шебер сыныптың басы

3 мин























5 минут











Шебер сыныптың ортасы

3 мин



















































Топтық жұмысТалқылау10 минут

















































































































Топтық жұмыс талқылау 10 минут

















Топтық жұмысты негіздеу: Өлең шумақтарына сәйкес топтасу.1-топ.Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақындығы, Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Азбайтұғын адамның алтындығы.2-топ. Жақсы ұстаздың шын мәңгілік пайдасы, Өзіне обал арзан дәріс, айласы. Ұстаз болу бақыт, әрі абырой Ұстаз деген – шәкірттердің айнасы. 3-топ. Ақырын жүріп, анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық қылған жалықпас, Үйретуден балаға

Мұғалімдердің психологиялық ахуалдарын қалыптастырып, жұмыс жасауға зейін шоғырландыру. Мұғалімдер қолдарына ақ қағаз бен қаламсап алып, шеңберге тұрады, шеңберді бұзбай жүріп, алдында тұрған мұғалімнің арқасына қағазды қойып, арттағы әріптестерінің суретін салады. Ережесі: тоқтауға болмайды; шеңбер жүруін тоқтатқанша сурет сала беру керек; суретке ренжуге болмайды!

Мұғалімнің сөзі: Қазіргі таңдағы педагогикалық инновация - педагогикалық жүйедегі жаңашылдықты пән ерекшеліктеріне қарай қолдана білуде үлкен белестерге жетудің бірден- бір жолы. Мұғалім сабақта «Мен орындаушы» ретінде жаңа тақырыпты түсіндіреді де, ал «Мен қадағалаушы» рөлінде «Мен қалай түсіндіріп тұрмын?» деп өз әрекетін талдап, оны бағалайды. Бұл дұрыс дегенмен, бүгінгі таңда «Мен басқа» ұғымы мұғалімді шынайы түрде жан-жақты қарастырады, әріптесінің ұсыныстарын естіп, жіберілген қателері мен олқылықтарын алдын алып, оларды түзетуге тырысып отырады. Басқаша сөзбен айтқанда «Мен басқа» мұғалімге тыныштық бермей, оны үздіксіз мазалап, тоқтатпай, оның әрі қарай жылжуына, дамуына себепкер болады. Демек, сабақ міндетті түрде мақсаттан басталып, тапсырмаларда да мақсатқа негізделуі үшін мұғалім өзінің әрбір әрекетін мақсат тұрғысынан сараптап тұруы қажет. Әр тапсырма сайын қателерді түзеу мақсатында кері байланысы мен рефлексиясын беріп отыруы міндетті. Осы орайда мен сіздерге мынандай тапсырма ұсынамын: ол үшін осы отырған үш топқа бірдей сұрақ қойылады: Қазіргі кезде айналысып жатқан іс-әрекеттерініңіздің қайсысы өзіңіз үшін ең маңызды болып табылады? деген сұраққа жауап беріңіздер. Ойландыңыз ба? Енді төмендегі үш топқа конвертке салынған сұрақтар беріледі. Мұқият оқыңыз, асықпаңыз, егерде сіз өзіңізге өзіңіз шыншыл және адал болсаңыз, онда әрбір сұраққа берген жауабыңыз әр мұғалімге өзі туралы жаңа білім бере отырып, сабақтың сапасын арттыруға, тапсырмалар беру кезінде жасаған қателерін түзеуге көмектеседі. Осы отырған әр мұғалім өзінің пәні бойынша сабақтың сапасын арттыру үшін не істеу керектігін біледі, өткізген әр сабағына рефлексия бере алады.
  • тапсырма: «Конверт» әдісі
  • 1-топ:
  • Сабағымда мен шындығында қандай нәтижеге қол жеткізгім келеді?
  • Сабақтың нәтижесіне тікелей жауаптымын ба?
  • Нәтижеге жету жолында болашақта қандай мүмкін болатын кедергілерді көріп тұрсыз?
  • Мен мақсатыма жеттім ба, оның дәлелдері қандай болды?
  • Мен оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын ынталандыра алдым ба?
  • Мен әрбір әрекеттен кейін оқушылардан кері байланыс алып отырдым ба?
  • 2-топ:
  • Сабақтың нәтижесі шындыққа айналу үшін менің алғашқы қадамым қандай болу керек?
  • Менің күмәндарымның себебі қандай?
  • Егер мен мақсатқа жетсем, менің өмірімде қандай игі өзгерістер болады?
  • Таңдап алынған тәсілдер тақырыпты тереңінен ашуға көмектесті ма?
  • Өзіне өзі сенбейтін оқушыларды қолдап отырдым ба ?
  • Менің ең сәтті және ең сәтсіз шыққан әрекетім қандай болды?
  • 3-топ:
  • Сабақ нәтижесінің сапалы болуы маған ғана байланысты ма?
  • Мұны бұрын жасауға маған не кедергі болды?
  • Талқылауды жандандыратын ашық сұрақтарды дұрыс қойып отырдым ба?
  • Барлық оқушылар сабаққа белсенді түрде қатысты ма?
  • Мен зерттеу сұрақтарын қойып, жорамалдау жасауға ынталандырдым ба?
  • Бұл сабақ бұдан да мәнді болу үшін оған қандай өзгерістер енгізе аламын?


