Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз 4 сыныпқа арналған
Материал жайлы қысқаша түсінік: математика сабағында қолдану үшін
Материалды ашып қарау
Сабақтың тақырыбыЕкі – екіден қосып және азайтып санаймызПәні:математика
Күні:

Мұғалімнің есімі:Тазабекова Н.А
Сыныбы Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары:20 ға деінгі сандарды 2- ден топтап тура және кері санайды; тәжрибе арқылы 2,4,6,8,10 заттың жартысын табады;20-ға дейінгі сандар тізбегін \ ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады;100 көлеміндегі сандар, суреттер,фигуралар,символдардан тұратын тізбектердің заңдылықтарын анықтайды.
Барлық оқушылар:Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар:

Ресурстар:1-ден 20- ға дейінгі сандар жазылған парақшалар;Әрбір оқушыға арналған 5 данадан дайындалған саңырау құлақтар, әр оқушыға себеттер, әр топқа мазмұнды суреттер,шаттық шеңбері.
Тірек сөздер

Екі – екіден қосып және азайтып санаймыз
Сабақтың мақсаты:Оқушыларды 20 –ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен екі-екіден санай білуге жаттықтыру.күнделікті өмірден тәжрибеде қолданылып жүрген екі-екіден санауға мысалдар келтіру.Әр топта жұптық жұмыста жұбын табуға,екі-екіден азайтуға,екі-екіден қосуға дағдыландыру.
Сабаққа байланысты деректі материалдарСабаққа қатысты ескертпелер
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Сабақтың басы 5 минутЕртеңгілік шеңберТаңғы шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір-бірімен «Сәлем!» деп амандасады.Берілген өлеңді түрлі эмоциямен айту. (көңілді,көңілсіз, ашулы).
  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
  • «Жұбын тап » ойыны арқылы топқа бөлу,(жұп киімдер, спорт құралдары,дене мүшелері,үй жануарлары,үй құстары).
  • 1- топ.Спорт құралдары
  • 2-топ.Дене мүшелері
  • 3-топ.Үй жануарлары
  • 4- топ.Қысқы киімдер
  • 5-топ.Үй құстары
  • Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.


  • Сабақтың ортасы 8 минутЖаңа сабақты түсіндіру.

    Тақтадағы сандарды ек-екіден өсу ретімен санау.Екі-екіден кері ретпен 20-ға дейін санау.2,4,6,8,10,12,14,16,18,20:ә)20,18,16,14,12,10,8,6,4,2;б)3,5,7,9,11,13,15,17,19;в)15,13,11,9,7,5,3,1Тақтадағы мазмұнды суретпен жұмыс. Сурет бойынша берілген сқрақтарға жауап.Дұрыс жауапты дәптерге жазып отыру.



    Ұшып келді,ұшып кетті.Тапсыманы жұппен орындауды қсыныңыз.Тапсырманың мәтінін оқыңыз, ал оқушылар санауды жүргізіп отырып,өздерінің жауаптарын басқа жұптармен салыстырып,тексеріп отырулары керек.а)-Ағашта неше құс болған?(2)- Тағы 2 құс ұшып келіп қонды.Ағашта енді неше құс юолды?(4)-Тағы 2 құс ұшып келіп қонды.Ағашта енді қанша құс болды?(6)ә)-Ағашта неше құс болған?(10)-Нешеуі ұшып кетті?Қанша қалды?(8)- Тағы 2 құс ұшып кетті. Енді нешеу қалды?(6)Тақтадағы сандардан жұп сандармен тақ сандарды ажырату.Оқушыларды топпен жұмыс істеуге тапсырмалар беру.Егер тапсырмаларды орындауда қиындық туғызса,кейбір оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастыру.Үш інші тапсырма бойынша сыңарын іздейді.Төртінші топ қосу амалымен барлық балық санын табады.Бесінші топ азайту амалымен тоғанда неше бақа қалғанын табады.Тапсырманы орындаған соң, топтарға жауаптары жазылған парақтарын тақтаға бекітіп,басқа топтардың жауаптарымен салыстырып тексеру.Оқулықтағы берілген сурет бойынша ұл ала қандай ретпен санап табады.Қыз бала кері ретпен №4 үйді табады.-Көшенің сол жағындағы үйлердің нөмірі қандай?-Көшенің оң жағындағы үйлердің нөмірі қандай?-Неге үйлердің нөмірін бір жағында 1,3,5 және т.с.с нөмірімен,ал қарама-қарсы жағындағыны 2,4,6 және т.с.с. нөмірімен нөмірлейтіні туралы не ойлайсың?-Оқулықтағы суреттегі ұл мен қыз үйлерді нөмірлеудің осы ережесі туралы біле ме?Сен қалай ойлайсың?Шығарып көр.Берілген кестедегі сандар арасынан бұл топқа жатпайтын артық санды әрбір оқушыға жеке тапқызыңыз.Не себепті санның артық болып тұрғанаын түсіндіруді сұраңыз,өз ойын дәлелдеп айтып беруге жетелеңіз.Тапсырма қиындық туғызған жағдайда жетелеу сұрақтарын қоя отырып,артық санды өзінің табуына көмектесіңіз.Жауабы:1 топта:14,2-топта 7,Орындап көр.Оқушылардың тақырыпты қалай меңгкергенін байқау үшін берілген цифрлардан екі таңбалы жұп және тақ сандарды топпен құрастыруды тапсырыңыз.Әр топтың қанша сан құрастырғанын тексеріңіз.Ең көп сан құрастырған топты мадақтап,атап көріңіз.


    Сабақ 2 сыныпта енгізілетін жұп және тақ сандар тақырыбына дайындық сабағы түрінде өткізіледі.Оқушылар орындаған тапсырмалар бойынша екі-екіден санау кезінде сандардың0,2,4,6,8- ге аяқталатын туралы қорытынды жасайды.Жұп сандардың 0,2,4,6,8 – ге аяқталатын, ал тақ сандарды – 1,3,5,7,9 – ға аяқталатын сандарды тани білуге жаттығу тапсырмаларын орындату.





    Кіріспе тапсырма.Сабақты тәжрибе жасаудан бастаңыз.Оқушыларға Саңырауқұлақтарды санаймыз деген жаттығу жұмысын ұсыныңыз.Санау материалдарының топтамасындағы амалдардың суреттерінен әрбір оқушыға 20-дан таратып беріңіз.Екі-екіден қосып санау үшін орындалатын жаттығуға арналған нұсқаулық:-Себетке 2 саңырауқұлақ салынады.(Оқушылар себетке 2 саңырауқұлақ салады).Себетте неше саңырауқұлақ болды? (2) – Тағы 2 саңырауқұлақ қосты.Себетте неше саңырауқұлақ болды? (4)-Тағы 2 саңырауқұлақ қосты. Себетте неше саңырауқұлақ болды?(6)-Тағы 2 саңырауқұлақ қосты. Себетте неше саңырауқұлақ болды?(8)-Тағы 2 саңырауқұлақ қосты. Себетте неше саңырауқұлақ болды?(10)Дәл осылай себетте 20 саңырауқұлақ болғанша біртіндеп қоса беру керек.20 санын алған соң,оқушылардан саңырауқұлақ қосқан сайын қандай сандарды алғанын сұраңыз.(2,4,6,8,10,12,14,16,18,20).Осылайша санаудың екі-екіден тупа санау деп аталатынын және сандардың өсу ретімен орналасатынын,сонымен қатар әр сан алдыңғы саннан 2- ге артық болатынын хабарлап айтыңыз.Содан кейін саңыпауқұлақтарды енді кері қарай санауды жаттықтыратын тапсырма беріңіз.Екі-екіден азайтып санауды жаттығуға арналған нұсқаулық:-Себеттен неше саңырауқұлақ бар? (20)-Себеттен 2 саңырауқұлақ алдық.-Себетте неше саңырауқұлақ қалды?(18)-Себеттен 2 саңырауқұлақ алдық.-Себетте неше саңырауқұлақ қалды?(16)-Себеттен 2 саңырауқұлақ алдық.-Себетте неше саңырауқұлақ қалды?(14)Осылайша себетте 0 саңырауқұлақ қалғанша ала береміз. 0 санын алған соң, оқушылармен алмаларды алған сайын қандай сандар шыққанын сұраңыз.(20,18,16,14,12,10,8,6,4,2,0).Осылайша санауды екі-екіден кері санау деп аталатынын және сандардың кему ретімен орналасатынын,сонымен қатар әр сан алдыңғы саннан 2- ге кем болатынын хабарлап айтыңыз.





    5 - минутСергіту сәті
    Тілдік құзыреттілікті қалыптастыруҚосымша тапсырмалар
    10- минутЖұмыс дәптермен жұмыс
    Оқушлардың тілдік дағдыларын сабақ барысында жетілдіру және дамыту үшін математикалық терминдерді дұрыс айту және қолдануға қолдау көрсетіңіз.Топпен және жұппен талқылауда оқушыларкоммуникативтік дағдыларын жетілдіру.Бос дөңгелектерге тиісті сандарды жаз. Тапсырманы орындау үшін оқушылар алған біліміне сүйеніп, жұп және тақ сандарды тауып, оларды тапсырма шартына қарай бояуы керек.Жауабы:Түсіп қалған сандар:2,4,6,7,11,13,15,17,19 қызыл түске боялған сандар: 2,4,6,8,10,12,14,16,18,20.
    Бағалау

    Сабақтың соңы 5- миутРефлекцияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайликтер арқылы бағалау.Бүгінгі сабақта болғанкөңіл-күйді бет-әлпеті салынған суреттерді таңдау ТүсіндімТүсінбедім Сұрағым бар





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Тазабекова Нуржамила Айтбаевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-10
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    4 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560155713
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999