Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
"Бес саусақ" сайыс сабағы
Материал жайлы қысқаша түсінік: "қолөнер" үйірмесі бойынша ұйымдастырылған сайыс сабақ
Материалды ашып қарау
Алматы облысы Алакөл ауданы Үшарал қаласы«Үшарал қалалық балалар шығармашылық орталығы» МКҚК«Қолөнер» үйірмесінің жетекшісіСаурыкова Назым Нуратбековна

Сабақтың тақырыбы: «Бес саусақ»Сабақтың мақсаты: Оқушылардың іскерлігін, икемділігін нығайту. Эстетикалық талғамдарының дамуына ықпал жасау, танымдық және шығармашылық қабілетін, шеберлігін дамыту. Өнерді тануға, қызығушылыққа баулу, әдептілікке, парасаттылыққа тәрбиелеу.Түрі: сайыс сабақ І. Ұйымдастыру кезеңі:Жүргізші:

  • Талпынған әр шыңдарға жас таланттар,
  • Білімнің ордасында ән қалықтар.Күтіп тұр арман қуған өрендердіШеберлікпен ойға толы сын сағаттар! - Армысыздар, құрметті өнер сүйер қауым! «Қолөнер» үйірмесі бойынша өтетін «Бес саусақ» атты қыздар арасында өтетін сайысымызға қош келдіңіздер! Барлығымыз бүгінгі кеште жеңімпаз, өнерлі қызымызды бірге анықтайық!
  • Жол сілтеген биіктерге, ұстаздарым,Алдарыңнан шығар әлі жаңа дарын.Әділдікті тек алға мақсат еткен,Таныстырам әділқазы алқаларын.
  • (Қазылар алқасы таныстырылады)
  • Ал енді алдарыңызға бүгінгі сайыскерлерді шақырамыз.
  • (Муызка ойналады, қатысушылар ортаға шығады. Әрбір сайыскерді аттарымен таныстырып өту. 1. Нұрбай Сабина 2. Қайролла Аделя3. Қабдолда Ақниет 4. Серікқалиқызы Ақниет 5. Марат Ақниет 6. Марат Мөлдір 7. Даниял Диана - Ендігі сәтте сіздерді сайыстың бағдарламасымен таныстырып өтейін:1.Таныстыру (өлең жолдармен өздерін таныстыру) 2. Қызығушылықты ояту (сұрақ - жауап, мақал-мәтелдерді жалғастыру.) 3. «Ою ойғанның ойы озық» (ою ою) 4. «Кім жылдам?» бөлімінде қыздардың іскерлігі: қыздарымыздың жылдамдығын, ептілігі сынға алынады. Қатысушылар 2 минут уақыт аралығында әр түрлі заттармен (жіпті бисермен толтыру, түйме қадау, ою-өрнек ою, кесте түрін тігіп көрсетуі тиіс)  5. «Шебердің қолы ортақ» бөлімінде үй тапсырмасы тексеріледі (қолөнер бұйымдарын қорғау).

    ІІ. Негізгі бөлім:

    2.1. «Таныстыру» бөлімі

    Жүргізуші:
  • Өнер қуып сайыскерлер өтсе дейміз,Бір басына өнерлері жетсе дейміз.Бәске түскен сайыскерлер кезектесіп, Таныстырып өздерін өтсе дейміз.
  • Ортаға қыздарымызды шақырайық! (Қыздарымыздың таныстырулары тыңдалады) Жүргізуші:
  • Ал, қыздар, сайысқа қалайсыздар? Сендер өтер әлі де талай сын бар. Кімдер жүйрік, сұрақ ал, қымсынбай-ақ, Жауап берсең сұраққа, жарайсыңдар! 
  • 2.2. «Қызығушылықты ояту» бөлімі(Нөмірленген конверттерді біртіндеп алып сұрақтарға жауап береді). Сұрақ-жауап, мақал-мәтелдер жалғастыру. Дұрыс жауап үшін 1 ұпай берілді.
  • Ою-өрнектердің түрлерін ата.2. Ою-өрнек сөздің мағынасын түсіндір.3. Ылғалды - жылумен өңдеу дегеніміз не? (Үтіктеу)4. Ең алғаш рет тігін машинасының жобасын кім ұсынды? (Леонардо до Винчи)5. Ұлттық киімдер түрлері (көйлек, бешпент, камзол, шапан, сәукеле, тақия)6. Зергерлік бұйымдарды атаңыздар? (алқа, білезік, сақина, сырға, шолпы)7. Қазақтың ұлттық ойындарын атаңыз? (алдыбақан, асық, ақ сүйек, соқыр теке, тиын алу, қыз қуу)8. Қазақтың ұлттық бас киім түрлері? ( Қалпақ, кимешек, шәлі, тұмақ) 9. Қыз ұзатқанда айтылатын жыр? (сыңсу) 10. Қыз жасауы дегеніміз не? 11. Кестені, кілемді керіп қоятын арнаулы зат қалай аталады? (Кергіш)12. Ұлттық киімдер қандай стиль түріне жатады? (Фольклорлық) 13. Юбканың қазақша атауы? (Белдемше) 14. Қазақтың ұлттық сүт тағамдарын ата? (айран, қаймақ, құрт, ірімшік, шұбат, қымыран, қымыз, уыз, қатық, ашыған көже)15. Қазақ әйелдерінің, әжейлердің басты тұтас жауып тұратын бас кіиім қалай аталады? (Кимешек) 16. Қол тігіс түрлері (көктеу, көшіру, көмкеру, қиғаш көмкеру, қайшы тігіс, тор тігіс, қайып тігу) 17.Қалдық матадан құрастырып жасалатын бұйымды атаңыз (құрақ) 18.Қазақтар киім тігуге өздері өндірген қандай материалдарды жиі пайдаланған? (жүн, тері) Мақал-мәтелдің жалғасын табу: 1. Жеті рет өлшеп,.....................2. Еңбек қылсаң ерінбей,........................3. Көз қорқақ,........................4. Бүгінгі істі .............. қалдырма.5. Өнерлі болу .................., өнерсіз болу бейнет.6. Өнерліден ................, өнерсізден жирен
  • Әрбір дұрыс жауапқа топқа бір ұпай. 2.3. «Ою-ойғанның ойы озық» (ою ою)Жүргізуші:
  • Ою керек қарасаң, Өңкей мүйіз тізілген. Қайсысын қаласаң, Қиып ал сызған ізіңмен. Қию оңай демеңдер, Оған да өнер, ой керек. Бос мақтанып жұрмеңдер, Қиюға пысық қол керек.
  • 2.4. «Кім жылдам?» бөліміЖүргізуші: «Асыл тастан шығар, өнер жастан шығар» - деп халық айтса, қалт айтпайды. Ендеше келесі 4-ші шартымыз бойынша сайыскерлерді ортаға шақырамыз. Бұл сайыс -  « Кім жылдамдеп аталады. Қыздардың іскерлігі сынға алынады.(Қатысушылар 3 минут уақыт аралығында әр түрлі заттармен ( бисермен тігу, түйме қадау, кесте түрін тігіп көрсету).
  • Әділқазы алқалары сіздер жасалған заттардың сапасына, санына байланысты ұпай бересіздер, ендеше қыздар дайынсыздар ма? Бастаймыз!
  • (музыка қосылып тұрады, өлең біткен соң сайыскерлерімізді тоқтатамыз)2.5. «Шебердің қолы ортақ» бөліміЖүргізуші:
  • Қандай жақсы майысып тұрғандарың, Бойыңа жинағандай өнер бағын. «Ана көрген тон пішер» деген ғой, Қыздарымыз көрсетсін бұйымдарын!
  • Ендігі сәтте қыздарымызды сайысымыздың бесінші шарты бойынша сынаймыз. Бұл сайысымыз – «Шебердің қолы ортақ» бөлімі: сайыскердің шеберлігі сыналады , үй тапсырмасы деп аталады. Бұл сайыста қыздардың шеберліктерін анықтаймыз, қолөнер жұмыстарыңызды қорғайсыздар!


  • Қорытынды бөлім.Жүргізші:- Сіздерге көп рахмет. Сөз кезегін әділқазы алқаларына берсек.

    Жүргізуші:
  • Көгере бер, өсе бер, Өмір жолы еңбекпенен шешілер. Шыңға шығар шынар болып шынайы, Кездеспесін ешқашанда кесірлер. Барына риза болсын көрермендер, Осымен бұл сайысты тәмәмдасақ. Байқауда білгенді де, білмегенді, Тағы да үйренерміз аман болсақ.
  • Осымен бүгінгі біздің «Бес саусақ» қолөнер үйірмесінің қатысушы қыздарымен болған сайысымыз аяқталды. Көңіл бөлгендеріңізге көп-көп рахмет!!!
  • (Жеңімпаз қыздар марапатталады).

































    «Таныстыру»









    «Ою ойғанның ойы озық»









    «Кім жылдам







    «Шебердің қолы ортақ» (үй тапсырмасы)





    Көрме (шығармашылық жұмыс)









    Сайыскерлердің шығармашылық жұмыстары















    Марапаттау сәті











    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Саурыкова Назым Нуратбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-31
    Категория:
    Қосымша білім беру
    Бағыты:
    Сыныптан тыс жұмыс
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548929779
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999