Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Ғылымның рөлі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материалды ұсынып жатқаным "жаратылыстану" пәнінен беретін мұғалімдерге өте пайдалы және көп мәлімттерді алуға болады.
Материалды ашып қарау
5.1А Ғылым әлеміМектеп: «Ынтымақ ЖОББМ»
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Балтабекова Асем
Сынып: 5 Қатысқандар саны: 9 Қатыспағандар саны:-
Сабақ тақырыбыҒылымның рөлі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты5.1.1.1 ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау
Сабақ мақсаттарыОқушыларға жаратылыстану пәнінің зерттейтін құбылыстары, жаратылыстану пәндері жөнінде түсіндіру
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Ғылым рөлінің не\гізі жүйесі туралы біледі.Өзойларын жетік пайдалануға дағдыландыру Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.Ғылым туралы біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар орындайдыКейбір оқушылар:Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығыг ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыр
Бағалау критерийлеріОқушылар:Тапсырманы түсінеді оның негізгі қасйеттерін меңгередіТоптық жұмыстар арқылы материалды меңгереді;Қасиеттерін пайдалана отырып маңыздылығын түрлендіреді;
Тілдік мақсаттар Оқушылар тиісті терминологияларды берілген модульдер бойынша түсіндірдіру және сипаттауда қолданады.Пәндік лексика және терминология: жылулық энергия, температура, температура шкалалары, абсолют температура.
Құндылықтарды дарытуКөпмәдениеттілікИнтернационализмӘлем азаматы Коммуникативті дағдылар, ұқыптылық, бір-біріне деген құрмет, функционалдық сауаттылық.Жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту.
Пәнаралық байланыстарматематика, ғылымға кіріспе
АКТ қолдануИнтерактив тақатамен жұмыс
Бастапқы білім Жаратылыс тану білімін салыстырады
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы1 мин





5 мин





7 мин

2мин
  • Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)
  • Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)
  • Мақсаты: оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және оларды түзету.А)Тірек білімдер актуалдауФормасы: ұжымдық Әдісі: жекеТәсілі: сұрақ-жауап Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.Өткенді қайталауСұрақ жауап
  • «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? 
  • Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер? 
  • Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз? 


  • Интерактивтік тақта





    30 мин













    5. Практикалық бөлімФормасы: жұптықӘдісі: проблемалық-ізденушілік-Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен  және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың  қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі.Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз.Макро— грек тілінен  аударғанда «ұзын, үлкен»деген ұғымды білдіреді. Бұл сөз күрделі ғылыми терминнің бір бөлігі ретінде жиі қолданылады.табиғаттағы үлкен құбылыс пен үдерістерді, сондай-ақ адамдарды да макродүниеге жатқызамыз.Микро- «өте ұсақ, майда» деген  мағынаны  білдіреді. Микродүние –макродүниенің негізі. Оны үйге немесе құрылыс ғимаратына ұқсатуға болады. Ғимарат тек бір заттан тұрмайды.оны қалау үшін цемент ерітіндісі мен кірпіш, т.б нәрселер қолданылады. Микродүниені микроскоп көмегімен көре аламыз. Қазіргі уақытта ғылымдар микродүниеден де ұсақ денелердің бар екеніне көз жеткізді. Мұндай «микромикродүниеге» жаңадан «нанодүние» деген атау берді.Мега—  грек тілінен  аударғанда  «үлкен» деген  ұғымды білдіреді. Оған Жер шары, Ғарыштық кеңістік жатады. «Макро», «мега» т.б. тәрізді ғылымда өзіндік атауы бар сөздер  термин ретінде қабылданған.Термин— (лат. –шек, шеті, шекарасы ) деген мағынада айтылады.2. Топтастыру.        Топтастыру арқылы оқушыларға жаратылыстану ғылымдары түсіндіріледі.Кестемен жұмыс.        Оқушыларға Жаратылыстану пәні зерттейтін табиғат құбылыстарын түсіндіру.

    Мәтінмен жұмыс1. Сөздік жұмысы.

    Табиғат – природаөзгерістер – изменениядемалу – отдыхатьерте – ранотау – горатауға - шығуденсаулық – здоровьежинау - собирать

    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)Бағалау СГ 3. Тапсырманы орындау нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.



    Сабақ соңы

    10 мин



    Қайталау сұрақтарыСұрақ – жауап арқылы сұрау.
  • Жаратылыстанупәніненіүйретеді?
  • Ғарыштықденелердегеніміз не?
  • Ғарыштықденелертуралығылымқалайаталады?
  • Органикалықзаттарға не жатады?
  • Бейорганикалықзаттардегеніміз не?
  • Табиғатқұбылыстарыдегеніміз не?


  • 1.РефлексияМақсаты: Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).Рефлексия. Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.2. Үй тапсырмасы. Жаттығу

    стикеры
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Барлық оқушылар:Температура түсінігін білу, термометр көмегімен температураны өлшей білу, температураны 0С-ден К-ге аудару. Оқушылардың көбісі:Термометрлер түрлері мен температуралық шкалаларды білу,Температура және жылулық энергия арасындағы айырмашылықты сапалы түсіндіру



    Кейбір оқушыларҚыздыру температурасының уақытқа тәуелділік графигіне талдау жасау
  • өзара тексеру.
  • өзін-өзі тексеру.
  • ауызша сұрақ
  • Іс-әрекеттердің ауысуы, барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту







    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Төменде қалдырылған орынды жүргізілген сабақ бойынша түсіндірмелер үшін қолданыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақ бойынша неғұрлым маңызды сұрақтарға жауап беріңіз




    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?





    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Балтабекова Асем Шайхбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-01
    Категория:
    Жаңартылған бағдарлама
    Бағыты:
    Ашық сабақ
    Сыныбы:
    5 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1559384858
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999