Материалдар Б.Ж Бопайұлы «Қазақы наурызнама»
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Б.Ж Бопайұлы «Қазақы наурызнама»

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.5.1 - тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау. Барлық оқушылар:тыңдалым мәтінінің негізгі идеясын анықтай алады, жаңа сөздердің мағынасын терминдер сөздігінен табады. Көптеген оқушылар: Өлеңде айтылмаған дәстүрлерді қосып, екі жақты күнделікті толтырады. Кейбір оқушылар:Өлеңдегі автор көзқарасын анықтап, айтып бере алады. Тыңдалым мәтінінен тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтай алады; Кілтті сөздердің мағынасын анықтайды; Автор көзқарасын анықтай алады; Екі жақты күнделікті толтырады; Өлеңнің негізгі идеясын анықтайды. Пір, жыл басы, ұлыс, елі іші, сою, береке, ұйқыашар, Қызырбаба, Самарқанның көк тасы, тілеу көже, дәнекер секілді кілтті сөздердің мағынасын тану. Ашықтық. Өзгелердің пікірін құрметтейді. Пікір алмасуда өзара сыйластық танытады, құрмет көрсетеді.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
06 Мамыр 2019
3689
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Тәкен Әлімқұлов «Қараой» әңгіме
Өмірбек Гүлнұр Сағатқызы
06 Мамыр 2019
1527
3
8.Т3.Оқу - еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты тіркестердің мағынасын түсіну Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, күрделі сөздерді анықтайды. Тыңдалым дағдыларын дамытады. Күрделі сөздердің мағынасын түсінеді • Ақпараттарды сәйкестендіреді • Күрделі сөздерді ажыратады • Мәтін үзіндісі бойынша түсінгенін айтады Лексикалық минимум: Қараой, ақырап, қарақұйрық, бала кез, ат шаптыру, өріс,үңгір Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін қолдануға ұсынылған тілдік оралымдар: менің ойымша, біріншіден, қорытындылай келе т.б. Ашықтық. Өзгелердің пікірін құрметтейді. Пікір алмасуда өзара сыйластық танытады, құрмет көрсетеді. тарих Онлайн сөздік Тарихи тұлғалар тағылымы. Т.Әлімқұлов «Қараой» әңгімесі
Қазақ әдебиеті
Мақала
10 сынып
Ұлым –аспандағы жұлдызым
Өмірбек Гүлнұр Сағатқызы
06 Мамыр 2019
1348
3
. 8.Ж3.Жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу. Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу Көркем әдебиеттің негізгі жанрының бірі-эпостық поэмаға жататын лиро-эпостық жырлар жайында теориялық түсінік беру. Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын түсініп оқу. Жазба жұмысында «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырын негізге алып жазады; Жазба жұмысында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады. Жырдағы кейіпкерлердің іс-әрекетіне байланысты әрқайсысының басында болған күйініш-сүйініштерін пайымдайды, мінез ерекшеліктерін байқайды,ой-өрісі,дүниетанымы кеңейеді. Топта бірлесіп жұмыс істеуге, қажетті іс-әрекетте оқушының өз бетінше белсене орындауына мүмкіншілік беріледі.
Қазақ әдебиеті
Сабақ жоспары
10 сынып
Қызым – жағадағы құндызым
Өмірбек Гүлнұр Сағатқызы
06 Мамыр 2019
978
2
8.2.5.1 - пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру; Әдеби кейіпкердің мінезін анықтап, диалог пен монолог түрінде идеялармен бөліседі, оқиға желісі мен кейіпкерлердің іс-әрекеттеріне баға береді. Пікірталасқа қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдейді; Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді. Оқушылар әдеби тіл нормасына сай сөйлеуге дағдыланады, ойын анық та жүйелі жеткізе алады. Өмір бойы білім алу Ынтымақтастық Азаматтық жауапкершілік
Қазақ әдебиеті
Ашық сабақ
9 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері