Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Эстафеталық және қозғалмалы ойындар
Материал жайлы қысқаша түсінік: Ашық сабақ
Материалды ашып қарау
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Рамазанов А.К.
Сынып: 2Сабақ Қатысқандар cаны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЭстафета және қозғалмалы ойындар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)2.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды 2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады
Сабақ мақсаттарыӘр түрлі эстафеталық, қозғалмалы ойындарда қарапайым дене дамуына әсер ететін жаттығуларын орындау, әр түрлі қозғалыс қимылды қайталау, орындаудың маңыздылығын білу, жаттығуларды тиісінше кешенді, ретімен орындау.
Бағалау критерийлеріҚарапайым әр түрлі қозғалмалы дағдыларды, эстафеталық жаттығуларды орындайды, дене дамуына ықпал ететінін, маңыздылығын түсінеді, қозғалыстарды ажыратады.
Тілдік мақсаттар

Тіл туралы сындарлы ойлауды ынталандыру (мысалы, тілдерді салыстыру, оқушыларды тілді нақты қолдануға жігерлендіру, оқу тілінде ілгерілеуді бағалау). Мысалы: •жүрек соғысы, жүрек соғысының жиілігі, дем алу кезіндегі жүрек соғысының жиілігі, жүректің жұмыс кезіндегі соғысы.
Құндылықтарды дарыту

Ойын барысында терең деңгейдегі сыни және шығармашыл ойлау, мәселе шешу және байланыс дағдыларын дамытады..
Пәнаралық байланыстарӨзін-өзі тану, жас өспірімдер физиологиясы.
Алдын ала білу керекОқушыларға осы бөлім бойы шығармашылық таныту, салауатты өмір салтына бағытталған өздерінің, басқа оқушылардың идеяларына қатысу ұсынылады.
Жоспарлардағы әрекеттер.Б = бүкілсыныптық жұмыс. Жж = жұптық жұмыс. Тәж = оқушы тәжірибесі. Ф = формативті бағалаудың мүмкіндіктері.Т = топтық жұмыс. Ж = жеке жұмыс. К = оқытушы көрсетеді.

Сабақ барысы.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар






Сабақтың басы
Уақытты жоспарлау: Дайындық бөлім: 8-10 мин. Спорттық киімдеріне назар аудару. Сәлемдесу.

«Не үшін ойыны»- Екі көз не үшін керек?- Жақсыларды көру үшін керек.- Екі қол не үшін керек?- Елге көмек беру үшін.- Құлақ деген не үшін керек?- Ақыл-кеңес тыңдау үшін керек.- Екі аяғын не үшін керек?- Туған жерді аралау үшін. Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Оңға, солға бұрылулар. Мәнерлі жүрістер. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Арақашықтықты сақтау. Козғалыстағы жаттығулар тізбегі. Қолға, аяқа арналған бой жазу жаттығулары. Шеңберге тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Созылуға, иілуге арналған жалпы дамыту жаттығуларды орындау. Буындарды, бұлшық еттерді негізгі қимыл-қозғалыстарды орындауға дайындау.

Қызығушылығын арттыру:Жұмбақ : Бала біткен соғады, жеңіл шарды домалақ.Ұрасың үшып жоғары, Жерге түсер домалап.Жауабы: доп

Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Эстафета және қозғалмалы ойындар»

Топқа бөлу Доптың суреті салынып қиылған түрлі түсті (қызыл, сары) қағаздармен топтастыру.









Әрбір әрекет түріне арналған үлкен, бос кеңістік. Мұғалімге арналған ысқырық.

қимыл арқылы көрсету

























жұмбақтың шешімін табу









екі топқа бөлінеді







Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып бойынша жаттығулар жасату:Команда бөлініп 10-15 метрдей қашықтықта тұрған жарға қолын тигізіп қайтып келеді, ойын кезекпен жалға береді.













Допты бір-біріне тапсыру, допты қолға ұстап белгіге дейін жүгіріп допты сол жерге қойып, топқа қайтып жүгіріп келіп эстафетаны тапсырады, екінші ойыншы сол бағытта допты алып келеді.









Екі топтың басшы сызықшада топқа қарама-қарсы тұрады, қолдарына доп беріледі сигнал бойынша допты бір оқушыға лақтырады ол оқушы допты қайтып басшысына лақтырып отырады,қалғандары солай жалғастырады.











Допты еденге соғып белгіге дейін жүргізіп топқа жүгіріп қайтып келіп допты әріптесіне тапсыру. Қалған оқушылар сол бағытта жүгіріп жарысады.











Екі оқушы допты баспен қысып, ысқырық бойынша белгіге дейін жүгіріп, топқа қайтып эстафетаны тапсырып жарысады.











Допты екі тізесінің арасына қыстырып алып белгіге дейін секіреді, топқа қайтып оралады да эстафетаны келесі ойыншыға тапсырады. Кім бірінші секіріп келеді сол ойыншылар жеңіске жетеді.









Шеңбердің ішінде екі топ басшысы артымен қарама-қарсы тұрады, қолдарына доп беріледі, олардың алдында саппен топтары тұрады, басшылары допты бір оқушыға лақтырып ол оқушы қайта басшысына лақтырады, солай әр оқушыға қай топ бірінші лақтырып болады сол жеңіске жетеді









Бағалау критериясы:6-7 футбол добы – 5 ұпай (сары смайлик)

1-5 футбол добы – 2 ұпай (қызыл смайлик)









Сабақтың соңы
Рефлексия. Сабақтың соңында оқушылар стикерлерге есімдерін жазып, сабақтан алған көңіл-күйлерін білдіреді.













Ауызша өз пікірлерін білдіріп мүғалімге айту. - Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? - Сабақтың қай кезеңі ұнады?- Не үйрендіңдер?









































































Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Рамазанов Алибек Капшикович
Жарияланған уақыты:
2019-10-11
Категория:
Дене шынықтыру
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
2 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1570778526
2222
333
444
555
666
7
888
999