Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Функцияның көмегімен зерттеу жіне оның графигін салу(есептер шығару)
Материал жайлы қысқаша түсінік: 10 сынып
Материалды ашып қарау


Сабақтың тақырыбы :Функцияның сындық нүктелері және экстремумдары(есептер шығару)
Сілтеме :Жоспар, 10-сынып Алгебра және анализ бастамалары оқулық А.Е.Әбілқасымова ,К.Д.Шойынбеков, В.Е.Корчевский,З.А.Жұмағұлова Алматы «Мектеп»2014ж,
Жалпы мақсаттары :А) Білімділік: функцияның сындық нүктелерін және экстремумдарын табу алгоритмін білу, есеп шығаруда қолдану. ә )Дамытушылық:оқушылардың ойлау қабілетін дамыта отырып,пәнге қызығушылығын арттыру Б)Тәрбиелік:әрбір жеке тұлғаның өз бетінше жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:А) Өтілген тақырыптарды қайталау,  формулаларды еске түсіреді,Б)Функцияның сындық нүктелерін ,өсу, кему аралықтарын табады. В)Тапсырмаларды  талдайды, ізденеді, дәлелдейді, өзгелерді тыңдау арқылы білімін толықтырады.
Оқыту әдістеріАКТ, Автор орындығы , топпен жұмыс, ассоциация, бір сөзбен...
Сабақтың түрі :Есептер шығару
Сабақтың әдісі:топтық жұмыс,өзіндік жұмыс,ауызша
Көрнекілігі :Компьютер,интерактивті тақта,үлестірмелі қағаздар,тест тапсырмалары,бағалау парағы, слайдтар, стикер, маркер,
Сабақ барысы:Ұйымдастыру бөліміПсихологиялық ахуал туғызу: шаттық шеңберіТопқа жыл мезгілдері арқылы бөлінуҮй тапсырмасын тексеруАвтор орындығыАссоциацияСергіту сәтіКедергіден өту Үйге тапсырма беруБағалауРефлексия

Уақыты ресурсМұғалімнің іс- әрекетіОқушының іс- әрекетіҚолданылатын әдіс -тәсілдер
2 минҰйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі.1.Психологиялық дайындық2.Оқушылар шеңбер құрып бір -біріне сәттілік тілейді.3. Топқа жыл мезгілдері арқылы бөліну 4.Бағалау парағын тарату Оқушылар екі топ құрайды. Әр топ бағалаушысын сайлайды. Топ басшылары оқушылардың жауаптарын бағалау парағына белгілеп отырады.Топқа бөлу
4 мин























































Білу



Үй жұмысын тексеру

№272 «Автор орындығы» әдісі

Топтан шыққан бір оқушыға сұрақтар қойылады:1. Нүктенің экстремум болуының қажетті шарты?

2. Нүктенің экстремум болуының жеткілікті шарты?

3. Кемімелі функцияның экстремумнүктелері болуы мүмкін бе?








Топ мүшелері жауаптарын толықтырады.









































Бір-бірін бағалау
2 минТүсіну «Ассоциация» әдісіПостер қорғайдыҮш шапалақ
10минҚолдану

«Кедергіден өту» ойыныТоптық жұмыс1 топ- № 273 а) 2 топ- № 273 ә)Әр топ оқушылары өз жауаптарын түсіндіріп, қорғайды.Қосымша сұрақтарға жауап береді.Оқушы көшбасшы. АКТ



2минСергіту сәтіЛогикалық сұрақтарОқушылар жауап береді

10 минТалдау

Топтарға тапсырма беріледі, әр топқа уақыт беріледі, қай топ бітсе, сол топ ортаға шығып жауаптарын көрсетеді, жеңімпаз болады.Үш шапалақ
3минЖинақтау,

«Кім жүйрік» ойыны?    
әр топқа  сұрақтар қойылады, сол  сұраққа жауап беріп тақырыпты жинақтайдыСуммативті бағалау критерии арқылы бағалайды
2 мин



Сабақты бекіту 1.Сындық нүктелер қалай табылады?2. Нүктенің экстремум болуының қажетті және жеткілікті шарты?

Оқушылар өз жауаптарын айтады. Бір-бірін бағалайды.
1 минслайдҮйге тапсырма беру.§18, №276Күнделіктеріне жазып алады.

2 мин

Бағалау

Өз- өзін бағалау, бір бірін бағалау. Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды.Формативті және суммативті бағалау
2 минстикерРефлексия «Бір сөзбен...» әдісіБерілген 12 сөздің ішінен сабақтағы жағдайын сипаттайтын 3 сөзді таңдап алады.Кері байланыс


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Жубанаева Гульмира Каратаевна
Жарияланған уақыты:
2019-06-07
Категория:
Алгебра
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
10 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1559884633
333
444
555
666
7
888
999