Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
«Болашаққа көзқарасыңды анықта!» ойын-жаттығулары
Материал жайлы қысқаша түсінік: өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамытуға арнналған.
Материалды ашып қарау


Жалпы білім беретін М.Өтемсіов атындағы орта мектеп

















«Болашаққа көзқарасыңды анықта!» (ойын- жаттығулары)



Мектеп психологтары: Имангалиева Р.С Нұрханова Г.Т







































Атырау-2018ж

Ойын «ультиматум»,мюнстерберг әдістемесі, «өзін-өзі жарнамалау», «өзін-өзі тексеру» жаттығуларыКіріспеIV. ойын «Ультиматум»Тренингке қатысушылар 4 командаға бөлінеді. Командалар бір-біріне ультиматум жазуды ұсынады. Бірде мынадай ультиматум кездесті, бір команда екінші командаға бөлменің оңтүстік жағын иеленіп алдыңдар деп ультиматум жолдайды. Қарсы жақтың жауабы: олардың тобында қыздар көп және ультиматум иелеріне қарағанда бұлар салмақ жағынан артық. «Сан алуан қызықты қарсылықтар көп болсын»Қарсылықтар қызықты әрі ерекше, әдемі жазылуға тиіс.Ультиматум жазуға 10 минут беріледі. Жазылған ультиматум оқылады. Ультиматум алған команда ультиматумды негіздермен қабылдамай тастайды, немесе келісіп шешу жағын ұсынады.Басты талапжауаптар барынша әдемі ерекше болып, қолданылатын тәсілдер қайталанбауға тиіс.Содан кейін қарсылықтарға берілгкен жауаптар оқылады. Ойын соңында командалар бір-біріне жолдаған ультиматумдар үшін алғыс айтып, олардың ерекшеліктерін айтады.Y. Мюнстерберг әдістемесіМақсат: Таңдап көңіл бөлуді диагностикалауға бағытталған.Нұсқау: Әріпті мәтін ішінде сөздер бар. Жылдам оқи отырып, сол сөздердің астын сызу қажет. Тапсырманы орындауға 2 минут беріледі.Мысалы: 1. 1.авыукеюбжэпсуретавыцйфваайнадоавыфцуйакулаакенавпрокеселдвыукенгыдысшраныв2.ырмафыцйусотшлджвыжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ1. фыйцукошщавқағазхэываалашасммитбюжукшүұшақшакняылоекнгшщ2. всмитюөхзывакөгершіняфыңқеыфвакнгғңічжаңалықлдаывукехълджэ3. фяывапркеувчыгнүұқпсихологиядхфсчыфкқуанышщзхөқұфйцуқашанщзыцфканву1. сурет, айна, акула, кесе, ыдыс2. сот, жол, мекен, қате.3. қағаз, алаша, ұшақ.4. көгершін, жаңалық.5. психология, қуаныш, қашанYI. «Армандар»Мақсаты: Топ жұмысына қолайлы жағдай жасау, тренингтің негізгі принцптерімен таныстыру.Бәрі көздері жұмулы шеңбер бойымен отырады. Қатысушылар өздерінің тілегіне құлақ түре отырып, келешек кәсібін, қоғамдағы орнын, айналасындағы жақындарын көз алдына елестетуге тырысады. 1,5 минут уақыт беріледі.Әр қатысушы өзінің әсерлерімен бөліседі. Тренер айтылғандарды жинақтайды. Топтың әр қатысушысының өз арманы, мақсаты болатынын айтады.YII. «Жағымды сөздер»Мақсаты: өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту.Қатысушылар шеңбер бойымен отырады. Жүргізуші жағымды сөздер айта отырып, кез-келген біреуге доп лақтырады. Допты алған ойыншы шеңбердегі қатысушылардың кез-келгенін таңдайды да, оған жағымды сөзін айтып допты лақтырады. Доп қатысушылардың бәрінде болып шыққанға дейін ойын жалғаса береді. Жағымды сөздер қысқа, ең жақсысы бір сөзден тұрса болады.«Өзін-өзі жарнамалау»Мақсаты: Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту.Ойынға қатысушылар жұмыс берушіге 25-30 минут ішінде өзінің көрсетететін қызметін, психологиялық ерекшелігін, икемділігін жетістіктерін көрсетіп хат жазады. Хатына қолын қойып оны жүргізушіге береді. Барлық хат жиналған соң жүргізуші авторлардың есімін оқымай, тек хаттың мазмұнын ғана оқиды. Шеңбер бойындағылар хатқа талдау жүргізеді. Хат авторын табу керек.«Өзін-өзі тексеру»Мақсаты: Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.Әрбір қатысушы бір парақ қағаз алады және оны төрт бөлікке бүктейді.Нұсқау: «Мен кімміндеген сұраққа 10 жауап жаз. Оны жылдам жаса, басыңызға бірінші қандай жауап келсе, соны жазыңыз. Оны жылдам жаса, басыңызға бірінші қандай жауап келсе, соны жазыңыз. Оны бірінші бағанға жаз. Екінші бағанға сол сұраққа ата-анаңның пікірі сеніңше қалай, соны жаз (нақты әкеңді немесе шешеңді таңдап ал). Үшінші бағанға сенің сол жағыңда отырған топтың мүшесі қалай жауап берер еді, соны жаз.Сенің жазғандарың көрінбейтіндей етіп, парақты бүкте де, сол жақтағы көршіңе бер. Парақты алып, бос бағанға «Осы парақты саған берген адам қандайдеген сұраққа 10 жауап жаз. Осыдан кейін жүргізуші парақты жинап алады да, араластырады. Ең соңғы бағандағы мінездеме кезекпен дауыстап оқылады , ал топ кім туралы екеніні анықтау керек. (жазған ойыншы үндемей отыру керек) Осы берілген мінездемемен топтың қаншалықты келісетіні талқыланады.Талдау: Содан кейін парақ қатысушыларға таратылады, ал олар өздері 4 бағандағы жауаптарды салыстырады, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды.Нәтижесінде үйге тапсырма беріледі: тренинг аяқталған соң өзіңіздің жақындарыңызға сіздің жеке ерекшелігіңіз туралы 10 анықтаманы беруді ұсыныңыз және оны сіздің жорамалдаған ерекшелігіңізбен салыстырыңыз.

















АНЫҚТАМА 9 «а», 9 «б» сыныптары 19-20.12.2018ж

Жалпы білім беретін М. Өтемісов атындағы орта мектебінің 9 «а», 9 «б» сыныптары арасында «Болашаққа көзқарасыңды анықта!» тақырыбында ойын- жаттығулары өткізілді. Мақсаты: өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту. Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.Қатысқан адам саны: 40 оқушы1 ойын «Ультиматум»Тренингке қатысушылар 4 командаға бөлінеді. Командалар бір-біріне ультиматум жазуды ұсынды. Қарсылықтар қызықты әрі ерекше, әдемі жазылды. Қарсылықтарға берілген жауаптар оқылды. Ойын соңында командалар бір-біріне жолдаған ультиматумдар үшін алғыс айтып, олардың ерекшеліктерін айтты.2.Мюнстерберг әдістемесіМақсат: Таңдап көңіл бөлуді диагностикалауға бағытталған. Тренингке қатысушылар әріпті мәтін ішіндегі сөздерді 2 минут ішінде, жылдам оқи отырып, сол сөздердің астын сызып тауып алды. 3. «Армандар» жаттығуыМақсаты: Топ жұмысына қолайлы жағдай жасау, тренингтің негізгі принцптерімен таныстыру. Оқушылар бәрі көздерін жұмып шеңбер бойымен отырды. Қатысушылар өздерінің тілегіне құлақ түре отырып, келешек кәсібін, қоғамдағы орнын, айналасындағы жақындарын көз алдына елестетіп, әр қатысушы өзінің әсерлерімен бөлісті.. Топтың әр қатысушысы өз арманы, мақсатын айтып тренингке қатысушылармен бөлісті.4.«Жағымды сөздер»Мақсаты: өзін-өзі одан әрі ашу, өзін-өзі тану, өзінің және айналасындағылардың психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту.Қатысушылар шеңбер бойымен жағымды сөздер айтып бір – біріне жағымды көңіл- күй сыйлады..5.«Өзін-өзі жарнамалау»Мақсаты: Өзін-өзі ашу, өзін-өзі тану , психологиялық мінездемесін анықтау және талдау іскерлігін дамыту.Ойынға қатысушылар жұмыс берушіге 25-30 минут ішінде өзінің көрсетететін қызметін, психологиялық ерекшелігін, икемділігін жетістіктерін көрсетіп хат жазды. Хатына қолын қойып оны жүргізушіге берді. Барлық хат жиналған соң жүргізуші авторлардың есімін оқымай, тек хаттың мазмұнын ғана оқды. Шеңбер бойындағылар хатқа талдау жүргізеді. Хат авторын тауып өз ойларымен бөлісті.6.«Өзін-өзі тексеру»Мақсаты: Өзі туралы, өзінің қоғамда алатын орны туралы өз ойын дамыту; жеке позициясын түсіну.Бұл жаттығу арқылы тренингке қатысушылар өздеріне берілген мінездемемен жауаптарды салыстырды, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын талдады. Ұсыныс: үйге тапсырма берілді: тренинг аяқталған соң өзіңіздің жақындарыңызға сіздің жеке ерекшелігіңіз туралы 10 анықтаманы беруді ұсыныңыз және оны сіздің жорамалдаған ерекшелігіңізбен салыстырыңыз.

Мектеп психологтары
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Имангалиева Райса Саттибаевна
Жарияланған уақыты:
2019-01-22
Категория:
Психология
Бағыты:
Тәрбие сағаты
Сыныбы:
11 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1548157092
2222
333
444
555
666
7
888
999