Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Проекциялаудың негізгі әдістері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Проекциялау әдіс – тәсілдерін білу және түсіну
Материалды ашып қарау
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру



Мектеп:Хромтау ауданы, Ақжар орта мектебі
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кожагулов Абдулла












Сынып: 10

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:Проекциялаудың негізгі әдістері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)10.2.1.1. Проекциялау әдіс – тәсілдерін білу және түсіну



Сабақ мақсаттары1.Барлық оқушылар орындай алады:Проекциялаудың ұғымын меңгереді2. Оқушылардың басым бөлігі:Проекцияның негізгі әдісін түсінеді3.Кейбір оқушылар орындай алады:Проекциялау әдісі бойынша кескіндер сыза алады
Бағалау критерийлеріБілу Проекциялаудың мағынасын біледіТүсінуСызбада проекция әдістерін түсінедіҚолдануСызбаны ұқыпты орындайды
Тілдік мақсаттарПәнге қатысты сөздік қор мен терминдерПроекция→Алға лақтыру→Projection (латын тілі)Фронталь→Бақылаушыға тура қарағандағы түрі→Projection(француз тілі)Прямоугольник →Тікбұрыш →Projection (латын тілі)
  • Центрлік, параллель,тікбұрышты проекциялау
  • Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Оқылым Тыңдалым 1. Проекция туралы не білдіңіздер? 2.Әрбір проекция айырмашылығы неде?АйтылымНе себепті........ деп ойлаймыз?
  • Проекция сызбасы не үшін қажет?
  • Сызбада кескіндерді қалай салады?
  • Жазылым
  • Проекция,Фронталь сөзін үш тілде дәптерге жазып алу
  • Проекция түрлерін дәптерге жазып алу
  • Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» стратегиясы:- қиыншылықты жеңе отырып алға қойған мақсатқа жету арқылы еңбек және шығармашылыққа тәрбиелеу; - сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау қабілеті; - жауапкершілік; - сызбада ұқыптылыққа қалыптастыру
    Пәнаралық байланыс Орыс тілі мен aғылшын тілі үш тілділік терминология. Геометриялық фигурaлaр сызу aрқылы математика пәндерімен бaйлaнысaды.
    АКТ қолдану дағдыларыИнтербелсенді тақта, ноутбук, сызу құралдары, сызба тақтасы, А4 формат, оқулықпен жұмыс, топпен жұмыс, ашық және жабық сұрақтар,слайдтар
    Бастапқы білімЕкі түзу сызықтардың түйіндесуі.Түзу сызықтың шеңбер доғасымен түйіндесуі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар






    Сабақтың басы6 минут







    Білу2мин







    Үй тапсырмасын тексеру2минут











    Топтастыру2 минут
    Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Сызба құралдарынтексеру.Жағымды ахуал қалыптастыруОрнымыздан тұрып:Басымызды төмен түсіреміз.-көз алдарыңызға нені елестеттіңдер?-бүгінгі сабақта мен қалай жауап беремін деген ойдасыздар!Басымызды шамалы көтереміз.-бізге қандай тапсырма дайындады деген ойдасыздар!Басымызды жоғары көтереміз.Менде бәрі жақсы! Бүгінгі сабақта өз білімімді жоғары деңгейде көрсете аламын деген үміттесіздер! Тренинг: «Өз ойыңмен бөліс» Оқушылардан өткен тaқырып бойыншa aлғaн білімдерін тексеру. Мақсаты: Оларды шапшаң ойлауға, айтылым дағдысын қалыптастыруға, зейінін шоғырландыруға бағыттау.1.Түйіндесулер дегеніміз не?Сызуда бір түзу мен екінші түзудің біртіндеп өтуі.2. Түйіндесу түрлерін айтып бер?1) екі түзу сызықтардың түйіндесуі2) түзу сызықтың шеңбер доғасымен түйіндесуі3) шеңбер доғаларының бір-бірімен түйіндесуі.Топқa біріктіру: «Төртбұрыш»,«Үшбұрыш», «Дөңгелек» геометриялық фигурaлaрды тaңдaу aрқылы үш топқa бірігеді. І топ ІІ топ ІІІ топ



    4А форматы, қарындаш түрлерісызғыш, циркуль, даярша,өшіргіш









    Үлестірмелі қағаз
    Сабақтың ортасы27минут





















    БілуТүсінуҚолдану11 минут

































































































    Топпен жұмыс10 минут







































    Талдау6 минут







    Жаңа сабаққа шолу Слайд арқылы түсінік беруСызбада кескіндерді проекциялау ережелері бойынша салады.Проекция бұйымның бетке көбінесе жазықтыққа белгілі бір әдіспен тұрғызылған кескіні. Проекциялау жазықтықта нәрсенің кескінін салу процесі. «Проекция» дегеніміз латын сөзінен, «алдыға лақтыру» деген мағынаны білдіреді. Проекциялау түрлері: нүктені, кесіндіні, параллель проекциялау Нүктені проекциялауКеңістікте кез келген нүкте алып оны проекция жазықтығының үстіне орналастырайық. Нүктеге қиып өтетіндей проекция-лаушы сәуле жүргізейік, а нүктесі берілген А нүктесінің проекциясы болып табылады.Кесіндіні проекциялауда оның екі нүктесінің проекцияларын салып, содан кейін оларды қосу керек. Егер түзу кесіндісі проекция жазықтығына 90 бұрыш жасап проекцияланатын болса, онда ол нүкте болып кескінделеді.Нүктелері арқылы жазықтықпен қиылысқанға дейінгі проекциялаушы сәуле жүргізілсе, онда фигураның барлық нүктелерінің проекциялары болып табылады.



