Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Еліміздің мемлекеттік рәміздері
Материал жайлы қысқаша түсінік: қосымша ақпарат беру
Материалды ашып қарау
Сабақ тақырыбыГүл өсіру шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)6.2.5.2-Сәндік бақ өсіру мен гүл өсіру шаруашылығында көктемгі жұмыстар (топырақты өңдеу, зиянкес жәндіктерден қорғау, егу мен отырғызу) жүргізу
Сабақмақсаттары1.Оқушыларды сәндік гүлдер түрлері жәнегүл көбейту түрлерімен таныстыру.2. Агротехнологияның дамуындағы ғылымның рөлін ауылшаруашылық өндірісінің әдіс-тәсілдерін талқылау және бағалау барысында анықтау;
  • Оқушылардың өзіндік дамуындағы ғылымның рөлін анықтау мақсатында шығармашылық идеяларды дамыту мен іске асыруды өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
  • Бағалаукритерийлері1. Оқушылар сәндік гүлдердегі ғылымның рөлін ауылшаруашылық өндірісінің әдіс-тәсілдерін талқылап, бағалау барысын анықтай алады;2.Оқушылар сәндік гүлдерді көктемгі егіске дайындаудағы идеяларды дамыту мен іске асыруды өз бетінше таңдаған ақпарат көздерін қолдану жолдарын біледі (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)
    Тілдікмақсаттар

    Оқушылар: - агротехнологияныңдамуындағығылымныңрөлінталқылайалады;- толықжәнедұрысақпараткөзінанықтайалады.-Цветоводство -Floriculture- гүл өсіру
    ПәнаралықбайланыстарХимия, география, биология
    АКТ қолдану дағдыларыПрезентация Power Point
    Бастапқы білім

    5сыныптың оқу бағдарламасынан алынған білім мен дағдылары
    Сабақ барысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы5 мин













    5 мин











    Сабақтыңортасы

    5 мин































    15 мин



  • Ұйымдастыру
  • Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Сынып ішінде психологиялық ахуалды би арқылы туғызу.Түрлі-түсті карточкалар арқылы 3топқа бөлу.

  • Сабақ тақырыбен танысу
  • Презентация тамашалау арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.

  • Жаңа сабақ
  • Гүлдердің әрқашан да адамға өз сұлулығы мен хош иісі ұнайтын. Ғалымдар мен саяхатшылар, болған алыс-жақын елдерден әкеліп, Еуропаға түрлі жабайы гүлдердің түрлерін көбейтті. Мәселен, Қазақстаннан тарады бүкіл әлем бойынша қызғалдақ, Жапония, Қытай, Қиыр – лалагүл, Үндістан және Иран – раушан, Оңтүстік Америка – гладиолусы. Гүлдер әрқашан да ұнайтын адам өз сұлулығы мен хош иісі. Гүлөсіру - өсімдікшаруашылығыныңсәндік-жапырақтыөсімдіктермәдениетіменайналысатынсалаболыптабылады.Гүл өсіру үшін сізгесәндік қасиеттері туралы ғана емес, олар өсетін топырақ, тыңайтқыш және көбею, зиянкестер мен аурулар туралы да білу қажет..Гүл өсіру – өсімдік шаруашылығы саласын үшке бөлуге болады;-біржылдық-екіжылдық-көпжылдық. Жұмыс барысында оқушылар кесте толтырады.Біржылдық өсімдіктер-деп даму циклы бір жылда аяқталатын өсімдіктерді атайды.Жылдық гүлдер түсі мен биіктігі әртүрлі. Ең жиі кездесетін жылдық гүлдер— львиный зев, астры, бархатцы, бегонии, вербена, календула (ноготки), левкой, мак, настурция, петуния, сальвия.Екіжылдық әдетте көктемде немесе жаздың басында егіледі, және олар екінші жылы гүлдейді.Көптеген екіжылдық- көпжылдықтар, бірақ өмірдің екінші жылынан кейін кішкентай гүл жасайды, сәндік құндылығын жоғалтады . Оларғажататындармыналар; виола (анютины глазки), гвоздика турецкая, колокольчик, мальва, маргаритка, незабудки. Көпжылдықтар - Көпжылдықөсімдіктер, шөптіөсімдіктержәнеекіжылданастамуақытбойыөсіпжатқанжартылайбұта.Олардың кейбіреулері бірнеше жылдан бері өмір сүреді, басқалары - 20-30 дейін, тіпті 100 жылға дейін (мысалы, таулы-сагыз). Белгілі бір жасқа жеткенде, олар жыл сайын гүлдейді және жеміс береді (поликарпикалы өсімдіктер). Олардың кейбіреулері жыл бойы (мәңгі жасыл өсімдіктер) қалады. Қолайсыз кезеңдердің көпшілігінде (қыста, құрғақшылық кезінде) жапырақтары мен басқа да ағзалар өледі, тек жер асты органдары (тамыр, түйнектер, шамдар, тамырлар) тірі қалады.

