Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Білім беруді ізгілендіру
Материал жайлы қысқаша түсінік: Медресе студенттеріне арналған
Материалды ашып қарау


Дәріс жоспары №5

Топ13-11-81



Дәрістің өткізілетін күні







Пән аты: Ислам ілімдерін оқыту әдістемесіОқытушы: Кулжанов ТемурбекДәріс хана: _______________Дәрістің түрі: Теориялық сабақ (Аралас сабақ)Оқыту әдісі: Шаттық шеңберДәрістің тақырыбы: Білім беруді ізгілендіру дамыта оқытуДәрістің мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға білім беруді ізгілендіру дамыта оқытуты баяндау, соған қатысты мәселелерді түсіндіру, олар туралы түсінік бере отырып меңгерту. Дамытушылық: Оқушылардың білім беруді ізгілендіру дамыта оқыту туралы түсініктерін қалыптастыру, логикалық ойлау, зейінділік пен белсенділік іс-қимыл қабілеттерін дамыту, шығармашылық іскерліктері мен дағдыларының қалыптасуына жағдай жасау. Тәрбиелік: Оқушыларды жауапкершілікке, әрбір көрнекі құралдарды ұқыпты пайдалануға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар: 1. Құран2. Хадис 3. ФиқһДәріске қолданылатын көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, аудио-бейне материалдар, мәтіндер

Дәріс барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі (5 мин): Оқушылармен сәлемдесу, дәрісхана тазалығын тексеру, оқушыларды түгелдеу, оқушылардың назарын сабаққа аударту.

ІІ. Оқушыларды мына тақырып бойынша тексеру (25 мин): Ислам ілімдерін оқытуда оқушылардың жас ерекшілігін ескеру Сұрақтар: 1. Ислам ілімдерінде жас ерекшелік дегеніміз не? 2. Оның маңызы қандай? 3. Діни білім берудің мақсаты қандай? 4. Құран кәрімдегі сол туралы аяттар?

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру жоспары (40 мин): 1. Ислам ілімдеріне қандай ілімдер жатады?2. Білім алушыларға қойылатын талаптар? 3. Педагогика сөзінің мағынасы қандай? 4. Технология сөзінің тілдік мағынасы қандай?5. Ислам ілімдерін оқыту әдістемесі?6. Діни білім берудің міндеттері? 7. Ілімдерді оқыту барысындағы жас ерекшеліктері?8. Ислам дінін жаюдағы жетістіктері қандай еді?9. Саяси әлеуметтік жағдай қалай болды?10. Негізгі әдістерін баяндаңыз?

ІV. Жаңа сабақты бекіту (10 мин):1. Құран кәрім кітабында бұл туралы не айтылған? 2. Алға қойған мақсаттары жайлы баяндау.3. Ерекше мән берілетін жайттар?4. Хадистерде бұл жайлы не делінген?5. Осы кезеңнің жалпы мағынасы. 6. Жаңа технологиялар деген не? 7. Білім беруді ізгілендіру деген не?8. «Білім беруді ізгілендіру» сөзі туралы түсіндіру. V. Сабақты қорытындылау және бағалау (5 мин): Оқушыларды сұрақ-жауап арқылы қорытындылап, тапсырмаларды орындау дәрежесіне қарай білімдерін бағалау.

VI. Үй тапсырмасы (5 мин): Осы жайлы базалық түсінік қалыптастырып, жан-жақты түсіндіріп беру.(тест сұрақтарын құрастыру).

Қолданылатын әдебиеттер:

Әдебиеттер тізімі

1.Негізгі әдебиет
  • Құран Кәрім
  • Сахих әл-Бухари хадистер жинағы, Алматы, 2008.
  • Ислам және өнеге, Қ.Бағашар, Алматы, 2014.
  • Дін мен дәстүр, Е. Малғажыұлы, Алматы, 2014.


  • 2.Қосымша әдебиет
  • Пайғамбарлар қиссасы, С.Ибадуллаев, Алматы, 2010.
  • Ислам ғылымхалы, Қ. Жолдыбайұлы, М. Исаұлы, Алматы, 2011.
  • Адамзаттың асыл тәжі, Д.Өмірзаққызы, Алматы, 2013.




  • Оқытушының қолы: _____________________

    Кафедра меңгерушісі: __________________

    Әдіскер: _____________________________











    Білім беруді ізгілендіру дамыта оқыту

    Білім беруді ізгілендіру технологиясы (Ш.А.Амонашвили бойынша):Мақсаты:Баланың жеке қасиетін аша отырып, азамат етіп тәрбиелеу. Баланың жаны мен жүрегіне жылылық ұялату, танымдық күшін қалыптастыру және дамыту, білімін кеңейтуге, тереңдетуге жағдай жасау.Ерекшеліктері:ынтымақтастық педагогикасы тұжырымдалады;бала психикасы дамуға, есеюге және еркіндікке құштарлығын қалыптастыру;әсемдікті, әдемілікті сезіну, қабылдау;рухани жетілдіру;ізгілікті, жеке қарым-қатынас жасау;ата-анамен бірлесіп жұмыс істеу;оқыту мен тәрбиелеудің бірлігі.Ізгілендіру технологиясы. Бұл технологияның мақсаты – дидактикалық мақсатқа орай оқушыны азамат етіп тәрбиелеу, танымдық күшін қалыптастыру және дамыту, жаны мен жүрегіне жылылық ұялату, адамгершілік тәрбие беру. Қарапайым тілмен айтқанда, гуманистік идеяны жүзеге асыруды мақсат етеді. Мәселен, қазақ тілінен кез келген тақырыпты өткенде балаларға тек адамгершілік тақырыбындағы мысалдар беріледі, сондай-ақ оқушылар тарапынан құрастырылатын сөйлемдер мен мәтіндерге де сондай талап қойылады. Айталық, Жапония оқушылары...Ш.А.Амонашвилидің ізгілендіру технологиясы оқушының жеке тұлғалық қабілеттерін аша отырып, тәрбиелеу мен дамытуды, оның жүрегіне жол табуды, танымдық күшін дамыту мен қалыптастыруды, білім мен қабілетті тереңдететін және кеңейтетін жағдайлар жасауды, өзін-өзі тәрбиелеуді мақсат етеді. Танымдық оқуды, жазбаша сөйлеу қызметін дамытуды, лингвистикалық сезімді, қызметін жоспарлауды, шетел тілінде сөйлеуді, рухани дүниесін байытуды, әлемнің сұлулығын танытуды көздейтін бұл технология барлық жағдайлар арқылы ізгілендіре оқытуды негізге алады. Ш.А.Амонашвилидің технологиясы оқушының қызметін бағалауды бірінші орынға қояды. Сандық бағалаудан гөрі сапалық бағалауға (білім алушының істеген әрекетіне мінездеме беру, нәтижесін шығару, өзін-өзі бағалау мен сыйлауға үйрету) айрықша мән береді.Модульдің мазмұны оқу үрдісінде төмендегідей блоктарға жіктеледі:Модульге кіру блогы. Мұндағы мақсат – оқушылардың тақырыпқа қатысты бұрынғы білетіндерін толықтыру, еске түсіру, білім деңгейін тексеру. Сондықтан, негізінен, қайталау сұрақтары беріледі.Проблемалық блокта оқушыларды ойландыратын, іздендіретін сұрақтар мен тапсырмалар беріледі.Тереңдету блогында білім алушыларға ұсынылған ақпараттық мәліметтер, жазба жұмыстары, теориялық ұғымдар тереңдетіп талдауды қажет етеді, ізденушілік бағыт басым болады.Қорыту, бекіту блогы. Мұғалім оқушылардың теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алуына бақылау жасайды.Тексеру блогы. Мұнда берілетін тапсырмалар білім, білік, дағдылардың мақсатқа сай орындалуын, оқушылардың оқу жетістігінің нәтижелілігін тексереді.М.Жанпейісованың технологиясында модуль 3 бөліктен тұрады:1. Кіріспе2. Сөйлесу3. ҚорытындыКіріспе бөлімінде мұғалім оқу модулінің жалпы құрылымымен, оның мақсат-міндеттерімен таныстырады. Сонан соң осы модульдің барлық уақытында есептелген оқу материалын қысқаша (10-20 минут ішінде), сызба, кесте және т.б. белгілік үлгілерге сүйене отырып түсіндіреді. Оқушылар бұл кезеңде бағдарламаның аталған тарауын не үшін оқып үйренулері керегін, нақты нені меңгеруі тиіс, алдағы жұмыстың міндеті қандай екенін түсінуі қажет.Сөйлесу бөлімінде тақырып мазмұны (тұтас тақырып немесе тарау бойынша) «өсу» бағытымен – қарапайымнан күрделіге, репродуктивтік тапсырмалардан шығармашылық сипаттағы тапсырмаларға, зерттеушілік қызмет элементтеріне қарай дамытылады. Бұл – әр оқушының оқу материалымен жұмыс істей отырып, қабілеттерін, жадын, ынтасын, ойлауын, ауызша және жазбаша тілін дамытады.Қорытынды бөлім – тарауды немесе тақырыпты оқытудың тұтас циклін анықтайтын соңғы бөлімі. Оқушылардың сөйлесу бөліміндегі танымдық қызметі барысында қалыптасқан білім, білік, дағдыларын бақылауға, тексеруге және бағалауға арналған. Мұнда оқушылар өз қызметін талдайды, яғни баға алады. Оқу модулінің қорытынды бөлімі – бақылау. Қорытынды бөлімінде бақылаудың бірнеше түрі бар. Біріншісі – тестілеу. Екіншісі – мұғалімнің өз тандауы бойынша сынақ, бақылау жұмысы, диктант.Егер бақылаудың бір түрінен нашар баға алынса, бақылаудың басқа түрі оны жөндеуге мүмкіндік береді. Сөйлесу бөлімінің барлық сабағында оқушылардың бір-біріне көмегі, бірін-бірі оқытуы, түрлі ғылыми көздерді пайдалануы құпталып келсе, бақылау кезінде әр оқушы сөйлесу бөлімінде алған білімін, білігі мен дағдысын ешкімнің көмегінсіз көрсетуі тиіс.Бұл технологияның жағымды және жағымсыз жағы бар.Тиімділігі:- оқушылардың логикалық ойлау қабілетін арттырады;- оқу еңбегіне қызығушылығын арттырады;- оларды өздігінен саналы жұмыс істеуге үйретеді;- оқытудың жоғары нәтижесіне жеткізеді т.б.Кемшілігі:- жоспарланған нəтижеге жету көп уақытты талап етеді;- оқушылардың танымдық əрекетін жүйелі басқару қиындайды т.б.









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кулжанов Темурбек
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-21
    Категория:
    Басқа
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584789012