    Параллель проекциялаупроекциялаушы сәулелер өзара параллель боладыПараллель проекциялау түрлері қиғаш бұрыштап тік бұрыштап проекциялау проекциялау















    Қалыптастырушы бағалау:1. «Проекция» латын сөзінен аударғанда қандай мағына береді? ( «алдыға лақтыру»)2. Проекция түрлерін ажыратып бер?( центрлік проекциялау, параллель проекциялау, тікбұрышты проекциялау)

    Топтық жұмыс.Оқушылaр топтық тапсырмалар aрқылы проекциялау әдістерініңсызбасын орындайды1топқаПараллель проекциялау сызбасын сызу2 топқа Нүктенің проекциясын орындау3 топқаЖазық фигураның проекциясын орындауДескриптор-Проекция сызбаларының ерекшеліктерінесүйене отырыпнегізгі көріністерін сыза алады.

    Топтық жұмыста топтар жұмысын бір-бірін бағалау әдісімен бағалайды."Сократ шеңбері" тәсілі Екі шеңбер бірінің ішінде бірі "ішкі шеңбердегі" тақырыпқа қатысты сұрақ жауап арқылы талқылайды, ал "сыртқы шеңбер" оларды тыңдап ескертпе жасап отырады және талқылау соңында өз пікірлерін айтады.


    Интербелсенді тақта,көрнекілікті пайдалану

    слайд көрсетілім, А4 формат, сызғыш, карандаш, циркуль, даярша,өшіргіш

    Оқулық Сызу 9 сыныпВ.Г.Чукалин,М.Н.Ахметжанов Алматы «Атамұра» 2013,

    Интерактивті тақтадаслайд, магнитті тақта









    слайд























    «Тамаша, Керемет,Өте жақсы» мадақтау

    А4 формат, оқулық, сызғыш, карандаш, циркуль, даярша,өшіргішОқулық Сызу 9 сыныпВ.Г.Чукалин,М.Н.Ахметжанов Алматы «Атамұра» 2013,

    МатематикаГеометрияИнформатика































    СабақтыңСоңы







    Жинақтау7 минут

    Кері байланыс































    Бағалау
    Кері байланыс.Тесттапсырмасы парағы таратылып«Бағалау баспалдағы» әдісі арқылы бағаланады.
  • Параллель проекция деп нені айтады?
  • а) проекциялаушы сәулелер өзара параллель боладыб) нүктелері арқылы жазықтықпен қиылысқанға дейінгі проекциялаушы сәуле жүргізу
  • Проекциялау қалай аталады?
  • а) бұйымның бетке көбінесе жазықтыққа белгілі бір әдіспен тұрғызылған кескініб) жазықтықта нәрсенің кескінін салу процесі
  • Кескін қалай салынады?
  • а) проекциялау әдісіменб) нүктелеу арқылы.
  • Қиғаш бұрыштап проекциялауға анықтама бер?
  • а) проекциялаушы сәулелер проекцияжазықтығына перпендикуляр болады б) проекциялаушы сәулелер проекция жазықтығына 900 – қа тең емес бұрыш жасап түседі
  • Тікбұрыштап проекциялауды қалай түсінесің?
  • а) проекциялаушы сәулелер проекцияжазықтығына 900 – қа тең емес бұрыш жасап түседіб) проекциялаушы сәулелер проекция жазықтығына перпендикуляр болады .Стикерге жазылып тақтаға ілінеді


    Тест тапсырмалары парағы









































    Стикер,бағалау парағы
    Үйге тапсырмаЦентрлік және параллель проекциялауды сызуОқулық Сызу 9 сынып35-36 беттер
    Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Оқушылaр топтық жұмыс aрқылы бүгінгі тaқырыпты бір-біріне түсіндіреді және бірін-бірі толықтырaды. Осының бaрысындa жaңa идеялaр туындaйды.Жұмыс жасау барысында жеке қолдау көрсетіледі.Бағалау –оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?(смайликтер, тағыбасқа)Тренинг « Өз ойыңмен бөліс», Топтық біріктіру, Топтық бaғaлaу, Мaдaқтaу,

    Қалыптастырушы бағалау: «Сұрақ-жауап » әдісімен бағаланады.

    Кері бaйлaныс Тест тапсырмасы таратылып «Бағалау баспалдағы» әдісі арқылы бағаланады.
    Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасыныңсақталуыДене,қол және көзге aрнaлғaн жaттығулaрды жaсaу.Сабақ барысында техникалық қауіпсіздік және гигиеналық талаптар сақталады, қадағаланады.


    Сабақ бойынша рефлексия
    Сабақ жоспарынан ауытқушылық болған жоқ. Уақытты тиімді пайдаландым. Сабақ мақсатына жетті.
    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралы да ойланыңыз)1:Проекциялар түрлерін сызуда2: Топтық жұмыстағы пікірталас Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқутуралыда ойланыңыз)?1: Тапсырмаларды берудің басқаша түрлерін көрсету.2: АКТ-ны әлі де тиімдірек қолдану керек деп ойлаймын.

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Оқушылар топқа бөлінуіне қарай топтасып жұмыс жасауда ұйымшылдық танытты. Кейбір оқушылардың ерекше сызбасын сызу қабілеттерін байқадым.Оқушыларға тапсырма берудедеңгейлік түрлерін қарастыру қажет.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кожагулов Абдулла Турсынбекович
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-19
    Категория:
    Сызу
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1584597515