  • Осы сияқты сұрақтарға жауап беріп, біз өз әрекеттерімізді жобалап, мақсаттарымызды айқындауға, басқалардың іс-амалдарын түсінуге үйренеміз, жеткен нәтижеге баға беріп, оларды жақсарту тұрғысында әрекеттенеміз. Бұл тапсырманы орындауда әрекеттерімізді зерделеп, жетістіктер мен қиыншылықтарды талдаумен қатар рефлексиялық ойлаудың реті мен әр кезеңін тереңінен қолдана білдік. Рефлексияда мұғалім өзінің ойлау, зерделеу процестерінің қалай өтетіндігі туралы ойланады, танымдық әрекеттерін түсінеді, шешім қаблдап, әрі қарай не болатынын жоспарлайды.

    Кері байланыс: «Екі тәтті, бір қатты»2 тапсырма: «Ең жақсы мұғалім» бейнежазба көрсетіледі. Әр топқа ситуациялық сұрақтар қойылады, мұғалімдер пікірлерімен бөліседі, бейнежазбадан алған түйінді идеяларын айтады.1- топ: Не себептен Томсон ханым әр баланың өткен сыныптағы бағаларын саралап қарау керек еді. Қалай ойлайсыздар осы әдістің тиімділігі неде болды?2- топ: Теддидің «Томсон ханым сізден менің анамның исі шығып тұр» деген сөздері мұғалімнің бүкіл педагогикалық тәжірибесін қалай өзгертті?3-топ: Мұғалімнің әрбір әрекеті өзгенің өміріне қандай өзгеріс әкелетінін болжай аламыз ба? Ортаның ықпалы қалай әсер етуі мүмкін?

    Кері байланыс: «БББ»
    Ресурстар

    Өлең шұмақтары жазылған қима қағаздар таратып беріледі1-топ2-топ3-топтоптасады













    Бір-бірлеріне салған суретін тарту етедіА4 қағаз бен қаламсап







    Асхат Әлімов «Интербелсенді әдістемені қолдану мәселелері» оқу құралы, Алматы-2013ж.

















































    Асхат Әлімов «Табысты сабақ жоспары қалай құруға болады?» Алматы-2018ж.











































































































    Бейнежазба


    Сабақтың соңы 1 минут











    Рефлексия

    1минут























    Кері байланыс2 минут


    Мұғалімнің сөзі: Егерде мұғалім ізденуді тоқтатса, ұстаздық тоқталады. Қазіргі таңда әр ұстаз іздену үстінде болу керек, ал ізденуден шеберлік шыңдала түседі. Осы биіктіктің шыңынан көрінейік! Біздің оқушыларымыз бізді осындай қалыпта көрсін деп сабағымды аяқтаймын.







    Алдарыңызда берілген «Блоб» ағашына өздеріңіздің ұстаздық жолындағы деңгейіңізді анықтап бояй қойыңыз.



    Кері байланыс парақтарын толтырту
  • Бүгінгі шебер сыныптан алған әсеріңіз,
  • Нені үйрендіңіз?
  • Нені білдіңіз?
  • Неге қол жеткіздіңіз?
  • Тапсырмалар орындау барысында қандай қиындықтар кездесті?
  • Қандай сезімде болдыңыз?
























  • «Блоб» ағашы суреті



























    Кері байланыс парақшасы
















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Акимжанова Сара Турсыналиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-02-26
    Категория:
    Кембридж тәсілімен оқыту
    Бағыты:
    Семинарлар
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1551167849
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999