Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Біржан-Сара» айтысы
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне арналған сабақ жоспары. Сабақ өз дәрежесінде оқу бағдарламасына сай жазылған. Бұл сабақ жоспары жас мамандарға септігі тиеді деп ойлаймын.
Материалды ашып қарау
Сабақ Мектеп:
Уақыты: Мұғалімнің аты-жөні:
Сыныбы: 9Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы«Біржан-Сара» айтысы
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары9.3.1.1 шығарманыбасқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 9.3.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Айтыстағы Біржан мен Сараның адамгершілік, ақындық, әншілік қасиетін таныту,тіл шеберлігін ұғындыру.Оқушылардың көбісі: Біржан мен Сара» айтысы туралы мәлімет алады. Біржан мен Сараның өмірімен танысады.Айтыстағы әлеуметтік мәселе төңірегінде ойларын жинақтайды.Оқушылардың кейбірі: шығарма сюжетіне талдау жүргізеді, өзіндік көзқарас танытады.
Бағалау критерийлеріАйтыстың  мазмұнын толық меңгереді.Айтыскер ақындарға  мінездеме бере отырып, олардың бойындағы қасиеттерді анықтай алады.Айтыстың көтерген негізгі өзекті мәселелерін, тақырыптарын анықтауды үйренеді.
Пәнаралық байланысГеография, қазақ әдебиеті, дүние жүзі тарихы.
Құндылықтарды дарытуышаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын зерттейдіҚұндылықтар:- патриотизм- отансүйгіштік- өз халқы үшін мақтаныш- ұлттық сана – сезім
АКТ дағдыларыИнтернет арқылы бейне баян, презентация, бейне таспаны тыңдау.
Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: Күлтегін, Білге қаған, Йолығ тегін, Табғаштықтар, ел, тәуелсіз, күрес т.с.сМәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...
Алдыңғы білімКөшпелілік өмірдің қалыптасуын біледі.
Жоспар
Уақытты жоспарлауЖоспар бойынша орындалуы тиіс тапсырмаларДерек көздері
Басы10 мин

















10 мин







Б Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. «Сағат тілі» әдісі арқылы оқушылардың өткен тақырыпта меңгерген білімдерін тексеру. Оқушылар шеңберге тұрып төменде берілген сөздер мен атауларға анықтама беріп, сағат тілі бойынша жалғастырып кету керек..М Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру.М Оқушылар көшпелілердің баспанасы туралы ИНСЕРТ стратегиясын толтырады. Өрмекшінің өрмегі» әдісі арқылы үй жұмысы сұралады.Екі топ бір- бірімен сұрақ- жауап алу арқылы өрмекші торын тоқиды.

Қазақстан тарихы 5 сыныпЖалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулықЖалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулықТ









Ортасы

10 мин















15 мин





5 мин







10 мин















5 мин

15 мин



















10 мин
Тапсырма «Түртіп алу» әдісі.Оқушыларға https://www.youtube.com/watch?v=dE46jWbdDZI сілтемесіндегі бейнебаянды көреді. (Мұғалім қажет деген тұстарын көрсетеді). Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне түртіп жазып алады. Жазып алған ақпараттарын сабақ барысында қолданады.Тапсырма 11- топ  Айтыс2- топ «Сайраған орта жүздің бұлбұлымын» Біржан бейнесі3- топ «Белгілі қанша жұртқа атым- Сара» Сараның сипаты.4-топ Айтыстың көркемдік ерекшелігі

«ДЖИГСО» әдісі. Оқушылар тапсырманы топта орындайды. Әр топқа шығармадан үзінді беріледі. Оқушылар үзіндіні топта оқып, мазмұнын талқылайды.Топтан бір спикер таңдалады. Спикер өз топтарына берілген үзіндінің мазмұнын басқа топтарға барып түсіндіреді.

Біржан айтыста өзін неге теңейді?

