Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

«Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау» ашық сабақ 10 сынып
Материал жайлы қысқаша түсінік: апталықта қолдануға болады
Материалды ашып қарау
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру.Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы:«Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау»

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)10.2.1.1. Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу.

10.2.1.2. Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық , эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды қолдану.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай аладыПроекция туралы айта аладыОқушылардың көпшілігі орындай алады:Екі көрініске проекциялай біледі Кейбір оқушылар орындай алады:Екі көрініс арқылы үшінші көріністі проекциялай алады.Оқушылар өз бетімен жұмыс жасайды
Бағалау критерийлеріЕкі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау туралы түсінеді.Проекциялауды үйренді.Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялайды.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады Шығармашылық жұмыс жасауға дағдыланады, Көзге елестету арқылы сызуға үйренедіПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Проекция, горизонталь, фронталь, профиль.
Құндылықтарды дарыту«Мəңгілік Ел» идеясын білім беру мен тəрбиелеуде іске асыру тетіктері Жалпыұлттық идеяның миссиясы мен құндылықтары оқу-тəрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде жүзеге асырылады. Білім беру үдерісін ұйымдастырудың басты ерекшелігі білім беру мен тəрбиенің бірлігі болып табылады.-Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынастарын жақсарту-Окушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарын құрменттеп қарап, ойын жеткізе білу- Оқушылардың мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру
Пәнаралық байланысГеометрия , информатика, сызу,технология , бейнелеу өнері пәнімен байланыстыру
АКТ қолдану дағдылары Оқушылардың өз бетімен ізденіс жұмыстар жүргізу дығдысын дамыту;Ноутбук, интерактивті тақта, тақта,оқулық, сызу құралдары
Бастапқы білімЕске түсіру , қайталау. Сызу , геометрия бейнелеу өнерімен қатысты лексика мен терминология .Өткен тапсырмаларды еске түсіру
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы1мин1. Ұйымдастыру.Ертеңгілік шеңберіТаңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.

2.Үй тапсырмасын те ксеру.Проекциялардың негізгі әдістері тақырыбы бойынша пысыктау сұрақтарын қою.Оқушыларға карточка таратылады.1.Проекциялау дегеніміз не?2.фронталь жазықтығын тағы қалай атайды? 3. осы жазықтыққа проекцияланған нәрсені қалай атауға болады? 4. Фотографиялық суреттер мен кинокадрлар проекциялау мысалы болып табылама?3.Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады.
«Шаттық шеңбері»









Сабақтың ортасыБІЛУ7 мин

















ТҮСІНУ

9 мин



















































































































Қолдану15 мин





















Жаңа білімМиға шабуыл арқылыСұрақ жауапты пайдалану1.      Проекция - дегеніміз не?2.      Латын тілінен аударғанда проекция сөзі қандай мағына береді?3.      Центрлік және параллель проекциялау туралы не білесің?Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі.

Проекция жазықтықтарының біреуін горизонталь орналастырады. Ол- проекциялардың горизонталь жазықтығы деп аталады да, Н әрпімен белгіленеді. Нәрсенің осы жазықтықтағы проекциясы гоизонталь проекция деп аталады. Проекциялардың екінші Vжазықтығын вертикаль орналастырады. Вертикаль жазықтықтар бірнешеу болуы мүмкін, сондықтан көрушінің алдына орналасқан проекциялар жазықтығының фронталь жазықтық (бұл француздың «фронталь» деген созінен шыққан, қазақша «беті көрушіге қараған» дегенді білдіреді) деп атайды. Нәрсенің осы жазықтықтағы проекциясы фронталь прекция деп аталады. Детальдағы ойық проекциялардың горизонталь жазықтықтағы көрінбейтіндей проекцияланғандығына назар аударыңыздар, сондықтан ол штрих сызықтармен кескінделген. Осындай жолмен сызылған проекциялар кеңістікте әр түрлі жазықтықтарда орналасқан болып шығады. Нәрсенің кескінін бір парақ қағазға, яғни бір жазықтыққа сызады. Сондықтан нәрсенің сызбасын сызу үшін, екі жазықтықты да бір жазықтыққа келтіреді. Егер проекциялар жазықтықтарын проекциялар осі деп аталатын х сызығы бойынша өзара қиылысатын етіп көрсетсек,бұл процесті бақылау қиын емес.Егер проекциялардың горизонталь жазықтығын, проекциялар осімен төмен қарай 90°-қа бұрып, вертикаль жазықтықпен біріктірсек, онда екі проекция да бір жазықтықта орналасқан болып шығады. Нәрсенің екі проекциясы бойынша да оның геометриялық пішінін әрқашан дәл корсетуге болмайды. Практика жүзінде кескінделетін нәрсенің геометриялық пішіні мен өлшемдерін анықтау үшін екі проекция жеткіліксіз болатындай өте күрделі нәрселердің сызбаларын сызуға тура келеді. Нәрсенің бірден- бір пішінін анықтауға мүмкіндік беретін осындай сызба шығарып алу үшін, кейде екі проекция жазықтығы емес, үш және оданда көбірек проекция жазықтықтарын пайдаланады. Проекциялардың үшінші жазықтығы W профиль жазықтығы деп, ал одан шыққан проекция нәрсенің профиль проекциясы деп аталады ( бұл француздың «профиль» деген сөзінен шыққан, қазақша «бүйірінен қарағандағы көрінісі» дегенді білдіреді). Әртүрлі жазықтықтар арқылы топқа бөлуТоппен жұмыс. Әр топқа бір проекциялық жазықтық атауы беріледі.1 топ. Горизонталь2 топ. Фронталь3 топ.ПрофильТоптық жұмыс1 тапсырма Ойлан, жұптас, бөліс «Нәрсенің екінші көрінісін тап тап» Оқушыларға карточкалар таратылады.2 тапсырма «Үшінші көрініс»Берілген екі көрініс арқылы нәрсенің үшінші көрінісін табу.


Сұрақ-жауап арқылы















Оқулық,А4 қағаз, АКТ слайд





























































































Карточкалар, магит,тақта





Карточка





қарандаш,сызғыш,өшіргіш,қағаз қиындылары, желім, тақта, магнит, А4

Сабақтың соңы5 миҮш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау



Бағалау 3мин

Бүгінгі тақырып бойынша қорытынды жасауЕкі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау туралы не білдің ?

Білемін Білдім Білгім келеді

Тақта, магнит,маркер, парақСтикер
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқалар ға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Кейбір оқушылар күрделі сызбаларды, ал басқалары неғұрлым жеңіл сызбаларды нұсқаларын таңдап, орындады.Мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға практикалық тест сұрақтары.Білім деңгейі жоғары оқушыларға практикалық жумыс.Топпен жұмыс.Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Кері байланысСабақ соңында Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау туралы талқылау және өзін-өзі бағалау



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Сабақ кезінде қауіпсіздік талаптары.1. Орындауға барлық әрекетті тек қана мұғалімнің нұсқауымен.2. Жұмыс орнында тәртіпті сақтау.3. Сабақ кезінде қажетті құралдарды мұқият пайдалану.Апаттық жағдайлардағы қауіпсіздік талаптары.1. Нашар сезінген кезде міндетті түрде сабақты тоқтату, бұл туралы мұғалімге дереу хабарлау.2. Жарақат алған кезде дереу мұғалімге хабарлау.

Сабақ бойыншарефлексия







Осы сабақта қойылған мақсаттар мен міндеттерді жүзеге асыруға тырыстым: оқушыларды Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялаумен таныстырдым. Оқушылар қызығушылықпен тапсырмаларды орындап , одан кейін практикалық бөлімге кірісті. Сабақтың уақытша кезеңдері сақталады.
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)1: Сабақ барысында шапшаңдылық пен ізденіс.2:Бірлесіп жұмыс жасауы.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?1: Тапсырмаларды орындау кезінде.2: Топтық жұмыс кезінде.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Жеке , топтық жұмыс кезінде оқушылардың шапшандығын артуы.




Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Баимбетов Марат Куатжанович
Жарияланған уақыты:
2019-04-19
Категория:
Сызу
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1555668722
333
444
555
666
7
888
999