Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Химиялық байланыстың түрлері
Материал жайлы қысқаша түсінік: оқушыларға арналған сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Сынып: 8Тақырыбы:Химиялық байланыстың түрлеріСабақтың мақсаты:
  • Білімділік:Атом құрылысының белгілі заңдылықтары негізінде химиялық байланыстардың түзілу мәнін таныстыру, ковалентті байланысқан жай заттардың электрондық формуласын құру білігін қалыптастыруөз беттерінше сипаттап, байланыс түрлерін бір-бірінен ажырата білуге үйрету.
  • Дамытушылық:Өз беттерінше жұмыс істеу, ізденушілік, зерттеу, ұйымдастырушылық қабілеттерін дамыту.
  • Тәрбиелілік:Алған білімдерін өмірде қолдана білуге, өзіндік ой-қорытуға, өз-өздерін бағалай білуге, жан-жақтылыққа тәрбиелеу.
  • Сабақ түрі: аралас сабақСабақ типі: жаңа материалды игеруӘдіс-тәсілдері: зерттеу, миға шабуыл,интерактивті,өзіндік жұмыс,ізденуФормасы:топтықТехнологиялар:СТО, жеке тұлғаға бағытталған технология элементтеріКөрнекілігі:периодтық кесте, слайд,интерактивті тақта, карточкаБарысы: 1.Ұйымдастыру (Сынып 3-топқа бөлінеді)Сәлеметсіздер ме, балалар! Көңіл-күйлеріңіз калай?Сіздерді көргеніме қуаныштымын.Бүгінгі сабақта сіздер өз ойларыңызды, пікірлеріңізді ашық, еркін айтып, отырыңыздар.Кәне, балалар, жақсы көңілмен сабағымызды бастау үшін мынадай психологиялық тренинг өткізейік.

    2.Психологиялық дайындық.Көзді жұмып жақсы нәрселер ойлаңыздар.Өздеріңізге және бір-бірлеріңізге сәттілік және жақсы көңіл-күй тілеңіздер. Көздеріңізді ашып, бір-бірлеріңізге күле қараңыздар. Мұғалім сөзі:Балалар, елімізде қуанышты бейбіт күніміздің тағы бір таңы атты. Еліміздің болашағы мектеп қабырғасындағы ұрпақ. Сондықтан Қазақстан бәсекеге қабілетті елу елдің қатарына ену үшін білім керек. Ендеше, білім алатын тағы бір сабағымызды бастайық.Бүгін сіздермен бірге біз «жас зерттеушілер» ретінде жұмыс жасаймыз. Мына құралған әрбір топ кішігірім ғылыми зертхана болады, сіздер өз араларыңыздан осы зертхананың ғылыми жетекшісін сайлап алыңыздар. Яғни сіздердің бүгінгі зерттеу жұмыстарыңызға жауап беретін осы жетекші болады. Алдарыңызда сонымен қатар, бағалау парағы берілген. Яғн әрбір берілген тапсырмалар орындалып болғаннан соң, әр оқушыға баға қойылып отырады. Сондықтан сабаққа жақсы қатысыңыздар.Ендеше балалар, бүгінгі сабағымызды бастайық. КЕСТЕ

    Өте дұрыс,жарайсыңдар, балалар. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:Химиялық байланыстың түрлеріЯғни осы тақырып бойынша ғылыми зертханада әр топ өз зерттеулерін жүргізеді.
  • Балалар, бүгінгі сабақта алдарыңызға қандай мақсат қоясыздар?
  • Бүгінгі сабақтан не үйренгілеріңіз келеді?Қане, топта талқыға салып айта қойыңыздаршы?
  • Жарайсыңдар, балалар! Осы мақсаттарға жету үшін бүгін сіздер жақсы зерттеушілік қабілеттеріңізді көрсете білулеріңіз керек. Жақсы зерттеуші болу үшін бойларыңызда қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыздар?(Оқушылар жауаптары: алғыр, тапқыр, білімді, шапшаң, қабілетті). Тамаша ,балалар!Ең алдымен жаңа зерттеу жұмысын бастамас бұрын,сіздермен бірге кішкене сергіту ойынын ойнайық. Келісесіздер ме?Онда тақтадағы тапсырмаға назар аударыңыздар.Топтық жұмыс.Топта талқыға салып, дұрыс жауабын тауып жауап беру керек. Ойынның шарты:

    Керемет, балалар!Енді жаңа сабағымызды бастайық. Бүгінгі күнді жазып қояйық.Зерттеу жұмысын мына жоспар бойынша жүргіземіз.ІІІ. Жаңа сабақ1.Ковалентті полюссіз байланыс2.Ковалентті полюсті байланыс3.Иондық байланыс

