Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Бізді қоршаған әлем
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бастауыш сынып мұғалімдеріне жаратылыстану пәнінен керек
Материалды ашып қарау
Пән: жаратылыстануМектеп: №8 шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бізді қоршаған әлем
Күні: 11.03.2019Мұғалімнің аты-жөні: И. Калкашова
Сынып: 1Қатысқандар саны: 13Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыҚозғалыс дегеніміз не?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)1.5.1.1 түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру;1.5.1.2 қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағымаңыздылығын анықтау;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: қозғалыстың не екенін біледі. Тірек сөздердің мағынасын түсінеді. Заттардың қозғалысын табиғи ерекшелігіне қарай ажыратады.Көптеген оқушылар: заттардың қозғалыстары қандай күш арқылы қозғалатынын ажыратады. Мәшинелердің жүріп өткен жолдарын өлшеп салыстырады. Кейбір оқушылар: заттардың қозғалысына байланысты зерттеу жұмысын жүргізіді,заттардың жүріп өткен жолдарын өлшеп, салысырады.
Бағалау критерийлері- Қозғалыстың не екенін біледі. Тірек сөздердің мағынасын түсінеді. Заттардың қозғалысын табиғи ерекшелігіне қарай ажыратады.- Заттардың қозғалыстары қандай күш арқылы қозғалатынын ажыратады. Мәшинелердің жүріп өткен жолдарын өлшеп салыстырады. - Заттардың қозғалысына байланысты зерттеу жұмысын жүргізіді,заттардың жүріп өткен жолдарын өлшеп, салысырады.
Тілдік мақсаттарТірек сөз: сызық, орын, қозғалыс- Сызықты қалай сызамыз?- Сызық сызу арқылы не өлшеуге болады?- Заттар қалай орын ауыстырады?-Қозғалыс дегеніміз не?- Қозғалыс не үшін қажет?
Құндылықтарды дарытуОқушыларды ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, шығармашылыққа баулу. Сабақта алған білімдерін өмірде пайдалана білуге дағдыландыру.
Пәнаралық байланыстарСауат ашу, математика, көркем еңбек
АКТ қолдану дағдыларыИнтер белсенді тақта арқылы тақырыппен байланысты модельдік оқытуға байланысы түсінік қалыптастыру.
Бастапқы білімҚозғалыстың не екенін біледі, заттардың әртүрлі қозғалыста болатынын айта алады. Тректорияның не екенін біледі.
Сабақтың барысы
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы



2 минут









6-минут
Оқушыларды заттар арқылы топқа бөлу.1-топ «Өсімдіктер» 1-топ «Мәшинелар» 2- топ «Жануарлар» Әр топқа жеке сұрақтар қоямын. Өсімдіктер қандай денеге жатады? Олар қалай қозғалады?Машиналар қандай денеге жатады? Олар қалай қозғалады?Жануарлар қандай денеге жатады? Олар қалай қозғалады?Заттардың қиындылары


Оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.Модльденген оқу: Интербелсенді тақта арқылы қозғалыстың түрлері мен ерекшелігіне байланысты бейнебаян тамашалату. Көрген бейне баянға байланысты сұрақтар қою.Тірек сөздер туралы түсінік беру.Интербелсенді тақта
Сабақтың ортасы









8 минут



























12 минут























12 минут
1-тапсырма. «Ойлан тап» жеке жұмысМақсаты: қозғалыстың не екенін біледі. Тірек сөздердің мағынасын түсінеді. Заттардың қозғалысын табиғи ерекшелігіне қарай ажыратады.Оқушыларды терезенің алдына тұрғызып, сырттағы заттардың қозғалысын көрсетіп, бақылау жүргіземін. Сырттағы заттардың қалай қозғалғанын сұрақ арқылы тексеру.Адамдар қалай қозғалады?Құстар қалай қозғалады?Өсімдіктер қалай қозғалады?Қозғалысты қай жерлерден көруге болады?Оқулық, қоршаған орта



Дескриптор:
  • Айналадағы қозғалып жатқан заттарды анықтайды
  • Заттардың қандай күш арқылы қозғалып жатқанын анықтайды
  • Сұрақтарға жауап береді.




