Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Екі санның қатынасы
Материал жайлы қысқаша түсінік: қысқа мерзімді жоспар
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспарСабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорциялар

Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Байболова Нұрсая
Сынып:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЕкі санның қатынасы. Екі санның пайыздық қатынасы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.1.1 екі санның қатынасы нені көрсететінін түсіну;6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру;6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу;6.5.2.1 екі санның қатынасын оқу және жазу;
Сабақ мақсаттарыОқушылар:
  • екі санның қатынасы нені көрсететінін түсінеді;
  • сандардың қатынасы ұғымын меңгереді;
  • берілген қатынасқа кері қатынасты табады;
  • екі санның қатынасын оқиды және жазады.
  • Бағалау критерийлері Білім алушы
  • екі санның қатынасын түсінеді;
  • сандардың қатынасы ұғымын біледі;
  • берілген қатынасқа кері қатынасты таба алады;
  • екі санның қатынасын оқи және жаза біледі.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:- берілген бөлімнің терминдерін қолдана алады;- берілген қатынаста бөлуге, тура және кері пропорционалдық тәуелділікке, пайызға және масштабқа қатысты есептердің шешіміне түсінік береді;Бөлім бойынша лексика және терминология- екі санның қатынасы;- кері қатынас;- пайыздық қатынас;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер- екі санның қатынасы ... көрсетеді; - екі санның пайыздық қатынасын табу үшін ... керек;- санды берілген қатынаста бөлу үшін ... керек;- 35 : 27 өрнегін «отыз бес санының жиырма жеті санына қатынасы» деп оқимыз; - 35 : 27 өрнегін «отыз бес пен жиырма жеті сандарының қатынасы» деп оқимыз;- 35 : 27 өрнегін «отыз бестің жиырма жетіге қатынасы» деп оқимыз;
    Құндылықтарды дарытуБелсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру.
    Пәнаралық байланыстар Өмірмен байланысты есептер
    АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру
    Бастапқы білімОқушылар жай бөлшек, бүтін сан, рационал сан ұғымдарын біледі; рационал сандарды қосу мен азайту амалдарын орындай алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы0 - 6 минҰйымдастыру кезеңі.Амандасу. Көңіл күйлерін смайликтер арқылы білу.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруҮй тапсырмасын тексеру: Жұпта бір-бірінің дәптерлерін тексеру.Пысықтау сұрақтары:С-1: Екі санның қатынасы дегеніміз не?С-2: Берілген қатынасқа кері қатынас қалай табылады? С-3: Кері қатынасқа мысалдар келтіру.С-4: Берілген қатынасқа тең қатынас қалай табылады?С-5: Екі санның қатынасын процентпен қалай өрнектеуге болады?















    Презентация
    7 – 25 мин Топтық жұмыс. Сынып 4 топқа бөлініп, келесі тапсырманы орындайды. 1 топпен 3 топқа, 2 топпен 4 топқа бірдей тапсырмалар беріп, уақыт аяқталғанда, сол топтар бірін-бірі тексереді.Қатынас ұғымын пайдалану арқылы есепті шығарту, өмірде қатынас ұғымдарының қолданбалылығы туралы ой қорытады.І топ№1. Тік төртбұрыш пішінді жер учаскесінің қабырғаларының қатынасы <Object: word/embeddings/oleObject1.bin>ға тең. Оның ұзындығы <Object: word/embeddings/oleObject2.bin>м. Тік төртбұрыш пішінді жер учаскесінің ауданы неше гa?Нұсқау. Ұзындығы<Object: word/embeddings/oleObject3.bin> ені <Object: word/embeddings/oleObject4.bin> болатынын айқындап есепті шеш.Жауабы: 11,34 га.№2. 6 «а» ж»не 6 «б» сынып оқушылары театрдан 60 билет сатып алып, оны сәйкес 2:3 қатынасында бөліп алды. 6 «б» сыныбы неше билет алды?





    ІІ топТік төртбұрыш пішінді жер учаскесінің қабырғаларының қатынасы <Object: word/embeddings/oleObject5.bin>ке тең. Оның ұзындығы <Object: word/embeddings/oleObject6.bin>м. Тік төртбұрыш пішінді жер учаскесінің ауданы неше гa?Нұсқау. Ұзындығы<Object: word/embeddings/oleObject7.bin> ені <Object: word/embeddings/oleObject8.bin> болатынын айқындап есепті шеш.Жауабы: 21,952 га.№2. Ерітінді қалайы мен мыстан тұрады, олардың сәйкес массалары 2:3 қатынасындай. Егер қалайының массасы 360 г болса, онда ерітіндінің массасы неге тең?


    Қосымша 1















    Математика 6кл. Практикум. Готов к ГИА. Шестакова И.В. 2014. 55бет.
    26-27 минКөзге жаттығу.



    28 – 37 мин
    Жеке жұмыс. 1-тапсырмаБерілген қатынастарды бөлшек түрінде жазып, қысқартыңыз:a) 6-ның 15-ке; b) 1,1-дің 18,7-ге; c) 21-дің 0,7-ге; d) 117-нің 90-ға.Дескриптор: Білім алушы
  • берілген қатынастарды бөлшек түрінде жазады;
  • жазылған қатынастарды қысқармайтын бөлшек түрінде жазады.
  • 2-тапсырмаа-ның b-ға қатынасы -ге тең. Төмендегі қатынастарды есептеңіз: a) <Object: word/embeddings/oleObject9.bin>; b) <Object: word/embeddings/oleObject10.bin>Дескриптор: Білім алушы
  • берілген қатынасты жазады;
  • бөлшектерді түрлендіреді;
  • қатынастардың мәндерін табады.
  • 3-тапсырма
  • 0,0125санына;
  • және сандарының қосындысына;
  • және 3,5 сандарының көбейтіндіндісіне кері сандарды жазыңыз.
  • Дескриптор: Білім алушы
  • ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырады;
  • аралас сандардың қосындысын есептейді;
  • рационал бөлшектердің көбейтіндісін есептейді;
  • нәтижелерге кері сандарды жазады.
    Қосымша 2

































    Сабақтың соңы38 - 40 минҮйге тапсырма: Екі санның қатынасы.22Рефлексия: 1. Сабақтың мақсаты қандай болды?2. Мен мақсатқа жеттім бе?3. Мен не білдім?4. Мен нені үйрендім?5. Мен нені түсінбедім? 6. Мен не бойынша әлі де жұмыс істеуім керек?

    Алдамұратова Т.А. Математика Жалпы білім беретін мектептің 6 – сыныбына арналған оқулық. 3 - басылымы. – Алматы: Атамұра,2011.12 бет
    Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар сабақта жалпы сыныппен жұмысты бірлесе отырып талдайды, түсінбеген есептерін бір-біріне түсіндіреді. Жұптық жұмыста оқушылар бірлесе отырып орындайды, өзара көмек беріледі. Сабақтың әр бөлімінде оқушылардың жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер айту. Жалпы сыныптық, жұптық жұмыста тапсырманы орындауда өзара бағалау жүзеге асады. Тапсырмалар арасында «көзге жаттығу» жасату.
























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Байболова Нұрсая Мұратқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-20
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566273474
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999