    Ал, балалар, мына кестеге қарай қойыңыздаршы. Бірінші бағанға натрий туралы не білесіздер соны жеке жұмыс жасау арқылы жазамыз,енді жұппен жұмыс жасаймыз, сосын топта талқыға салып, бөлісіп, айтамыз. Тамаша, яғни біраз мәліметтер біледі екенбіз. Енді 2-ші бағанға не білгілеріңіз келеді, соны жеке дәптерлерімізге жазамыз, енді жұптаса қояйық, енді барлығын қорытып, топта талқыға салып дайын болған топ шеңбер жасап, қолдарыңызды көтере қойыңыздар. Басқа топ тыңдаймыз, олардың айтқандарын қайталамаймыз.

    БілемінБілгім келедіҮйрендім






































    Тамаша, балалар. Енді әрбір кішігірім ғылыми зертханаларға зерттеу жұмысын беремін. Сол берілген тақырыпқа 5 минут уақыт беріледі.Оқимыз, сосын алдарыңызда қағаз бен маркер бар, соларды пайдалана отырып қысқаша кластер, немесе тірек-сөздермен жазып, әр топтан шығып қорғайсыздар.Тапсырма түсінікті ме балалар?Ендеше іске кірісейік. 1-топ. Ковалентті полюсті байланыс2-топ. Ковалентті полюссіз байланыс3-топ. Иондық байланыс

    Көзге жаттығу.

    Бекіту тапсырмалары:
  • Осы алған біліміміздің нақтылау үшінкелесі тапсырмаларды орындайық.“Айқыштар мен нөлдер” ойыны
  • А) ковалентті полюсті ә) ковалентті полюссіз
    NaClSiKI
    HClHFHI
    NaO2Cu
    Cl2HIKCl
    HClO2Au
    NaCuN2








    Келесі тапсырманы балалар жеке орындап, өзімізді бағалаймыз.

    Тест жұмысы1. Иондық байланысы бар қосылыстардың қатарын көрсетіңіза) NaF CaF2Na2 SO4б) N2, Na2S, HFс) K2 SO4, O22. Полюссіз ковалентті байланысы бар қосылысты көрсетіңіза) Na2 SO4б) HFс) O23. Полюсті ковалентті байланысты қандай элемент атомдары түзеді?А) электртерістігіайқын айырмашылық бар элемент атомдарыБ) электртерістігі бірдейС) электртерістігінде айырмашылық аз.4. Ковалентті полюссіз байланысы бар қосылыстар қатарын көрсетіңіза) F2,O2 N2, C8б) N2, Na2S, HFС) NaF, CaF2, Na2 SO45) Ортақ электрон жұбы арқылы түзілген байланыс қалай аталады?А) иондықб) коваленттікс) металдық6. Оттек молекуласы түзілгенде неше ортақ электрон жұбы түзіледі?А)1б) 2с) 37.Иондық байланыс қалай жасалады?А) атом электронын электртерістілігі жоғары Атомға беруіБ) ортақ электрон жұбының түзілуіС) электрондардың жалпылануыДұрыс жауаптары:1 2 34 567А С С А Б Б АБағалау шкаласы: 1қате- «5» 2 қате –«4» 3-4 қате- «3»Ал, кәнекей, балалар!3-топтан маған «мен» деген 3-оқушы шықсын.(карточкамен жұмыс)Қалған оқушылар топта жұмыс жасаймыз.Қай топ бірінші болады екен?Жауаптарын салыстыру.Кім жүйрік?
  • NaCI-нің құрамындағы натрийдің массалық үлесін есептеңдер.
  • 187,2г натрий хлоридін алу үшін қанша грамм натрий қажет?
  • Ал енді балалар бүгінгі сабақта не үйрендіңіздер?Кестенің 3-ші «Үйрендім» бағанына жазыңыздар.(алдымен жеке, сосын жұптасып, содан соң топта талқыға салып, жауап береміз.)Табылмаған сұрақтардың жауабын үйден қосымша ізденеміз. Бағалау парағын толтырып маған өткізіңіздер.Бағалау парағы
    р/сОқушының аты-жөніАйқыштар мен нөлдер ойыныТест жұмысыКім жүйрік?Топтық жұмысМұғалімнің ерекше пікіріОрташа ұпай
    1













    2













    3













    4













    5













    6













    7















    Үйге тапсырма: § 63№ 4 есеп.



    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Айдаралиева Айнур Маданиятқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-13
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568358486
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999