Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ертедегі саяхат
Материал жайлы қысқаша түсінік: бастауыш сынып мұғалімдеріне дүниетану пәні бойынша сабақ жопары
Материалды ашып қарау
Пән: дүниетануМектеп: №8 шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат
Күні: 4.03.2019Мұғалімнің аты-жөні: И. Калкашова
Сынып: 2Қатысқандар саны: 13Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЕртедегі саяхат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасынасілтеме)1.2.4.1 туризмнің мәнін түсіндіру 1.2.4.2 туристтердің негізгі мақсаттарын анықтау1.3.5.3 Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды таныстырады
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: ертедегі адамдардың саяхаты туралы айта алады, туризмнің мәнін түсінеді.Көптеген оқушылар: туристтердің негізгі мақсаттарын анықтайды, салыстырады.Кейбір оқушылар: Қазақстан астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды орындайды, картадан Астана қаласын тауып, көрсете алады, көрнекті жерлері туралы әңгімелейді,
Бағалау критерийлері- Ертедегі адамдардың саяхаты туралы біледі, туризмнің мәнін түсінеді - Туристтердің негізгі мақсаттарын анықтайды, салыстырады.- Қазақстанның астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды орындайды, көрнекті жерлері туралы әңгімелейді, картадан Астана қаласын тауып, көрсетеді.
Тілдік мақсаттарТірек сөздер: саяхат, Астана-Саяхат дегеніміз не? Адамның өзге елді көру немесе демалу үшін сапарға шығуы. - Турист деп кімді айтамыз? Саяхатқа шыққан адамды.- Астана қандай қала? Бас қала, жаңа қала.-Астана қаласы сендерге ұнай ма? Несімен ұнайды?
Құндылықтарды дарытуӨткенге үңіле отырып, болашаққа қадам жасауға дағдыландыру.
Пәнаралық байланыстарТарих, география
АКТ қолдану дағдыларыИнтер белсенді тақта арқылы ерте замандағы адамдардың саяхаты мен қазіргі уақыттағы адамдардың саяхаты жайлы салыстырсмалы түрде түсінік беру. Астана қаласы туралы бейнебаян көрсету
Бастапқы білім
  • Ежелгі адамдардың тіршілігі жайлы айта алады
  • Астана қаласы туралы өз ойлырын айта алады.
  • Сабақтың барысы
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы2 минҰйымдастыру кезеңіОқушыларды суреттер арқылы топтарға біріктіру. -Бұл ғимараттар қайда орналасқан? Астана қаласындағы ғимараттардың суреттері
    6минСабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыруМодельденген оқу: Оқушыларға ертедегі саяхат пен қазіргі замандағы саяхаттың ұқсастығы мен айырмашылығы туралы суреттер арқылы түсінік беріледі. Сен білесің бе?Астана қаласының тарихы туралы бейнебаян көрсетіледі.Интер белсенді тақта
    Сабақтың ортасы8 мин





















    1-тапсырма «Саяхат»Мақсаты:ертедегі адамдардың саяхаты туралы біледі, туризмнің мәнін түсінеді.Оқушыларға оқулықта берілген суреттердің қиындылары таратылып беріледі. Берілген қиындыларды оқулықтағы суретпен сәйкестендіре отырып плакатқа жапсырмалап, жинақтайды. Жинақталған суреттегі саяхат түрлерін айтып береді.Оқулық, сурет қиындылары























    Дескриптор:
  • Сурет қиындыларын дұрыс жинақтайды.
  • Суреттегі оқиғаға байланысты саяхат түрлерін анықтайды








  • 10 мин























    12 минут
    2-тапсырма«Менің қалам»Мақсаты: туристтердің негізгі мақсаттарын анықтайды, салыстырады.Оқушыларға Астана қаласының ғимараттардың суреттері беріледі. Берілген суреттерді плакатқа көркемдеп орналастырып, әр топ өздерінің ойларымен жаңа қала құрастырады. Әр топтан бір оқушы саяхатшы болып шығып, басқа топтардың жұмысы мен өздерінің топтарының жұмысын салыстырады. Өз тобына қайта келіп, қай топқа саяхатқа бару керектігі жайлы ұсыныс береді.

    Астана қаласындағы ғимараттардыңсуреттері

































    Суреттер Карта


    Дескриптор:
  • Суреттерді көркемдеп орналастырады.
  • Әр топтың жұмыстарын салыстырады.
  • Туристерге қай топқа бару керектігі туралы ұсыныс береді.




  • 3-тапсырма.«Суретті жалғастыр»Мақсаты: Қазақстанның астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды орындайды, көрнекті жерлері туралы әңгімелейді, картадан Астана қаласын көрсетеді.Оқушыларға аяқталмаған сурет беріледі. Суреттің нұсқасы тақтадан көрсетіледі. Сол нұсқаға қарап, суретті аяқтайды. Аяқталған сурет бойынша әңгімелейді. Картадан Астана қаласын тауып, көрсетеді.



    Дескриптор:
  • Суретті аяқтайды.
  • Аяқталған сурет бойынша әңгімелейді.
  • Картадан Астана қаласын тауып, көрсетеді.


  • Сабақтың соңы2 минутКері байланыс-Саяхат дегеніміз не? Адамның өзге елді көру немесе демалу үшін сапарға шығуы. - Турист деп кімді айтамыз? Саяхатқа шыққан адамды.- Астана қандай қала? Бас қала, жаңа қала.-Астана қаласы сендерге ұнай ма? Несімен ұнайды?

    Саралау – оқушыларға қалайкөбірек қолдау көрсетудіжоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?1-тапсырма «Саяхат»Мақсаты:ертедегі адамдардың саяхаты туралы біледі, туризмнің мәнін түсінеді.2-тапсырма«Менің қалам»Мақсаты: туристтердің негізгі мақсаттарын анықтайды, салыстырады.3-тапсырма.«Суретті жалғастыр»Мақсаты: Қазақстанның астанасы туралы шығармашылық жұмыстарды орындайды, көрнекті жерлері туралы әңгімелейді, картадан Астана қаласын көрсетеді.
    Бағалау – оқушылардыңматериалды меңгеру деңгейінқалай тексеруді жоспарлайсыз?Қалыптастырушы бағалау
    Денсаулық және қауіпсіздіктехникасының сақталуыСабақта қолданылатын оқу құралдарын (қалам, маркер, желім) ұқыпты пайдалану туралы қауіпсіздікті ескерту.
    Саралау іріктелген тапсырмалар,нақты бір оқушыдан күтілетіннәтижелер, оқушыға дербес қолдаукөрсету, оқу материалдары менресурстарын оқушылардың жекеқабілеттерін есепке ала отырыпіріктеу (Гарднердің жиындық зияттеориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымдыпайдалануды есепке ала отырып,сабақтың кез-келген кезеңіндеқолданыла алады

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?





    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Калкашова Индира Жунусбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-05
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1567702457
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999