Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ғарыш деген не?
Материал жайлы қысқаша түсінік: - Ғарыш, ғарыш денелері туралы біледі. - Астрономия- ғарыш туралы ғылым екенін түсінеді, әңгімелейді - Ежелгі астрономиямен не үшін айналысқанын анықтады - Шоқжұлдыздар жайлы аңыздарды түсінеді және зерттейді.
Материалды ашып қарау


Жаратылыстану пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пән: жаратылыстануТақырып: Ғарыш деген не?Мектеп: «Тайынша қаласы №2 орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Баилова Самал Каиркельдиновна
Сынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыҒарыш дегеніміз не?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 1.4.2.1 астрономияны ғарыш туралы ғылым ретінде сипаттау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ғарыш денелері туралы ұғымын түсінеді. Астрономияның нені зерттейтінін біледі.Көптеген оқушылар: Ежелгі астрономиямен не үшін айналысқанын анықтау.Кейбір оқушылар: Шоқжұлдыздар жайлы аңыздарды оқиды және зерттеу жүргізеді.
Бағалау критерийлері
  • Ғарыш, ғарыш денелері туралы біледі.
  • Астрономия- ғарыш туралы ғылым екенін түсінеді, әңгімелейді
  • Ежелгі астрономиямен не үшін айналысқанын анықтады
  • Шоқжұлдыздар жайлы аңыздарды түсінеді және зерттейді.
  • Тілдік мақсаттар1.Пәнге тән лексика мен терминологияАстрономия – астрономия – astronomyҒарыш – космос - spaceШоқжұлдыз – созвездие – constellation3.Талқылауға арналған сұрақтар:-Астрономия ғылымы нені зерттейді?-Ғарыш дегеніміз не?
    Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастыққа бір – бірін тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыстарДүниетану, сауат ашу,
    АКТ қолдану дағдылары Бейнефильм
    Бастапқы білім Ғарыш туралы алғашқы түсінік


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басы 3 минут











    Психологиялық ахуал тудыру мақсатында Самғап биік ту көкте, Сорғалайды қырандар. Олар білсең ғарышқа Оқтай ұшқан зымырандар – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Ширату жаттығуы« Ойлан тап» әдісі арқылы жұмбақ жасыру;Қараңғыда жымындайды жанады,Жарық түссе, бірден сөніп қалады. (жұлдыз)Тең, тең тең киіз,Екі ортасы кең киіз. (Аспан, жер)Бір үйде қос сұлу қыз ағайындыЕкеуі қызықтырған талайыңды,Жүдемес төрт маусымда мұңаймаса.Тұрады нұрға малып маңдайыңды. (Ай,күн)

    Күн, ай, жұлдыздың суреттері бар карточкалар







    Сабақтың ортасы

    4мин









    7 минут





























    5 минут





    8 минут













































    10 минут
    1-тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Оқушыларға «Ғарыш әлемі» атты бейнефильмінен үзінді көру ұсынылады.Бейнефильмді мұқият қараңдар. Фильмнен көргендеріңді әңгімелеп бер. Сұрақтарға жауап беріңдер.- Бейнефильмнен не көрдіңдер? - Ғарышта нелер бар?- Ғарышты қандай ғылым зерттейді екен?- Жұлдыздарға қарап нені көруге болады?2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

    «Астрономия» сөзі гректің «астрон» (жұлдыз) «номос» (заң) деген екі сөзінен шыққан. Ол «жұлдыздар заңы» деп аударылады... (оқушыларға қосымша мәлімет ұсынылады)«Астрономия» дегенді қалай түсінесің? Ол нені зерттейді? Қосымша ақпаратты және суреттер мен тірек сөздерді пайдаланып, әңгімеле.

    Тірек сөздер: ғарыш, аспан денелері, жұлдыздар, ғаламшарлар,Күн,Жер, Ай,телескоп,ғарышкер,ғылым.





