Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Ғылыми-техникалық өркениет және ноосфера.
Материал жайлы қысқаша түсінік: категория
Материалды ашып қарау
Күні: Сыныбы: 9 сынып пән мұғалімі: К.Алимкулова. Сабақтың тақырыбы: Ғылыми-техникалық өркениет және ноосфера. Экологиялық мәдениет. Сабақтың мақсаты: Физика және астрономия саласындағы ғылым мен техниканың дамуына төңкеріс жасаған жетістіктермен танысу. Күтілетін нәтиже:Ғылым- техниканың өркендеуі және ноосфераның пайда болуын түсінеді. Биоэкологиялық проблема жайлы мағұлмат алады. . Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары алты қалпақ.Әдіс тәсілдер:. 1Топқа болу сергіту сәті2. Миға шабул.3.Мағананы тану.4.Ой шақыру.5.постер қорғау,6 алты қалпақ 7 рефлекция 8.үйге тапсырма эссе жазу .
Сабақ кезеңдеріУақытТапсырмаМұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру









3 минСәлемдесу, түгелдеу, топтастыру,







Сәлемдесу, түгелдеу, стикерге 3-топқа ат жазу арқылы бөлу, топтар өздері топ басшысын сайлау.Бағалау парағын тарату. 1.топ «Физика»2. топ «Экология»3. «Техника» арқылы топтастыру





Сәлемдеседі, 3 -топқа бөлінеді, сергіту. Жақсы сөздермен тілек.Бағалау парағы таратылады. Топ басшысын сайлау.


Үй тапсырмасын сұрау

























10 мин























«Слайд шоу»әдісі сұрақ есеп шығару 3 мин

















Үй тапсырмасына сұрау.рефераттар жазу 1..Радиация дегеніміз не, оның әсерлері? 2.Радиактивті сәулелердің пайда болуы, зияны? 3..Әлемнің дамуы? 4.Жұтылған доза формуласын на есептер 3есеп дайындау





Әр топ берілген Рефераттарын оқып тақырыптар бойынша слайдтар көрсетіледі. Есептерді бірлесе шығарады.













БілуЖаңа сабақ



5мин

«Миға шабул»Слайд көрсету.

1.Жаңа тақырыпты ашыу 1.Ғылыми -техникалық өркениет дегеніміз не?2.Сфера дегеніміз не ?3.Экология дегеніміміз не ?4. Мәдениет дегеніміз не?







Оқушылар Өз ойларын айту
Түсіну 8мин Мағынаны тану «Жиксо әдісі»3-топтан 1 оқушы келесі топқа өз тапсырмаларын түсіндіредіЖаңа сабақ бойынша. тақырыпты 3- топқа бөліп беру, оқушылар топпен жұмыс жасайды

.

Топпен жұмыс жасау: Оқушылар мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, топ ережесін ескере бірлесе жұмыс жасайды,әр топтан бір оқушы шығып келесі топқа өз тақырыптарын таныстырады.
Қолдану6 мин3топ постер жасау Интербелсенді тақтаға тапсырмала шығарады.Жаңа тақырып бойынша 3-топ постер жасау

1.Ноосфера д/з?2.Биоэкологияд/з?3.Экологиялық апат д/з?4.Экологиялық мәдениет д/з ?

.

. Ғарыш кеістігінде, ғаламшарды игеру, ядрлық қару,бұрын игерілмеген жерлерде т,б Топтап бір оқушы шығып қорғайды.Биосфера ішіндегі ғаламдық ауытқулар,өзгеріс құбылыстар, тірі организм заңдылықтар.э/апат-табиғатты қорғау, табиғат байлығын пайдалану.Адам өмірі мен қоршаған ортаны қорғауда.
Талдау4мин«Алты қалпақ» әдісін қолдану Алты қалпақты оқушыларға таратып беру, тақтаға 6 оқушы шығып сабақты әдістің ережесі бойынша өз пікірлерін айту Оқушылар 6- қалпақ әдісі бойынша дайындалады. Сосын ортаға шығып қорғайды.
Жинақтау3 мин«Жағдайатты» шешу.Тақтада келтірілген мысалды оқып тақырып бойынша өз ойларын ортаға салуОқушылар өз топтарымен еркін сөлеп өз пікірлері жеткізеді.
Бағалау















2 мин















«Конверт тәсілі»



Сұрақтартар жазылған әр топқа 1Ғылыми техникадағы өрениет қажетпе?.2.Өз тұрған жеріңнің экологиялық ақуалын жөндеу үшін қандай үлес қосасың?3.«Жасыл желек-жасыл ел» бастамасының басты міндетіОқушылар сұрақтарға өз ойларын жеткізеді .











Дискрептор арқылы бағалау3минТоптыбағалау парағыСабақтың басында таратылған.

Топ басшысытоптың мүшелерінің бағасын таныстырады.
Кері байланыс

















2 мин



















Оқушылар бүгінгі сабақ соңында қандай ой түйіндедің арнайы жазылған рефлекция парағы дайындалған. Оқушыларға сабақ не туралы болды? парағы таратылады, толтыруды ұсынады.













Ұсынылған рефлеция парағындағы сұрақтарға жауап жазады, толтырады.















Үйге тапсырмасынбелгілеу




1 мин




Үйге берілген тапсырмаға эссе жазып келу.


Оқушыларға Берілген тақырыбы Табиғатты қалпына келтіру үшін не істеу керек эссе жазу





























Т.Рысқұлов ауданы М.Горький орта мектебі





Сабақтың тақырыбы: Ғылыми – техникалық өркениет және ноосфера.Экологиялық мәдениет

















Физика пәнінің мұғалімі: К.Алимкулова





2015 – 2016 оқу жылы



















Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Алимкулова Кумискуль
Жарияланған уақыты:
2019-01-17
Категория:
Физика
Бағыты:
Семинарлар
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1547745512
333
444
555
666
7
888
999