Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Қазақтың ұлттық ойындарына баулу
Материал жайлы қысқаша түсінік: Дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп№68

Күні: 05.11.2019 Мұғалімнің аты-жөні:Байсов Н
Сабақ №38
Сынып: 3 Қатысқандар саны:10
Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы
Қазақтың ұлттық ойындарына баулу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.7. Топтық және жарыс әрекеттері кезіндегі патриотизм .


Сабақ мақсаттары
3.2.7.1 - топтық және жарыс әрекеттері кезіндегі патриотизм көрінісін көрсету және дамыту.

Бағалау критерийлері
Оқушылардың бойында өзіне, құрбысына деген құрмет, жауапкершіліктің қалыптасуына ықпал ету

Тілдік мақсаттар
Қазақтың ұлттық ойындары білімдерін талқылап көрсету

Құндылықтарды дарыту
Өз құрбыларымен, өзінен кіші және үлкендермен қарым-қатынас орнатуда

Пәнаралық байланыстар
Ана тілі, математика

АКТ қолдану дағдылары
Ноутбук, проектор

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар

Сабақтың басы
Оқушы назарын аудару



15 минут

Бой сергіту жаттығулары.
Біреуден сапқа тұру.
Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру.
Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру.
Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру.
Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар.


Сабақтың ортасы





20 минут











(Тәж, Б, Ф) Арқан тартыс. Оқушылар бірнеше топқа бөлінеді. (Шанырактар). Алаң ортасына көлденең сызық сызылады. Ойынға екі ұшы тұзақтап байланған 4 м ұзындықта жіп немесе арқан керек. Ойынға қатысушылар өз топтарымен бірге екі жақтан арқанды белге салып өз жағына қарай тартады. Ортадағы көлденең сызықтан қай топ бұрын сүйреп өткізсе, солар жеңіске жетеді. Ойын мұғалімнің белгісі бойынша басталады.
Аңшыларойыны.
Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады.
Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар аңшылар. Қалған ойыншылар үйрек болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, Тоқта! деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде аңшылар қолдарындағы доптарымен үйректерді атқылай бастайды. Аңшылар атқылаған кезде үйректерге доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. Өлген үйректер аңшыны алмастырады, ал үйректерге тигізе алмаған аңшылар доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш аңшы орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады.

Әр қызмет түріне арналған үлкен бос кеңістік. Мұғалімге ысқырық, ойынға өзгерістер енгізуге шарф көзі байланған, бор, секіру арқандар.













Ысқырық
Доп



Сабақтың соңы
5 минут
1. Сапқатұру. Ықшамдалған ереже бойынша демалту ойыны: Қолды жоғары көтеріп төмен түсіру. Секіру жаттығулары2. Демалыс жаттығулары.3. Үйге тапсырма.




Бағалау. Бағалаудың жұлдызша,
смайликтер,шапалак аркылы,
балдык жуйе әдісімен бағаладық

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия


Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу














Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Байсов Нұрперзент Тілеумағамбетұлы
Жарияланған уақыты:
2020-03-16
Категория:
Дене шынықтыру
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
3 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584338355