Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Химиялық қосылыстардың формуласын құру
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мұғалімдерге сабақ өту барысында қажет
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1A Атомда электрондардың орналасуыМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыҚосылыстардың химиялық формуласын құрастыру



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
  • 8.1.3.6 «нөлдік қосынды» әдісімен қосылыстардың формулаларын құру;
  • Сабақ мақсаттары
  • атомдардың сыртқы қабатын толтыру кезінде ионға айналатынын түсінеді.
  • иондардың зарядтары негізінде қосылыстар формуласын жаза алады.
  • Бағалау критерийлеріОқушы мақсатқа жетеді, егер оқушы:
  • Элементтердің периодтық жүйедегі орнына байланысты ион зарядын анықтай алса;
  • «Нөлдік сумма» әдісімен қосылыстардың формулаларын құра алса;
  • Қосылыстардағы әрбір элементтің ион зарядын анықтай алса.
  • Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминологияатом, электрондық қабат, энергетикалық деңгей, жүйелік, топ, қашықтық, жуық, барынша алшақ, ішкі, сыртқы орбиталь (s, p), ядроДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Бұл атом ядросы, ал бұл электрон.Электрондар әр түрлі энергияға ие және энергияларына сәйкес белгілі қабаттарда таралған. Электрондар қабаты атом ядросынан жақын/алыс орналасқанҚай электронда энергия көп/аз?
    Құндылықтарды дарыту



    Топпен жұмыс жасау, бір-бірін тыңдау және сыйлау құндылықтары
    Пәнаралық байланыстарФизика, математика.
    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 1-5 минутОқушыларды түгелдеп, сабақты жоспарлап алу. Сабақтың тақырыбын анықтап, сабаққа қойылатын мақсаттарды атап өту. Миға шабуыл «Ақ тақта»Оқушыларға презентациядан атом/ионның таңбасын көрсетіңіз, олар ақ тақтаға атом/ионның электрондық конфигурациясын жазады.

    Сабақтың ортасы 6-10 минут







    11-15 минут







    16-25 минут



































































    26-35 минут
    Жұптық жұмысОқушылар жұпта натрий және хлор иондарының түзілу схемасын жазады және «натрий атомы жоғалтқан электрон қайда кетті немесе «хлор атомы электронды қайдан қосып алады?» деген сұраққа жауап іздейді.

    Мұғалім түсіндірмесіЭлемент атомдарының ион түзуі нәтижесінде қосылыстарға айналуын түсіндіру және қосылыстағы иондар зарядтарының қосындысы нольге тең болады.

    Топтық жұмыс Оқушылар топта «Зарядтың нольдік қосындысы» және иондардың зарядтары жайлы білімдеріне сүйеніп, заттардың формулаларын құру жазбасының алгоритмін құрастырады.

    Заттардың формуласын құрастыру алгоритмі

    Бинарлы заттардың формулаларын құрастыру: 1.Затты құрайтын элементтердің таңбаларын бір қатарға жазамыз: мысалы, Na O 2.Химиялық элементтердің жоғары жағына ион зарядын қоямыз : +1 -2 Na O3. Ион зарядының кіші ортақ еселігін табамыз: 2 4. Ең кіші ортақ еселігін элементтердің ион зарядтарына бөліп, индекстерін табамыз: +1 -2 Na O 2: 1 =2 (Na) формула – Na2O. 2: 2 =1 (О)«Нөлдік қосынды» әдісімен формуланы жазу+ 1∙1 + (-1) ∙1 = 0

    ТексеруКелесі заттардың химиялық формулаларынқұрастырып, нөлдік сома әдісімен тексеру өткізіңіздерCxOySixOyCaxNy Жеке жұмысОқушылар жұмыс парағындағы тапсырмаларды орындап, бірін бірі тексереді.













































  • Сабақтың соңы

    36-40 минут

    Рефлексия. Сабақтан соң көңіл күйіңіз қандай?Үй жұмысы ретінде оқушыларға келесі иондар беріледі, оқушылар солардың ішінен мүмкін болатын формулаларды құрастырады: Н+, Li+, Аl3+, NH4+, F-, SO42-. 

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсендііс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытут уралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Сыздыкова Сапаркул Насировна
    Жарияланған уақыты:
    2020-03-12
    Категория:
    Химия
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    8 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1583988592