Ақ иық, мұзбалаққа Бұлбұл Аспандағы аққуБіржан Бәйге атына Кең қолтық, жібек жал арғымақ Байпаң жорға Қыранға

Сара айтыста өзін неге теңейді? Ақ тұйғын Тоты құсСара Ақ иық бұлбұл Арғымақ







Айтыс мәтінінде қандай сөз образдары бар? (Мәтінмен жұмыс, әдеби теориялық талдау)Көрінсін Біржан салға ай секілді Кісі емес ел намысын ұққандай-ақ,Ақ құйрық көңіл ашар шай секілді. Ербиер елсіз тауға шыққандай-ақ.Ұсынса қол жетпейтін арғымағым Жиенқұл күжірейіп келер ме екенАрғынға баламаймын тай секілді. Он мата арқасына тыққандай-ақ. (Ирония –зілді кекесін-асыра мақтау) (Сарказм- ащы мысқыл)


  • Бағалау. «Шеңбер бойымен бағалау» әдісі. Жұптар кестелерін шеңбер бойымен бір –біріне берді, критерий бойынша бағалайды, комментарий жасайды.<Object: word/embeddings/oleObject1.bin>




















    "Ғажайып туынды" - Киіз үй





    Қазақстан тарихы 5 сыныпЖалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулықС.Р.Ахметова, А.М.Ибраева, А.А.Құлымбетова, А.С.Мағзұмова, А.М.Марқабаева – Астана: НЗМ, 2017





    Ежелгі Қазақстан тарихы:Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулықТ.С. Садықов, Ә.Т. Төлеубаев, Ғ. Халидуллин, Б. Сәрсекеев. – алматы: Атамұра, 2011. – 176 бет.

    Соңы



    5 мин













    5 мин
    Топ бағалау



    Кері байланыс

    н





    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз қолдауды көбірек көрсетуді қалай ұйымдастырасыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай қалай ұйымдастырасыз? Денсаулық және қауіпсіздік
    Сабақтың мазмұнын жеңілдету жолдарын қарастыру. Мысалы, оқушыларға өз ойларын тірек-кесте түрінде, графикалық органайзер түрлерін қолданады. Топтық жұмыс кезінде мұғалім әрбір оқушыға немесе топқа қолдау көресету мүмкіндігі бар. Топтық жұмыс кезінде әлді оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетеді

    Жоғарыда тізбектелген барлық әрекеттер қалыптастырушы бағалау мүмкіндіктерін береді, өйткені мұғалім әрбір оқушы және топты қолдауға мүмкіндігі бар. Тең бағалау мүмкіндіктері бар, алдына берілген немесе сыныппен ортақ талқылау негізінде құрастырылған критерийлер негізінде оқушыларға бір-бірін бағалау мүмкіндіктері барҚауіпсіздік ережелерін сақтау
    Дифференциация – Сіз қолдауды көбірек көрсетуді қалай ұйымдастырасыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай қалай ұйымдастырасыз? Денсаулық және қауіпсіздік
    Сабақтың рефлексиясы
    Сабақтың мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? ОМ барлық оқушылар қол жеткізді ме? Менің дайындаған дифференциациям жүзеге асты ма? Уақытты ұтымды пайдана алдым ба? Сабақ жоспарынан ауытқушылықтар болды ма? Неліктен?Төмендегі орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сұрақтардың ішінен Сіздің сабағыңызға қатысы бар ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіздер?




    Жалпы бағалау
    Сабақтың қандай екі аспектісі сәтті өтті (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)?1:



    2:





    Қандай екі жағдайда сабақтың тиімділігі арта түсер еді (оқу туралы да, оқыту туралы да ойланыңыз)? 1:



    2:

    Сабақ барысында келесі сабаққа дайындалуда ескеретіндей сынып туралы немесе жеке оқушы туралы қандай да бір қажетті ақпарат алдым ба?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ендибаева Сабира Мамбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568212217
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999