Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Дүниежүзілік мұхит проблемалары. 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.3.8 Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.
1. Дүниежүзілік мұхит проблемаларын ажыратады
2. Мұхиттың табиғи байлығына әсер ететін ресурстарды анықтап жіктейді, талдайды.
3. Мұхиттың табиғи ортасына антропогендік әсер етудің экологиялық зардаптарын сипаттай алады
Білу, түсіну - Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысын түсінеді, ағыстар мен толқындарды ажырата алады. Мұхиттағы толқындардың түрлерін біледі
Қолдану, талдау – Кескін картаға ағыстарды сыза алады. Карта арқылы ағыстардың (жылы, суық) құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады.
Жинақтау - Мұхит және оның құрамдас бөліктерін шаруашылыққа әсерін салыстырып сипаттайды
Пәндік лексика және терминология
Мұхит ресурстары, физикалық океанология, мониторинг, токсиканттар, бензопирен, мутагенез, канцерогенез.
(айтылым және жазылым дағдылары)
1. Мұхиттың өзекті проблемаларын бірі.......................................
2. Физикалық океанология.............................................................
3. Атмосфералық жауын – шашынның құрамынан ...................
4. «Қызыл толқындар»...................................................................
Топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету
Биология пәні. Дүниежүжілік мұхит адамзат ақуызды коректің маңызды көзі. Балықтар, теңіз жануарлары, шаян тәрізділер, балдырларды және түрлі теңіз өнімдерін аулау жыл сайын өсіп жатыр. Жылына 60 млн тоннаны құрайды
Химия пәні. Соңғы жылдары дүниежүзілік мұхиттың химиялық ластануы көбірек байқалады. Ластаушы заттар атмосфералық жауын-шашын, өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығынан қалған қалдыұтар, мұнай және газ өндіру, тасымалдау арқылы келеді.
Дүниежүзі мұхиттарының көлемі мен орналасуын, мұхит суларының қасиетін, беткі ағыстарын біледі.
Cабақ жоспары
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
І. Ұйымдастыру
- Амандасу
- Түгендеу
- Психологиялық ахуал туғызу
Әрқайсысына түс таңдату сол арқылы 4 топқа біріктіріліп, бір- біріне «Достық тілек» бі
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Узембай Салтанат Торегалиқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
Топырақта болып жатқан процестерді зерттеу гоехимиялық іздеу әдістерін жетілдіру үшін маңызды. Бұл әдістер халық шаруашылығының минерал шикізатқа мұқтаждығына байланысты ерекше мәнге ие.
Минерал шикізат жер қойнауының терең не тайыз тереңдігінде жатқандықтан, ғылымдар геохимиялық әдістерді дайындап, топырақты зерттеп, пайдалы қазба кен орнының бар жоғын анықтайтын арнайы аппараттар ойлап шығаруда. Мысалы, топырақ ауасын зерттеп мұнай-газ жиналуын, радиоактивті элементтер қорын анықтауға болады. Осындай іздеу әдістерін дайындау үшін, топырақта жүретін процестерді жақсы білу қажет. Сондықтан бұл салада топырақ танушылар да үлкен қызмет етеді.
Егін шаруашылығы – Қостанай облысының Республика еңбек бөлінісінде орнын анықтайтын маңызды экономикалық саласы. Облысымыз астық дақылдарынан: жаздық бидай, күзгі қара бидай, жаздық арпа, сұлы және басқа да дәнді-дақылдарды Республикалық және әлемдік нарыққа шығаратын еліміздің басты аймағы. Соның ішінде жаздық бидайдың орны ерекше
Адамзаттың топырақты игеруі, оны егіншілікке пайдалана білуі және топырақтың пайдалы қазбаларды іздеудегі маңызы, топырақтың түрлеріне байланысты олардың құнарлығының әртүрлі болуын қарастыру.
1.Адамзаттың топырақты тиімді пайдалана білуі.
2.Топырақтың адамзат қоғамының басқа да тіршілік салалары үшін маңызын білу.
3. Топырақ мелиорациясы мен тиімді пайдалану проблемаларымен танысу.
