Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Биологиялық ырғақтар.Ұйқы.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Биология пәнінің мұғалімдеріне керек материал
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспарың тарауы:7.С.3 Мектеп: 68Күні: 11.03.2019 Мұғалім: Суханова Б.О. Cынып: 7 Қатысқандар :11Қатыспағандар:
Cабақтың тақырыбы§44 Биологиялық ырғақтар.Ұйқы.
Оқу мақсаты7.1.7.8 Ағзаның тіршілік әрекетінің қалпына келуіне және тынығуына ұйқының маңызын түсіндіру.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Ағзаның тіршілік әрекетінің қалпына келуіне және тынығуына ұйқының маңызын түсінеді.Басым бөлігі:Өсімдіктер мен жануарлар ағзасындағы биологиялық ырғақтылығының ерекшеліктерін анықтай алады.Кейбір оқушылар:М.П.Павлов,А.Шопенгауер еңбектерін түсіндіріп өмірмен байланыстыра алады.
Ойлау дағдларының деңгейіТүсіну,қолдану
Бағалау критерийіӨсімдіктердің тіршілік әрекеттерінің ұйқының маңызын біледі.Жануарлар тіршілік әрекетінің қалпына келуіне және тынығуына ұйқының маңызын түсіндіре алады.
Тілдік мақсаттарТерминдер: парадасальды ортодоксальды гипнозСөз тіркестері: баяу ұйқы тез ұйкы
Құндылықтарға баулуДенсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу.
Пән аралық байланысФизика-биологиялық ырғақтар
Алдыңғы білім7.1.7.4 орталық жүйке жүйесі бөлімдерінің құрылысы мен қызметтерін салыстыру.
Сабақ барысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басыІ. Ұйымдастыру:«Суретші әдісі» арқылы психологиялық жағымды ахуал орнатуҮй тапсырмасын сұрау:«Ыстық орындық» әдісі1.Атқаратын қызметтері бойынша жүйке жүйесі қандай бөлімдерге бөлінеді?2.Жүйке жүйесі қандай ішкі мүшелер жұмысын реттейді?3.Симпатикалық жүйке жүйесі дегеніміз не?4.Парасимпатикалық жүйке жүйесі дегеніміз не?5.Симпатика мен парасимпатиканың айырмашылығы қандай?6.Ішкі мүшелер қайсысы қаңқа бұлшық ет жұмысын реттейді?7.Ағза үшін вегетативті жүйке жүйесінің қызметі мен маңызы қандай?



Бағалау: «Мадақтау» әдісі мұғалім оқушыны бағалайды.








Орындық



























Өте жақсы,жақсы,керемет
Сабақ ортасыЖаңа сабақ.Суреттер көрсетемін..Түрткі сұрақтар.1.Нені көріп тұрсыңдар? 2.Нені байқадыңдар?3.Жануарлар не үшін қысқы ұйқыға кетеді?4.Неліктен деп ойлайсыңдар?Оқулық пен мәтінмен қосмыша мәтінмен танысады.Топқа бөліну:І-топ Баяу ұйқыІІ-топ Тез ұйқыТоптық жұмыс:«Денотатты граф» әдісі Баяу ұйқы Тез ұйқы



Бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы топ аралық бағалау. Cергіту сәті: «Көз жаттығулары»Жұптық жұмыс:1 тапсырма. «Қай тұжырымдар дұрыс» әдісі1.Адам өмірінің шамамен ...... ұйқымен өткізеді?А)жартысынБ)3/2В)3/12.Ұйқы-.............. ерекше түрі.А)қозудыңБ)тежелудің3.Ұйқы табиғатын ғылыми тұрғыдан …………… түсіндірді.А)CеченовБ)ПавловВ)Пирогов Бағалау: Стикер арқылы жұп аралық бағалау.2 тапсырма.Венн диагарммасы











Бағалау: « Конфеттер сыйлау» арқылы бағалау.



Сурет























































Сабақтың соңыСабақты бекіту «Өрмекші торы» әдісі1.Тез ұйқыны басқаша қалай атайды?2.Баяу ұйқыны басқаша қалай атайды?3.Тез ұйқы мен түс көрудің физиологиялық рөлі қандай?4.Мидың жұмысын қалпына келтіру үшін және толыққанды жұмыс жасау үшін ұйқының қандай фазасы қажет?Үй тапсырмасы: термин сөздерге анықтама беру

Саралау –Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересізБағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Суретші» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнатамын. «Ыстық орындық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын.Тақырыпты ашу үшін суреттер көрсету арқылы түрткі сұрақтар қоямын. Сыныптың барлық оқушыларына дерек көз ретінде жаңа сабақ бойынша қосымша мәтін бере отырып жаңа ақпаратпен оқушының ой өрісін дамытамын.Оқулықтағы мәтінмен және қосымша деректермен танысады. «Мозаика» әдісі арқылы оқушылар екі топқа бөлінеді. «Деноттаты граф» әдісі арқылы топтық жұмыс орындалады. «Қай тұжырымдар дұрыс» әдісі арқылы жұптық жұмыс орындалады.Венн диаграммасы арқылы дереккөздерден алған білімдерін саралап тұжырымдайды. Үй жұмысын «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрап «Мадақтау» әдісі арқылы бағалаймын, топтық жұмысты «Денотатты граф» әдісі арқылы орындатып «Екі жұлдыз ,бір ұсыныс» әдісі арқылы ,жеке жұмыста «Қай тұжырым дұрыс» әдісі арқылы орындатып «Мадақтау сөздер жазылған стикермен» және 2 тапсырада «Венн диаграммасы» әдісі арқылы орындатып «Конфеттер» беру арқылы бағалаймын.Биология кабинетінде қауіпсіздік ережелерін сақтау«Көз жаттығулары»
Сыныптық барлық оқушыларына дерек көз ретінде жаңа сабақ бойынша қосымша мәтін беремін және оны жетілдіру барсында бейне материал көрсетемін.Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» арқылы топта сұралады және топтық жұмыста белсенді оқу әдістерін қолдануда оқушының тапсырма барысында өзіндік жұмысқа үлес қосып, сыныпта қарым қатынас орнатып, танымдық әрекеті күшейіп, өзінің кәсіби шеберлігін шыңдай түсуге ықпал етемін «Салауатты өмір салтын» үйірмесі әдісі арқылыоқушыларды сыни ойлауға , өз бетінен шешім қабылдау дағдысын дамыту барысында сыни ойлауға тапсырма беремін және жұптық жұмыста «Құзырлы кесте » мен жұмыс жасауда оқушылар өзін жан-жақты ойлауға жетелейді. Рсы кезде сыни тұрғыдан ойлай алатын оқушы «Құзырлы кестенің » соңында көрінеді.



















Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрап, «Геометриялық фигуралар» әдісі арқылы топты бағалаймынЖаңа сабақты «Салауатты өмір салты» әдісі арқылы талдап, топаралық «Лайк басу» әдісімен жүрекшелер таратылады.Жұптық жұмыста «Құзырлы кесте» әдісі арқылы арқылы кестені толтырып, «Медальдар миссиясы» әдісі арқылы бағалаймынн

Биология кабинетінде қауіпсіздік техникасын сақтау.Оқушыларды топқа бөлуде жаңа сабақтың тақырыбымен байланыс болды. Оқушылардың топтық жұмыс жасау арқылы бірлескен қарым-қатынас орнады. Сергіту сәтін жасау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін сақтау
Рефлексия:Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?







Жалпы бағалау:Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:













Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Суханова Балнұр Ораққызы
Жарияланған уақыты:
2020-03-14
Категория:
Биология
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
7 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584160760