Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Тура және кері пропорционалдық тәуелділік
Материал жайлы қысқаша түсінік: қысқа мерзімді жоспар
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспарСабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорциялар

Күні:

Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Тура және кері пропорционалдық тәуелділік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.5.1.1шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару;
Сабақ мақсаттарыОқушылар:- қандай шамалар тура және кері пропорционалды болатынын түсіну;- тура және кері пропорционалдық тәуелділіктің анықтамасын білу;- тура және кері пропорционалдық тәуелділікке мысал келтіре алу;- тура және кері пропорционалдық тәуелділікті ажырата алу.
Бағалау критерийлері Білім алушы - қандай шамалар тура және кері пропорционалды болатынын түсінеді;- тура және кері пропорционалдық тәуелділіктің анықтамасын біледі;- тура және кері пропорционалдық тәуелділікке мысал келтіре алады;- тура және кері пропорционалдық тәуелділікті ажырата алады.
Тілдік мақсаттарОқушылар:- берілген бөлімнің терминдерін қолдана алады;- берілген қатынаста бөлуге, тура және кері пропорционалдық тәуелділікке, пайызға және масштабқа қатысты есептердің шешіміне түсінік береді;- пропорцияның белгісіз мүшелерін табу ережелерін тұжырымдайды;- шамалар арасындағы тәуелділіктің түрлері туралы ой тұжырымдайды;Бөлім бойынша лексика және терминология- пропорция; - пропорцияның негізгі қасиеті;- пропорцияның шеткі мүшелері; - пропорцияның ортаңғы мүшелері;- пропорцияның белгісіз мүшесі;тура пропорционалдық тәуелділік; кері пропорционалдық тәуелділік;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер- а : b = с: d өрнегін «a-ның b-ға қатынасы c-ның d-ға қатынасындай» деп оқимыз;- а : b = c : d өрнегін «аb-ның қандай бөлігін құраса,онда c да d-ның сондай бөлігін құрайды» деп оқимыз;- пропорцияның белгісіз ортаңғы мүшесін табу үшін ... керек;- пропорцияның белгісіз шеткі мүшесін табу үшін ... керек;- берілген шамалар тура/кері пропорционал, себебі ...;
Құндылықтарды дарытуБелсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау. Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар Өмірмен байланысты есептер
АКТ қолдану дағдылары Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру
Бастапқы білімОқушылар жай бөлшек, бүтін сан, рационал сан ұғымдарын біледі; рационал сандарды қосу мен азайту амалдарын орындай алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы0 - 5 минҰйымдастыру кезеңі.Амандасу. Көңіл күйлерін смайликтер арқылы білу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруҮй тапсырмасын тексеру.Ой қозғау:С-1: Қандай шамалар тура пропорциноал шамалар деп аталады?С-2: Тура пропоционалға мысал келтіріңдер.С-3: Қандай шамалар кері пропорциноал шамалар деп аталады?С-4: Кері пропоционалға мысал келтіріңдер.

6 – 13 минГрафикалық диктант-Егер екі шаманың біреуі 3 есе артқанда, екіншісі 3 есе кемитін болса, онда екі шама тура пропорционал болады- Жылдамдық тұрақты болғанда, уақыт пен арақашықтық арасындағы тәуелділік тура пропорционал болады. - Шаршының периметрі мен қабырғасының ұзындығы арасындағы тәуелділік кері пропорционал болады.- Машинаның жүк көтергіші мен олардың санының арасындағы тәуелділік кері пропорционал болады. - Егер екі шама кемігенде біреуі 2 есе, ал екіншісі 4 есе өссе, онда екі шама кері пропорционал болады.- Адамның жасы мен оның аяқ киімінің размері кері пропорционал болады. - Уақыт тұрақты болғанда жылдамдық пен арақашықтық арасындағы тәуелділік кері пропорционал болады.- Трактордың жұмыс жасаған күні мен оның шапқан жерінің аудуны тура пропорционал болады. - Бірдей дәптер сатып алады. Дәптердің саны мен оның сатып алған құны тура пропорционал болады.Дұрыс жауаптары: — + — + — — — + +



Қосымша 1


14 – 23 мин
Өз беттік жұмыс.Тест жұмысы жүргізіледі. Жауаптарын дайын жауаппен өздері тексереді.





Қосымша 2
24 – 25 минСергіту сәті. «Көңілді күн»





26 – 37 мин
Жеке жұмыс 1- тапсырма Тұрақты жылдамдықпен қозғалатын велосипедші белгілі бір жолдың бөлігін 6 сағатта жүріп өтті.a) Егер жүрілген жолдың ұзындығы 1,5 есеге артық болса, уақыт қанша есе өзгереді?b) Егер қозғалысқа кеткен уақыт 1 сағатқа кемитін болса, жүрілген жол қанша есе қысқарады?Дескриптор: Білім алушы
  • берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды;
  • пропорцияның негізгі қасиеті бойынша уақытты табады;
  • пропорцияның негізгі қасиеті бойынша жүрілген жолдың өзгерісін есептейді.
  • 2-тапсырмаАгрофирмада егістік алқабын 12 комбайн 8 күнде орып бітіреді деп жоспарлаған.a) Жұмыс уақытын 2 күнге кеміту үшін дәл сондай қанша комбайн қосу керек?b) Берілген алқапты 8 комбайн межелеген уақыттан қанша күнге кеш орып бітіреді?Дескриптор: Білім алушы
  • берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды;
  • пропорцияның негізгі қасиеті бойынша түрлендірулер орындайды;
  • комбайн санын есептейді;
  • кері пропорционалдық шарты бойынша уақыттың айырмасын есептейді.3-тапсырмаҚазаншұңқырдан суды 24 сорғымен 30 күнде тартып шығаратыны белгілі. Егер 6 сорғы істен шығып қалса, берілген жұмыс неше күнге кешігіп бітеді?Дескриптор: Білім алушы
  • берілген пропорционалдылық тәуелділікті анықтайды;
  • пропорция құрастырады;
  • пропорцияның негізгі қасиеті бойынша түрлендірулер орындайды;
  • уақыт айырмасын анықтайды.
  • Қосымша 3
    Сабақтың соңы38 - 40 минҮйге тапсырма: Пропорция. Пропорцияның негізігі қасиеті. №147.Сабақ соңында рефлексия жүргіземіз. (3 минут)«Сөйлемді жалғастыр» (дәптерге жазады).
  • Бүгінгі сабақта... білдім
  • … үйрендім
  • … қиындықт туындады
  • … әлі де жұмыстануым керек
  • … маған қызық болды?
  • Алдамұратова Т.А. Математика Жалпы білім беретін мектептің 6 – сыныбына арналған оқулық. 3 - басылымы. – Алматы: Атамұра,2011.

    Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Оқушылар сабақта жалпы сыныппен графикалық диктантты бірлесе отырып талдайды, түсінбеген есептерін бір-біріне түсіндіреді. Өз беттік жұмыстарды шығара отырып өз білімдерін шыңдайды.Сабақтың әр бөлімінде оқушылардың жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер айту. Жалпы сыныптық, өз беттік жұмыста тапсырманы орындауда өзара бағалау жүзеге асады. Сергіту сәті




























































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Байболова Нұрсая Мұратқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-08-20
    Категория:
    Математика
    Бағыты:
    Басқа
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1566273319
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999