География
Презентация
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Жеңістің туы, желбіре!»
Сабақтың мақсаты: «Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды» деген қағиданы ұстана отырып, жас ұрпақты тарихымызды тереңнен тануға баулу. Оқушылардың Отан тарихына деген сүйіспеншіліктерін арттыру, жеңіс салтанатын көре алмай кеткен боздақтардың ерлік істеріне тағзым етуге, өз халқымыздың тарихын құрметтей білуге, дүние жүзіндегі басқа ұлт өкілдерінің достығын нығайтуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: даңқты батырларымыздың суреті, ерлік туралы мақал-мәтелдер, видео роликтер, суретті плакаттар, слайд, шарлар.
Көрініс «Соғыс қасіреті»
( Жаздың жайма-шуақ күні. Жүрегі қуанышқа толы немересі алыстан әжетайлап мектеп бітіргеніне қуанып жүгіріп келеді.)
Немересі: Әже, әже! Бүгін менен бақытты жан жоқ, жаңа өмірдің баспалдағын дәрігер болып бастағым келеді. (Ақан)
(Әжесің құшақтап еркелей күледі)
Әжесі: Талабыңа нұр жаусын, арманыңа жет, балам!(Мадина)
(Мандайынан сүйіп қасына отырғызады. Әкесі жымиып, салмақты кейіпте пышағын қайрап отыра береді. Келіні ыдыс әкеле жатып радиодағы хабарды тыңдап тұрып қалады.)
Радио: Тыңданыздар, тыңданыздар! Кеше біздің ұлан-байтақ жерімізге неміс фашистері тұтқиылдап басып кірді. Герман елщісі соғыс басталғанын таңғы 7-де ресми түрде мәлімдеді.
Ән: «Священная война»
(қолынан ыдысы түсіп кеткен келіні жылап бетін жабады.)
Немересі: Әже, соғыс, соғыс бастслды!
( Әжесін құшақтап жылайды.)
Радио: Тыңданыздар, тыңданыздар! Отанымызды жау қапыда басты. Ел үшін, жер үшін барлық ер азаматтар Отан қорғауға аттаныңыздар!
Немересі: Аттан! – деді,
Ол қазір аттанады,
Жауынгердің рөлін атқарады.
Неге бізге үмітсіз тесілесің?
Аттан, әке,
Жолыңнан кешігесің.
Кеудесінде жаны бар пақырларың
Тауып жейді сенсіз де несібесін.
( Әкесін келіп құшақтайды)
Әкесі: Тыңда, балам, тыңда күнім,
Болуға жара қолқанат.
Кәрі анам, сәби інің –
Барлығы саған аманат. (Азамат)
Әжесі: Оралсын аман жеріне,
Көріссін аман елімен.
Келін-ау, көздей қалтаға
Топырақ салып беріп жібер.
Келін: Кебін киген өледі,
Кебенек киген келеді.
Үлкен үйден д
Сынып жетекшісі
Сабақ жоспары
6 сынып
Оқушының алған білімін нақтылап , оны өз дәрежесінде көрсете білу. География пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып, сөйлеу, ойлау қабілеттерін одан әрі дамыту, “жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар” озып шығып, “Жас географтар” атағын алатын топты анықтау.
1 - кезең
«Қанат қақты» (капитандар сайысы)
I топ капитанына қойылатын сұрақтар:
1. Дүниежүзіндегі ең үлкен шөл (Сахара)2. Дүниежүзіндегі ең терең көл (Байкал)3. Үнді мұхитының ең терең жері қалай аталады (Зонд)4. Дүниежүзіндегі ең биік вулкан (Килиманджаро)5. Теңіз деп аталатын қандай екі көлді білесің? (Каспий, Арал)6. Дүниежүзіндегі ең биік сарқырама (Анхель 1054 м)7. Қазақстанның тұңғыш географ ғалымы (Ш.Уалиханов)8. Дүниежүзіндегі ең үлкен түбек (Арабия)9. Қазақстанның ең биік нүктесі (Хан – Тәңірі 6995 м)10. Дүниежүзіндегі ең үлкен қала (Токио)
География
Презентация
8 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері