Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Have/haven’t got and has/hasn’t got
Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.8.1 understand short narratives spoken slowly and distinctly on routine and familiar topics
2.2.1.1 make basic statements related to personal information, people and objects on familiar topics and classroom routines
2.2.2.1 ask questions in order to satisfy basic needs and find information on familiar topics and classroom routines
2.2.4.1 respond to basic supported questions giving personal and factual information
2.4.1.1 write with support short responses at phrase level to questions and other prompts
2.5.11.1 use have got + noun to describe and ask about possessions.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Толығырақ
Жариялаған:
Тоқтарбай Сандуғаш Бекболатқызы
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!

Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!

Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Автордың материалдары
4.1.1.1 – тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын белгілеп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
4 сынып
4.2.6.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінезқұлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
4 сынып
4.1.2.1 определять тему и основную мысль высказывания, доказывая ее фактами;
4.2.4.1 определять типы текстов – описание, повествование, рассуждение по их особенностям
4.3.8.1 различать на основе существенных признаков
имена существительные, прилагательные, глаголы, местоимения, числительные, наречия, предлоги и союзы и определять их роль в предложении
Бастауыш сынып
Сабақ жоспары
4 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері
көрнекіліктері