Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту /ұлы тұлғалар
Материал жайлы қысқаша түсінік: материал предназначен для учителей начальной школы
Материалды ашып қарау
Тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту /ұлы тұлғаларМектеп: КММ «Есту қабілеті зақымдалған балаларға арналған жалпы білім беру мектеп-интернаты»
Күні:26.03.2019жМұғалімнің аты-жөні:Жаксылыкова Ғалия Калкеновна
сынып: 6 «ә» ІІ кҚатысқандар саны:3Қатыспағандар саны: -
Оқу мақсаттары6.1.2.10. екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Күтілетін нәтижелерБарлық оқушылар:


жағдайында екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін қолданады.


Оқушылар:Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдерін түсіндіреді. Пәндік лексика және терминология:Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуді баған түрінде жазу ыңғайлы.Бірліктерді бірлікке көбейтіп, бірліктердің астына жазады.Ондықтарды ондықтарға көбейтіп, ондықтардың астына жазады.


Жазу


Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейтуді баған түрінде жазыңдар, мүмкіндіктер тармағын құрастыру.
Тірек білім, білік, дағдыларРазрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетҚоры




0-3 мин





Ынталандыру. І.Ұйымдастыру кезеңі.-Қазір дұрыс отырамыз.-Менен сұра,қазір біз не істейміз?-Ғалия Қалкенқызы,біз қазір не істейміз?-Біз қазір айтамыз,жазамыз,тапсырмалар орындаймыз.-Мағжан,Ақботадан сұра бүгін қай күн?-Ақбота,Мағжаннан сұра қазір қай сабақ? ІІ.Позитивті көңіл-күйін көтеру:-Бізде бәрі жақсы болады!ІІІ.Фонетикалық жаттығу.-Біз ш дыбысын анық,дұрыс айтамыз.Ша-шо-шыШы-ғарШығарАмалдарды шығарКөбейтуге арналған амалдарды шығар.

Оқулық,


4-6 мин

Белсендіру. Жаңа тақырыпты, көбейту мен бөлу кестесін дұрыс меңгеру үшін, математикалық ойындардың көмегі керек.Ауызша көбейту кестесін тексеру.Көбейту кестесін қайталау.Бір-біріне тапсырма береді. 1)Ауызша есептеу.Ойын. «Сен маған,мен саған» -бір-біріне көбейту кестесінен тапсырмалар айтады.Мысалы:Мағжан, 4*5тең неше?Мұғалім:Сендер не істедіңдер? –Біз көбейту кестесін қайталадық..Планшетке бір және екі таңбалы сандарды бөліп жазады.-Дұрыс,балалар.Бүгінгі тақырып екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту

Оқулық, дәптер, портреттер


7-11 мин

Мақсат қою Тақырыпты айту.Түсіндіру.Мысалы:21х4 бағанмен шығару..Планшетке жеке тапсырма беру.-Қазір балалар, жылдың қай мезгілі ?-Қазір жыл мезгілі қыс.-Ал қыс туралы кімнің өлеңдерін оқыдық?-Мен тақтаға тапсырмалар ілемін,дұрыс тапсаңдар,жазушыны табамыз.(тақтада тапсырмалар).1.35:7=2.45:9=3.10*9=4.6 ?5=30













Ал,енді балалар,мына суреттердің ішінен Абайдың суретін алыңдар.-Абай кім?-Абай қашан туған?-Абай қашан қайтыс болған?-Абай неше өлең жазған?-Абайдың неше қара сөзі бар?-Абайдың неше аудармасы бар?- Абай –қазақтың ұлы ақыны.-Дұрыс,біз Абай туралы айттық.















12-29 мин

Өздік жұмысДәптермен жұмыс.Жеке кестешелер таратылады.Оқушылар тапсырманы орындайды, өрнектерді баған түрінде тізіп жазады, разрядтан аттамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмімен сәйкес есептейді,.Қиындықтарды түзетуМұғалім тапсырманың дұрыс орындалуын тексереді. – Кімде қиындық туындады?– Қай жерден қате жібердіңіз? – Жіберілген қатенің себебін анықтаңыз? – Егер өздік жұмыста ешқандай қиындық туындамаған болса, өз мақсатыңызды нақтылаңыз. (Қосымша тапсырма орындау).– Қиындық туындаған оқушылардың ары қарайғы мақсаты? (Қателерді түзеу).– Қателерді түзеу алгоритмін қолданамыз.– Әркім өзінің оқыту есебін айтады.Дәптер, оқулық,






30-35 мин

Қорытындылау:-Біз не істедік?-Біз айттық,жаздық,ойладық,тапсырмалар орындадық.Бағалау:.Сөздік бағалау «Жарайсың», «Өте жақсы», «Керемет».Үйге тапсырма:Көбейту кестесін қайталау.



35-40 мин

Рефлексия. Балалардың жеке қиыншылығын ескере отырып, үйге берілетін тапсырманы анықтайды. Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық?Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма?– Қиындық туындады ма?– Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба?– Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды?Өз жұмысын жетістік сызғышымен бағалауды ұсынады.Жетістіктер жолағы.


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жаксылыкова Галия Калкеновна
Жарияланған уақыты:
2019-04-05
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1554440258
333
444
555
666
7
888
999