    Біржылдық – бұл өсімдіктер, бүкіл циклі, олардың дамумен өтеді. Біржылдықөте әртүрлі түсті және биіктікті болады. Ең көп таралған біржылдық — львиный зев, ақкекіре, әсем, бегонии, лаванда, қырмызы (ноготки), левкой, көкнәр, настурция, петуния, сальвия, портулак.Көпшілігі екіжылдық — көпжылдық өсімдіктер, бірақ кейін екінші өмірін құрайды ұсақ гүлдерін, жоғалтады сәндік құндылығы. - Екіжылдықгүлдер жатады виола (анютины глазки), қалампыр түрік, колокольчик, талшын, маргаритка, незабудки.Екіжылдық гүлге жатқызады, әдетте, көктемде немесе жаздың басында, гүлдейді олар түқым шашады. Көпжылдық - көпжылдық өсімдіктер, шөптесін өсімдіктер мен полукустарники, қыстайтын.Олардың бірі тұрады, бірнеше жыл, басқа — 20-30, тіпті 100-ге дейін (мысалы, тау-сағыз). Жетіп анықтауЖетіп белгілі бір жастағы, олар гүлдейді және ұрық шашады жыл сайын (поликарпические өсімдіктер). Кейбір олардың жапырақтары жыл бойы сақталады (мәңгі жасыл өсімдіктер). Көпшілігінде бір қолайсыз кезеңдерде (қыс, қуаңшылық) жапырақтары және т. б. қурап қалады, оларда тек жер асты органдары тірі қалады (тамыр сабақ, түйнектер, баданалар, тамыр). Кейбір сол тамырлары тасымалданады жаңартады (розеткалар, жерде жорғалаушы, және тамырлары арқылы көбейеді).КӨБЕЮ ӘДІСІ
  • Тұқым
  • 2.ӨсімдіктерКейбіргүлдердежылсайынөтекішкентайтұқымдар - 1 граммнан 5000-нанастамдана. Ал бегония, мысалы, тұқымдарөте аз - бірграммдашамамен 80 000 дана!Бұлкішкентайтұқымдықбөлшектерденкейдеүлкенбақшаларғаиекүштіметрлікбиікбұталардықалыптастыратынтемекісияқты, нақтыбақшаалыптарыөседідепелестетуқиын.Тұқымдық көбейтуЖыл сайынғы кішігірім тұқымдар топыраққа енгізбейді , топырақ бетіне шашады .Тұқымныңқажеттімөлшерінтегісқағазғақұйып, соданкейінжартысындабүктеледі (қабаттағытұқымдарғаарналғанойыққалыптастыруүшін).Топырақтатұқымдарғаарналғанойықтардыбейнелеуқажет - бұлсызғыштыңшетіменжасалуымүмкін. Соданкейін, саусақпентұқымменжапыраққааздапсебу, жұмсақжәнебіркелкідайындалғаншұңқырларғатұқымдарсалыңыз.Өсімдіктерді қалыңдатпау үшін бар күш-жігер жұмсау қажет - бұл әлсіреу мен өсімдік ауруына әкеледі.Бұлимпровизацияланғансепкіштенбасқа, қағазданкішігірім-себетқағаздарпайдаланылады. КішкентайтұқымдардыбіркелкіегудіңжалпыәдістемесіолардыөзенқұмыменСондай-ақ, сіз арнайы тұқымдар сатып ала аласыз - кейбір фирмалар арнайы түйіршіктерде жыл сайынғы кішкентай тұқымдар шығарады. Гранулалар егуді жеңілдетеді. Тұқым себілгеннен кейін контейнер полиэтилен пленкамен тығыз жабылады.Тұқымдар қараңғы жерде тұрған болса, оларды мүмкіндігінше жарыққа жақын етіп жылжытыңыз. Қаптаманы ауа-райына ауысатын етіп күнделікті күн сайын біртіндеп желдеткіштің уақытын арттыра отырып, қаптаманы сәл ашыңызӨсімдіктердің өсімдік түрлерінің көбеюі материалды алдын-ала дайындау әдістеріне және тамырлану жағдайлары ерекшеліктеріне байланысты өте әртүрлі.
  • Бұтақты бөлу арқылы
  • Бұтақ кадалар арқылы
  • Түбір ұрпақтары
  • Тамырды бөлу арқылы
  • Бұталарды бөлу
  • Мұртымен 
  • Пияздары арқылы
  • Жанама бұтақтар
  • Тәжірибелік жұмыс.


  • Оқушылар топпен агротехнологияның белгілі бір 2 шарасын кездойсақ таңдау арқылы постер дайындайды.Бағалау критерийлері:
  • Агротехнологияның шарасы жан-жақты зерттелген;
  • постер креативті және эстетикалық талапқа сай жасалынған;
  • топтық жұмыс.
  • Дескрипторлар:
  • агротехнология шарасы тандалды;
  • даму деңгейі анықталды;
  • кемшіліктері көрсетілді;
  • постердің түстік шешімі дұрыс тандалды;
  • тақырыпқа сай орындалды;
  • топ мүшелері өздеріне берілген міндеттерді атқарды.


  • https://nsportal.ru/shkola/.../2014/.../razmnozhenie-tsvetochno-dekorativnykh-rasteniy



    Презентация Microsoft Power Point



     

























    А3 қағаз, түрлі-түсті қарындаш, акварель бояулары, гуащь
    Сабақтың соңы8 мин













    2 мин

    5.Өзіндік бақылау және бағалауОқушылар топ ішінде орындалған жұмысқа өзіндік баға береді. Әр топ дайындаған жұмыстарын сыныпқа таныстырады. «Бағдаршам» әдісі бойынша баға береді. «Жасыл» бағдаршам – өте жақсы «Қызыл» бағдаршам - жақсы 

    6. Рефлексия.«Алма ағашы» әдісі арқылы оқушылардың сабақтан алған әсерін анықтау.






    «Бағдаршам»











    «Алма ағашы»
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    Оқушылардыңтапсырманыорындаужылдамдығынақарайкөмеккөрсету.«Бағдаршам» әдісіарқылыбірін-бірібағалау. Керібайланыс «Алмаағашы»Тәжірибелік жұмысты орындау барысында қауіпсіздік ережесін сақтау.
    СабақбойыншарефлексияСабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңізді білдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.
    Жалпыбаға Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі(оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады(оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Жанат Карабалина Базарбайқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-01-25
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Тәрбие сағаты
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1548436255
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999