    Топқа бөлу:( Оқушыларға қағаздардағы суреттерді әр топтағы өз суретіне қатысты суреттерге барып отырады). Ал, енді балалар мына суреттерден өздеріне қажетті суреттерді таңдап алып, топқа бөлініп отырады.«Күн» тобы«Ай» тобы«Жұлдыз» тобы 3-тапсырма « Өз зымыраныңды құрастыр» ойыныӘр топта түрлі – түсті фигуралар, маркерлер,желім т.б қажетті заттар жатады. Топ біріге отырып, өз зымырандарын құрастырып шығарады.ҚБ: «Шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.

    4-тапсырма «Микс» әдісі1-топ. ТоптастырБерілген әр түрлі тақырыптағы тірек сөздерден ғарышқа қатысы бар сөздерді ғана топтастырып, ата.











    2-топ. Дәптермен жұмыс. Ғарышта қандай аспан денелері бар? Жаз.

    3–топ.Ай. Кестені толтыр. Тапсырма. Оқулықтағы 50 беттегі суреттерді пайдаланып, ежелгі адамдарға ғарышты зерттеу не үшін керек болғанын жазып кестені толтыр. (ауа-райын білу, бағытты анықтау, жолға шығу, күнтізбе жасау, егін егу)



    Сергіту сәті: « Көзге арналған жаттығулар» Ғарыш әлеміндегі денелер қозғалысын бақылай отырып, көз жаттығуын жасайды

    5 – тапсырма Зерттеу әдісі. «Шоқжұлдыздар кітапшасын жаса»-Қазір сендер нағыз астрономдар сияқты зерттеу жұмысымен айналысасыңдар. Тапсырма. 51 беттегі мәліметтерді оқы. Шоқжұлдыздар кітабын жасау үшін бірнеше шоқжұлдызды таңдап ал. Оның суретін сал. Қосымша ақпарат көздерінен олар туралы мәлімет жина. Кітапшаны безендір. (топта өзара міндеттерін бөлісіп алады, жұмысын қорғайды)ҚБ Топтан кітапшасын қорғаған оқушы «Астроном қалпағы» арқылы бағаланады.-Ал енді зымыранымызбен сыныпқа оралайық. -Саяхат ұнады ма?



    Бейнероликhttps://www.youtube.com/watch?v=r2eMB9bk9G8



























    «Шапалақ»»













    «Жұлдызша түстері» Жасыл – Жарайсың!Сары-ЖақсыКөк-Орташа















    Шоқжұлдыздар картасы, қосымша мәліметтер, «Астроном қалпақтары»

    Сабақтың соңы1 минут





    2 минут
    « 1 минут» әдісі арқылы ғарыш туралы не білетініңді ойыңмен бөліс.Сөйлемдерді толықтыр.Берілген сөйлемдерді өз түсініктеріңмен толықтырып жаз. 1.Астрономия .............................. зерттейтін ғылым.2.Астрономия ғылымы ......................... көмектеседі3.Ежелгі күнтізбедегі белгілер ................. білдіреді.

    Рефлексия. «Бағалау терезесі»-Бүгінгі сабақ туралы өз ойларыңды стикерге жазып, бағалау терезесіне белгілеңдер. Әр оқушы стикерді терезедегі сөйлемдерге сай жабыстырады.









    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    - оқушылардың қажеттіліктерін,таным деңгейлерін ескере отыра сараланған мақсатты жоспарлау;- тапсырмалар арқылы (Блум таксономиясының жоғары ойлау дағыларын дамытатын, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған)

    Мұғалім тарапынан:Қолдау мақсатында «Шапалақ», «Жұлдызша түстері», «Астроном қалпағы»

    Сергіту сәттері мен белсенді іс – әрекет түрлерін орындау барысында қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру.
    Сабақ бойынша рефлексия





    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
































    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Кусаинова Лаззат Салимтаевна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-26
    Категория:
    Бастауыш сынып
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1585206370