Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Функцияның анықтамасы және берілу тәсілдері
Материал жайлы қысқаша түсінік: Функцияның анықтамасы және берілу тәсілдері
Материалды ашып қарау
Күні: Мектеп:
Сынып: 10Мұғалімнің аты-жөні: Найзабекова Асия Батырбекқызы
Сабақтың тақырыбыФункцияның анықтамасы және берілу тәсілдері
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары10.1.1.10Функцияның берілу тәсілдерін білу және қолдану;
Сабақ мақсаты Бaрлық oқушылaр:Функцияның берілу тәсілдерін анықтай алады.


Oқушылaрдың көпшiлiгi:Функцияның берілу тәсілдерін қолдана алады;


Кeйбiр oқушылaр:Функцияның берілу тәсілдерін байланыстыра алады.
Бағалау критерийлері1. Функцияның берілу тәсілдерін анықтай алады..2. Функцияның берілу тәсілдерін қолдана алады.3. Функцияның берілу тәсілдерін байланыстыра алады.
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминология:Функция, график, аналитикалықДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:- анықталу облысы, мәндер жиыны, функцияның графигі
Сабақта қамтылатын құндылықтарОқушылар жұптасып, топтасып жұмыс жасай отырып бір–біріне құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыс сызу
Алдыңғы білім

Функция ұғымы және оның берілу тәсілдері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы2 минут





3 минут



Ұйымдастыру: -оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;- сабақ мақсатымен таныстыру.Жағымды атмосфера қалыптастыру: оқушыларды шеңберге шақырып, сәлемдесіп болған соң, жанында тұрған көршісіне математикалық термин сөздерді кезекпен жалғастырады.Мысалы;шеңбер,радиус,диаметр,хорда,..............Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.Тақырыпқа ену үшін уақыт өлшемдері туралы сұрақтарға жауап береді.Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;Жетістік критерийлерін болжайды;Жетістік критерийлерімен танысады.

  • Функция деген не?
  • Функцияның анықталу облысы деп нені айтады?
  • Функцияның мәндерінің жиыны деп нені айтады?
  • Функцияның берілуінің қандай тәсілдерін білеміз?
  • y=ах+в, y=ax2 , y=ax3 функцияларының графигі не?














    Сабақ ортасы

    15 минут































    3 минут









    10 минут











    Топтық жұмыс

    І тапсырма: Функцияны формула арқылы беру тәсілі



    ІІ тапсырма: Функцияны кесте арқылы беру тәсілі



    ІІІ тапсырма: Функцияны график арқылы беру тәсілі Жұптық жұмыс. ЖТ. ТТШамалар: тұрақ ты айнымалы Абсолют (кез келген жағдайда) Тәуелді Параметр(берілген жағдайда) ТәуелсізХ жиынындағы х-тің әрбір мәніне У жиынының нақты бір у мәнін сәйкес қоятын заңдылық функция д.а.М: y=f(x), х-тәуелсіз айнымалы н/е аргументі, у-тәуелді айнымалы н/е функция, f-заңдылық.Дескриптор:-функцияның анықталу облысын табады;-функцияның берілу тәсілдерін қолданады; -жауабын табады.

    Бағалау «Шапалақ» әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды..2 – тапсырма. «Сіз қаншалықты білесіз?» тәсілі. Сызбаны салыңыз. Есептеңіз.Функцияның анықталу облысын табыңыз: f(x)=

    Бағалау «Басбармақ» оқушылардың көпшілігі мақсатқа жетуге ықпал жасайды. Тапсырма:
  • және берілген,
  • салыстырыңдар: және 2. Кесте бойынша берілген функцияны формуламен жазыңдар. Кестедегі у-тің мәндерін тауып, бос орындарды толтырыңдар.3. Мына түзу графигі болатын функцияны формуламен жазыңдарІ тапсырма: формуламен берілген функцияның аргументтер мәні бойынша мәндерін табады;

    ІІ тапсырма:Кестені оқиды және заңдылықты анықтап формуламен береді;

    ІІ тапсырма:Графикті оқиды және графигі болатын функцияның формуласын береді. Функцияның анықталу облысын сан жиыны арқылы жазып көрсетіңдерf(х) = 0,5х + 40 ≤ х ≤30 ≤ 4х ≤1,54 ≤ 0,5х+4 ≤ 5,5 Ж: ( 4; 5,5)f(х) = 3х – 2,51 < х < 23 < 3х < 62,5 ≤ 3х-2,5 < 5,5 Ж: [4; 5,5]





    Сөзжұмбақ



















    АКТ









    Оқулық, дәптер, сызғыш, қалам, церкуль

    Сабақтың соңы5 минут





    2 минут

    3-тапсырма.Функцияның анықталу облысын табыңыз: у=·.f(x)= функциясының мәндер жиынын табыңыз. «Құпия хат» әр түрлі фигуралар тізбегі оқушыларға таратылады.

  • Сабақта қандай бөлімді қарастырдық?
  • Оқу мақсатына жету үшін біз қандай іс –әрекеттер жасадық?
  • Жұптық жұмыс түрінен алған әсеріңізбен бөліссеңіз?
  • Сөздік қорын қандай жаңа сөздермен толықтырдық?
  • Жеке жұмыс қаншылықты қиын болды?


  • БағалауЖетістік критерийлері бойынша Үй жұмысыРефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.Сабақта маған не пайдалы болды?Сабақта маған не қызықты болды?Сабақта маған не қиын болды?

    Түрлі-түсті қалам





    Оқулық


    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциация үш түрде іске асады:1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған.

    Оқушылар бір-бірін дискрипторлар арқылы бағалайды. Сол арқылы кері байланыс беріледі.Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді. Сабақта оқушылардың өміріне қауіпті ештеңе пайдаланылмайды. PowerPoint таныстырылымы, аудиофайл тыңдау үшін компьютер қолданылады.
    Ойлану





    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?





    Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

    Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?



    Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

    Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

    Жалпы бағаСабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2..Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Найзабекова Асия Батырбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-10-13
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Барлығы
    Сыныбы:
    11 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1570978480
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999