Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Геометриялық және арифметикалық прогрессияға байланысты мәтінді есептер шығару
Материал жайлы қысқаша түсінік: - Арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратып әрқайсысына мәтінді есептерді шығарады - Арифметикалық және геометриялық прогрессияға байланысты мәтінді есептерді шығарады - Аралас арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген қиындығы жоғары мәтін есептерді шығарады.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.4.А Тізбектер Мектеп: М.Бегалиева атындағы ЖОББМКүні: 22.11.19 Мұғалімнің аты-жөні: Базарбаева Светлана Шангереевна Сынып 9 Қатысқаны: 10 Қатыспағаны:0


Сабақтың тақырыбы



Геометриялық және арифметикалық прогрессияға байланысты мәтінді есептер шығару (1 сабақ)
Осы сабақта қолжеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)9.4.2.2 геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептер шығару
Сабақтың мақсаты
  • Арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратып әрқайсысына мәтінді есептерді шығарады
  • Арифметикалық және геометриялық прогрессияға байланысты мәтінді есептерді шығарады
  • Аралас арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген қиындығы жоғары мәтін есептерді шығарады.
  • Бағалау критерийі
  • Арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген мәтінді есептерді ажыратады
  • Мәтінді есептерді шығаруда арифметикалық және геометриялық прогрессияның формуласын қолданып шығарады
  • Аралас арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген қиындығы жоғары мәтін есептерді шығарады
  • Тілдік мақсаттарпрогрессия мүшелері,п-ші мүшесінің қосындысы, диалог құрастыру:Арифметикалық прогрессия мен геометриялық прогрессияның айырмашылығы қандай?Арифметикалық прогрессия мен геометриялық прогрессияның ұқсастығы неде?
    Құндылықтарға баулуМәңгілік ел идеясы, өмір бойы білім алу, дұрыс шешім қабылдау.
    Пәнаралық байланысЭкономика,физика
    Тақырып бойынша алдыңғы білімАрифметикалық және геометриялық прогрессиялар
    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс әрекет


    Ресурстар
    Сабақтың басы(10 минут)1.Ұйымдастыру кезеңі (амандасу, сыныптың тазалығы, сыныпты түгендеу )Топқа бөлу (аралас гендерлік топ)Саралау тәсілі: жіктеуБелсенді оқу әдісі: «Пазл» әдісіОқушылар мұғалім алдында тұрған қағаз қиындылары арқылы тақырыпқа сәйкес формулалар құрастырып, екі топқа бөлінеді. ы. Тақырыппен, сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру.<Object: word/embeddings/oleObject1.bin> <Object: word/embeddings/oleObject2.bin><Object: word/embeddings/oleObject3.bin> <Object: word/embeddings/oleObject4.bin><Object: word/embeddings/oleObject5.bin> <Object: word/embeddings/oleObject6.bin><Object: word/embeddings/oleObject7.bin> <Object: word/embeddings/oleObject8.bin><Object: word/embeddings/oleObject9.bin> <Object: word/embeddings/oleObject10.bin>ҚБ: «Қошемет»



    Сурет қиындылары,



    Сабақтың ортасы

    (5 минут)