  • 2-тапсырма. «Заттарды ажырат» Топтық жұмыс Жұм. дәп29бМақсаты: заттардың қозғалыстары қандай күш арқылы қозғалатынын ажыратады. Мәшинелердің жүріп өткен жолдарын өлшеп салыстырады. Топтарға қозғалысқа байланысты бірнеше суреттер беріледі. Суреттердегі заттардың қозғалысы қандай күш арқылы жүзеге асатынын анықтайды. Заттарды қозғалыс ерекшелігіне қарай екі топқа бөліп плакатқа жапсырмалайды. Мәшинелердің жүріп өткен қашықтығын өлшейді, салыстырады. Сұраққа жауап жазады.Оқулық, плакат, маркер















    Оқулық, плакат, жұмыс дәптер, сызғыш









    Оқулық, жұмыс дәптер, сызғыш


    Дескриптор:
  • Суреттегі заттардың қандай күш арқылы қозғалыс жасайтынын анықтайды.
  • Заттарды қозғалыс ерекшелігіне қарай екі топқа бөледі.
  • Мәшинелердің жүріп өткен қашықтықын өлшейді, салыстырады.
  • Сұраққа жауапжазады.




  • 3-тапсырма «Орындап көр» Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс 28 бетМақсаты: Заттардың қозғалысына байланысты зерттеу жұмысын жүргізіді,заттардың жүріп өткен жолдарын өлшеп, салысырады. Әр топқа зерттеу жұмысын жүргізуге байланысты, дәптердегі үлгіге сәйкес тақтайша дайындап беремін. Оқушылар тақтайша арқылы өз мәшинеларымен зерттеу жұмысын жүргізеді. Нүктелер арқылы мәшине жолының бастапқы және соңғы орнын белгілейді. Жол соңында тұрған мәшиненің суретін салады. Мәшиненің жүріп өткен жолын өлшеп, тор көзге жазады.



    Дескриптор:
  • Мәшинелердің жүріп өткен жолдарының бастапқы және соңғы орнын белгілеп, нүктелейді.
  • Жол соңында тұрған мәшиненің суретін салады.
  • Мәшиненің жүріп өткен жолын сызғышпен өлшеп, торкөзге жазады.


  • Сабақтың соңы2 минут

    - Сызықты қалай сызамыз?- Сызық сызу арқылы не өлшеуге болады?- Заттар қалай орын ауыстырады?-Қозғалыс дегеніміз не?- Қозғалыс не үшін қажет?

    Саралау – оқушыларға қалайкөбірек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардыңматериалды меңгеру деңгейінқалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздіктехникасының сақталуы
    1-тапсырма. «Ойлан тап» жеке жұмысМақсаты: қозғалыстың не екенін біледі. Тірек сөздердің мағынасын түсінеді. Заттардың қозғалысын табиғи ерекшелігіне қарай ажыратады.2-тапсырма. «Заттарды ажырат» Топтық жұмыс Жұм. дәп 29бМақсаты: заттардың қозғалыстары қандай күш арқылы қозғалатынын ажыратады. Мәшинелердің жүріп өткен жолдарын өлшеп салыстырады.3-тапсырма «Орындап көр» Жеке жұмыс Дәптермен жұмыс 28 бетМақсаты: Заттардың қозғалысына байланысты зерттеу жұмысын жүргізіді,заттардың жүріп өткен жолдарын өлшеп, салысырады.Қалыптастырушы бағалауСабақта қолданылатын құрал-жабдықтардың қауіпсіздікТехникасын сақтау ережесі жайлы түсінік беру
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетіннәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары менресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымдыпайдалануды есепке ала отырып,сабақтың кез-келген кезеңіндеқолданыла алады

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Калкашова Индира Жунусбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568161384
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999