Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
Материал жайлы қысқаша түсінік: Сабақ жоспары жас мамандарға, ашық сабақ өткізгелі жатқан мұғалімдерге үлгі ретінде қолдануға мүмкіндік береді.
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А Химиялық элементтердің периодтық жүйесі
Күні:Мектеп: Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектеп
Сынып: 8Мұғалімнің аты жөні: Рахметова А.Б
Сабақтың тақырыбы:Химиялық элементтердің периодтық жүйесінің құрылымы
Оқу мақсаты:8.2.1.1 -топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру
Сабақтың мақсаты:-топтар мен периодтарды ажыратады- топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсінеді
Бағалау критерийі:- периодтық жүйенің құрылымын біледі - атом нөмірінің,периодтың,топтың физикалық мәнін түсінеді- периодтық жүйедегі химиялық элементтердің орны бойынша сипаттайды- металдық, бейметалдық қасиеттерін топ және период бойынша анықтай отырып,атомдардың радиустарының өзгеру заңдылықтарын топ және период бойынша түсіндіреді;
Тілдік мақсаттар:Оқушылар жаңа сөздерді түсінгенін көрсету үшін, оларды қатесіз пайдалану қажетОқушылар орындай алады:Периодтық жүйенінің физикалық мағынасын түсінеді. Атом құрылысы тұрғысынан периодтық жүйені сипаттайды.Пәндік лексика мен терминология: период, топ, топша, атомдық нөмір, ядро заряды, энергетикалық деңгей, электрондарДиалогқа (жазылым) қажетті тіркестер:Периодтық кесте топтар мен периодтарға бөлінеді;Периодтар екіге бөлінеді:..............Элементтер топтарға ……..........топтастырылады;Периодтарда атом радиустары..............
Құндылықтарға баулу:Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтыққа баулу.Мәңгілік елдің «Зайырлы қоғам және руханият» қағидасы.
Пәнаралық байланыс:Физика
Алдыңғы білім:7.3 В. Химиялық элементтердің периодтық кестесі8.1А. Атомдағы электрондар қозғалысы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыІ. Ұйымдастыру. Амандасу. Түгелдеу.Психологиялық ахуал туғызу.«Көңіл – күй неге ұқсас» ауа-райы арқылы айту.(how are you feeling today? i'm sunny)Топқа бөлу:Оқушылар «Сандар» әдісі арқылы топтарға бірігеді. Түрлі – түсті гүлдерде 1,2,3 сандары жазылған. І топ. ЭлементІІ топ. АтомІІІ топ.Протон«Алдын - ала берілген атаулар» әдісі.Мақсаты: Білім алушыларға сұрақ қою, проблеманы зерртеу ақыл ой өрісін дамытады, ойын еркін жеткізу дағдысы қалыптасады.Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып, білім алушыларға олардың мағынасы, өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлауын сұрайды. Бұл жұмысты жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша орындайды.Білім алушылар өз ойларымен бөліседі. Мұғалім білім алушылармен бірге берілген сандар мен терминдерді байланыстыра отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсаттарын ашады.(Сандар (7,8,10)Терминдер (период,топ,қатар))Дескриптор: - Периодтық жүйенің құрылымын біледі Кері байланыс: Топтар бір-біріне «Бағдаршам әдісі» арқылы кері байланыс береді: Жасыл түс – жақсы түсіндік Сары түс – орта түсіндік Қызыл түс – түсінген жоқпыз ҚБ: «Ауызша бағалау»әдісі арқылы қысқаша «жақсы», «дұрыс» , «дұрыс емес» сияқты сөздер арқылы бағалаймын.









Гүлді қағаздар,



Презентация, оқу және сабақ мақсаттары, күтілетін нәтижелер (бағалау критерийлері) жазылған слайдтар





























Түрлі –түсті стикер



Сабақтың ортасыЖалпыға тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісін қолдана отырып, білім алушылар мәтінмен жұмыс жүргізеді.Мақсаты: Бірлескен оқу әдісі арқылы оқушылардың тұлға аралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіреді. тиімді дербестікті дамытады – «біз бірлесіп табысқа жетеміз».Тиімді оқу әңгімелері әдісі арқылы оқушылардың тапсырмаларды өзара талқылауы, оқушылардың бір-біріне білім мен дағдыларды үйретуіне жетелейді және тақырыпты терең түсінуіне жол ашады. І топ. Атом нөмірінің физикалық мәніІІ топ. Периодтың физикалық мәніІІІ топ.Топтың физикалық мәніДескриптор:-атом нөмірінің,периодтың,топтың физикалық мәнін түсінедіКері байланыс: Дискриптор арқылы білім алушы мен мұғалім арасында ауызша кері байланыс жүргізуҚБ: «Бутерброд» әдісі екі мадақ бір сынОқушылар бір бірінің жақсы және кетірген кемшіліктерін екі мадақ бір сын арқылы стикерге жазып бағалайды

Жеке жұмыс: «Химиялық диктант» алу Сөйлемдерді толықтыр.Мақсаты:сөйлемдерді толықтыру арқылы білім алушылардың сын тұрғысынан ойлау, тілдік мақсаттың жазылым дағдылары қалыптасады

Периодтық жүйедегі барлық элементтер_____________артуы бойынша орналасқан. Элементтердің горизонтальқатарлары________________ деп аталады. Тік қатарлар___________деп аталады. Төменгі сол жағында________________орналасқан, ал жоғарғы оң жағында__________________орналасқан. Элементтердің көпшілігі_____________Дескриптор:- периодтық жүйедегі химиялық элементтердің орны бойынша сипаттайды Кері байланыс: Ауызша оқушы –оқушы арасында жүргізіледі, өзара қате жіберген тұстарын айтып талдайдыҚБ: Өзара бағалауДұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. Білім алушы қасындағы білім алушының жұмысын бағалайды.

Жұптық жұмыс:«Ойлан,бірік,бөліс» әдісі берілген тапсырмада химиялық элементтердің металдық және бейметалдық қасиеттерін топ, период бойынша анықтайды.Мақсаты: білім алушыны алған білімін саралай білуге дағдыландыруІ -Na, K, Mg, Zn;ІІ -H2, N2, C O2; ІІІ-Ne, Ar, Kr, Xe;Дескриптор: - Металдық, бейметалдық қасиеттерін топ және период бойынша анықтайды;- Атомдардың радиустарының өзгеру заңдылықтарын топ және период бойынша түсіндіреді;Кері байланыс: Тапсырма орындалған соң әр білім алушы жауабын тақтадан көрсетілген дұрыс жауаптар арқылы тексередіҚБ: формативті бағалау (жарайсын, өте жақсы, тамаша)


Презентация





































Стикер































































Өзара бағалау парағы
Сабақтың соңыСабақ соңында білім алушылармен кері байланыс «Бес саусақ» әдісін қолдану арқылы жүргізіледі.Мақсаты: білім алушылардың бір біріне бес саусақтай бірігуіне ықпал етеді.Тиімділігі: Бас бармақ - басты мәселеБалалы үйрек - бірлесуОртан терек - ойлануШылдыр шүмек - шынайылықКішкентай бөбек - көңіл күй ахуалыҚолданылуы: білім алушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынындай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады:«Бас бармақ» - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?«Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімді риза жасадым?«Ортан терек» - ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?«Шылдыр шүмек» - шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?«Кішкентай бөбек» - көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?Үй тапсырмасы:

Кері байланыс парағы
Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті білім алушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау Сіз білім алушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Топқа бөлгенде «Жіктеу» тәсілі сабақтың бас жағында жүргізіледі, яғни білім алушылар топтарға бөлінеді.Тақырыпты және мақсатты айқындау үшін «Алдын - ала берілген атаулар» әдісін қолданғанда саралау әдісінің «Диалог жəне қолдау көрсету» тәсілі қолданылды. Бұл әдістің тиімділігі оқушы бұрынғы біліммен жаңа ақпаратты байланыстыра қабылдайды.Қабілетті оқушыларды дамыту мақсатында элементтің периодтық жүйедегі орнына сипаттама береді.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісінде «Дереккөздер» тәсілін қолдандым. Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алатындықтан оқулықтан тыс мәліметтермен қамтамасыз еттім.Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда тапсырманы жылдам орындайды. «Химиялық диктант» әдісінде қарқын тәсілі арқылы зерек, шапшаң білім алушылар анықталады.«Ойлан, бірік, бөліс» әдісінде «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолдандым.Сабақта қосымша көмек қажет ететін білім алушыларға сұрақта немесе диалог арқылы көмектер көрсетілді.Жәнеде тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға бағыттаймын.Тапсырмаларды жүйелі түрде бере отырып, тақырыптың шынайы өмірмен байланысын ашуға бағыт беремін.«Бес саусақ» әдісін қолданғанда саралаудың Қарқын», «Дереккөздер» және «Қорытынды» тәсілдері жүргізіледі.Бағалау әдісінде оқу мақсатының негізінде критерийлер құрылады, тапсырмалар беріледі, тапсырма-ларға дескрипторлар құрылады. Дескрипторлар өз деңгейлеріне қарай балл қойылады, балл арқы-лы білім алушыны бағалаймыз. Қосымша топтық бағалау, топтар бірін-бірі бағалайды, жауаптарымен салыстырады, білім алушылар арасында өзара бағалау жүргізіледі. Қолданылған тәсілдер: -Білім алу-шы мен мұғалім, білім алушы мен білім алушы арасында ауызша кері байланыс жүргізілді.- Білім алушылардың ішкі уәжін көтеру мақсатында «Бағдаршам» «Бас бармақ» «Бутерброд» әдісі арқылы мадақтама сөздер айту арқылы қолдау жасап, өзектендіріп отырады.Кері байланыс қолдануда білім алушылардың мадақтау, қанаттан-дыру сөздері айтылды.

Сабақ барысында оқушыларды топқа бөле отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыстар жасау арқылы денсаулық сақтау технологиялары жүзеге асады. Сынып бөлмелерін желдету, таза болуын қадағалау
Сабақ бойынша рефлексия
Рефлексия



Жалпы бағалау


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Рахметова Алтынай Байганинқызы
Жарияланған уақыты:
2019-07-23
Категория:
Химия
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
8 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1563861509
2222
333
444
555
666
7
888
999