    10 мин









    10 мин



    Жұптық жұмыс Әрбір топтағы оқушылар жұп құрайды. Есеп екі топқа бөлек беріледі. Оқушылар есепті А4 форматқа орындайды. Уақыт аяқталған соң әр топтағы жұптар есептерін өзара алмасып презентация арқылы тексереді.Бағалау критерийі:
  • Мәтінді есептерді шығаруда арифметикалық және геометриялық прогрессияның формуласын қолданып шығарады
  • Саралау тәсілі: тапсырма Белсенді оқу әдісі: «Жұптық әңгіме» Жұпта жұмыс істеу оқушылардың жұмыс барысында жаңашыл идеясының ашылып, түсіндірудің өзге де жолдарын іздеуі шығармашылыққа бағыттайды. А-деңгейі1 тапсырмаТауға көтерілудің алғашқы сағаттарында саяхатшы 800м биіктікке жетті. Әрбір келесі сағатында алғашқысынан 25 м-ге кем биіктікке көтерілді. Қанша уақыт ішінде саяхатшы көтерілді? <Object: word/embeddings/oleObject11.bin><Object: word/embeddings/oleObject12.bin><Object: word/embeddings/oleObject13.bin><Object: word/embeddings/oleObject14.bin><Object: word/embeddings/oleObject15.bin><Object: word/embeddings/oleObject16.bin><Object: word/embeddings/oleObject17.bin><Object: word/embeddings/oleObject18.bin><Object: word/embeddings/oleObject19.bin>Жауабы: 8 сағВ деңгейі 2 тапсырмаБекеттен шыққан поезд, қозғалыс жылдамдығын біркелкі көбейте отырып 25 минут ішінде 60 км/сағ жылдамдыққа ие болды. Поездің үдеуін табыңыз. <Object: word/embeddings/oleObject20.bin><Object: word/embeddings/oleObject21.bin><Object: word/embeddings/oleObject22.bin><Object: word/embeddings/oleObject23.bin><Object: word/embeddings/oleObject24.bin>Жауабы:<Object: word/embeddings/oleObject25.bin>Дескриптор: - Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады;-Есепке сәйкес қажетті формуланы қолданады;- Есептің жауабын анықтайды;ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы жұптағы оқушылар бірін бірі бағалайды Топтық жұмысБағалау критерийі: Аралас арифметикалық және геометриялық прогрессияға берілген қиындығы жоғары мәтін есептерді шығарадыСаралау тәсілі: тапсырмаБелсенді оқу әдісі: «Ойлан, жұптас, бөліс». Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын сыныптастарымен біріктіреді (Жұптас) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).Дескриптор:- Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады - Есеп мазмұнын түсініп, қажетті формуланы қолданады - Есептеуді дұрыс жүргізеді.ҚБ: Мұғалімнің мадақтауы: Жарайсың! Тамаша! Керемет! Мұғалім оқушы мадақтау арқылы бағалайды. Бірнеше мадақтау сөздері айтылады.С деңгейіТапсырма№1Үш адамның жасы геометриялық прогрессия құрайды, олардың жастарының қосындысы 93-ке тең. Осы сандарды арифметикалық прогрессияның бірінші, екінші және жетінші мүшелері деп қарастыруға болады. Осы адамдардың жастарын тап Жауабы:3;15;75.Дескриптор:- Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады - арифметикалық және геометриялық прогрессия формулаларын ажыратады, -- қажетті формуланы қолданады - Есептеуді дұрыс жүргізеді-Есептің шартына сай жауапты таңдайды.



    ҚБ: Екі жұлдыз, бір тілек арқылы топтар бірін бірі бағалайды





























    Оқулық Алгебра 9 сыныпА.Әбілқасымова



















































    Дидактикалық материалдарАлгебра 9 сыныпА.Әбілқасымова











































    \





























    Сабақтың соңыҚалыптастырушы бағалау тапсырмасы№1. Дәрігердің кеңесі бойынша демалушы бірінші күні 5 минут ал әрбір келесі күндері күнге қыздырыну уақытын 5 минут арттырды. Егер күнге қыздырыну уақыты сәрсенбі күні басталған болса, онда аптанын қай күнінде күнге қыздырыну уақыты 40 минутқа жетеді.<Object: word/embeddings/oleObject26.bin><Object: word/embeddings/oleObject27.bin><Object: word/embeddings/oleObject28.bin><Object: word/embeddings/oleObject29.bin><Object: word/embeddings/oleObject30.bin><Object: word/embeddings/oleObject31.bin>.№2. Бактерия тірі организмге түсіп, 20-минут соңында екі бактерияға бөлінеді, олардың әрқайсысы келесі 20-минут соңында екі бактерияға бөлінеді және осылайша жалғасады.Бір бактериядан таралған тәулік соңындағы бактериялар санын табыңыз.Шешуі: Бір тәулікте 1440 минут бар.Әрбір 20-минут сайын жаңа бактерия пайда болады. Тәулігіне 72 жаңа бактерия. Геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы бойынша в=1, q=2, n=72, S72=272-1

    Дескриптор:- Мәтінді есептің қысқаша шартын жазады - Есеп мазмұнын түсініп, арифметикалық , геометриялық прогрессияны ажыратады,формуланы қолданады - Есептеуді дұрыс жүргізеді.

    Бағалау критерийі:
  • Арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажыратып әрқайсысына мәтінді есептерді шығарады
  • Ойлау деңгейінің дағдылары: білу және түсіну Дескриптор: Білім алушы- Арифметикалық прогрессиядан геометриялық прогрессияның формуласын дұрыс қолданады;- Есептің шешімін табады;ҚБ: Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы «Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады.Рефлексия: " Бағалау ағашы" Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы:Алма - бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды. Гүл - бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.Жапырақ - бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.






































    ,























    СаралауБағалау

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау
    Тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға тілдіқ мақсаттың лексика және терминология, диалогтік тармақтарын пайдаланамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын Белсенді оқу тәсілдері-«пазл», «жұптық әңгіме», «ойлан,жұптас,бөліс» қолдандымҚалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік тапсырмалар беремін. ҚБ тәсілдерін «қошемет», «екі жұлдыз бір тілек», «плюс, минус, қызықты», «мұғалімнің мадақтауы», «басбармақ», «бағалау ағашы» секілді оқу тәсілдерін қолдандым.Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырдым, тапсырмаларға сәйкес дескрипторлар бар. Оқушылардың партада орналасуын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын.








    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ақсисенова Гулнар Канаткалиевна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-07
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    10 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559915156
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999