Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Жануарлардың қандай түрлері болады.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жабайы жануарлар- қолға үйретілмеген жануарлар. Үй жануарлары-жануарлардың қолға үйретілген түрлері. Жануарлардың-ұрпағы, баласы. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Қандай үй жануарларын білесің? Қандай жабайы жануарларды білесің?Жабайы және үй жануарларын ажыратып,қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізіп, тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтай отырып, олардың айырмашылықтары мен алынатын өнімдерін зерттейді. Жануарлардың төлін, немен қоректенетінін ата Жануарлардың өмір сүру ортасындағы айырмашылық туралы не айтар едің?
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: ЖаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:2- бөлім. Тірі табиғат(Менің мектебім» аясында)

Мұғалімніңаты-жөні: Мухатова Д.М.Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЖануарлардың қандай түрлері болады?
Оқу мақсаты1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:жабайы және үй жануарларын ажырата отырып,қоршаған әлем құбылыстарын бақылайды.Көптеген оқушылар:Жабайы және үй жануарларын ажырата отырып, қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе отырып,олардың тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды.Кейбір оқушылар:Жабайы және үй жануарларын ажыратып,қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізіп, тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтай отырып, олардың айырмашылықтары мен алынатын өнімдерін зерттейді.

Бағалау критерийлері

1.Жабайы және үй жануарларын ажыратады;2.Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізеді.
Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: Жануарлардың баспанасын өмір сүру әрекетімен байланыстыра алады. Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізе отырып, зерттейді.Пәнге тән лексика мен терминология:Жабайы жануарлар- қолға үйретілмеген жануарлар.Үй жануарлары-жануарлардың қолға үйретілген түрлері.Жануарлардың-ұрпағы, баласы.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Қандай үй жануарларын білесің? Қандай жабайы жануарларды білесің?Жануарлардың төлін, немен қоректенетінін атаЖануарлардың өмір сүру ортасындағы айырмашылық туралы не айтар едің?Зерттеу нәтижесі бойынша қандай ой-пікірдесің?
Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының бірі болатын «Зайырлы қоғам және руханият» атты негізгі құндылықтар мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты өрлеудің, білім берудің ұлттық жүйесін табысты дамыту.
Пәнаралық байланысДүниетану, дене шынықтыру, музыка,сауат ашу
АКТ қолданудағдыларыBilimland.kz;htttps://youtu.be/ceFVjQsiJgshtttps://youtu.be/pJB9t35Rvoshtttps://youtu.be/CRWrg6GrPzY
Бастапқы білімЖануарларды атай алады.Олардың немен қоректенетіні туралы айта алады.
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар

Сабақтың басы (7минут)





















Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Көршіңмен қалайсың?»-Оң жақ көршіңмен қалайсың? Сол жақ көршіңмен қалайсың?» дегенде оқушылар бір-біріне қарап, жылы шырай көрсетіп күлімдейді.-Көршіңмен тату бол. Өйткені сен сабақ бойы сол көршілеріңмен бірге жұмыс жасайсың.Ширату жаттығуы«Миға шабуыл» ойыны арқылы оқу мақсатына бағыттау. /Ұ/1Үнтаспаданарыстан, қасқыр, сиыр, тауық, жылқы, ит, аюдыңдауыстарын тыңдап, ненің дауысы екенін ажыратып айтыңдар.-Осы жануарларды қандай белгісіне байланысты топтауға болады?Оқушылар қой, сиыр,ит бейнесі салынған суреттерді таңдап, дыбыстайды. Осы дыбысқа байланысты топқа бөлінеді.





аудиотаспа

































Үнтаспа







Жануарлар суреттері







Сабақтыңортасы(25минут)



5 минут































7минут







































































6минут















































7мин









Тапсырма №1«Жасырынбақ» әдісі /Ж/Жұптағы оқушылар бір-бірінеүй жануарларыныңтөлінің бейнесін жасырып, сипаттайды.Олар өздерінің үйден әкелген ойыншықтарын пайдаланады.Дескриптор:1. Төлдерді атай алады.2. Сол төлге тән белгілерді жасыра алады.2. Жасырынған төлдің атын таба алады.ҚБ: «Жылы лебіз»Толық орындады:-Сендер менің анық шабатын құлыншақтарымсыңдар.Жартылай орындады:-Сендер менің қошақандарымсыңдар.Әлі де көмек керек: -Ал сендер менің асықпай басатын ботақандарымсыңдар.Тапсырма №2«Жүйелі ой» тәсілі /Т/1-топ: Жануарлардыңәрқайсысын өз баспанасына орналастыр. Неліктен ол баспанаға орналастырдың?Қора, орман, күрке суреттері мен қой, ешкі, түлкі, аю, ит, арқар, жылқы суреттері топқа таратылады.

2-т: Жануарларды қоректену сипатына байланысты сәйкестендір.Тауық жем-шөпТиін жемжылқысаңырауқұлақ, жаңғақ 3-топ: Үй жануарларын адамдар қалай күтіп-баптайтыны туралы айт.Дескриптор: 1. Үй жануарларын атайды.2.Үй жануарларының күтімі туралы әңгімелейді.ҚБ «Жануарлар сыры»-Мен сендерге жұмыс жасау қабілеттеріңе байланысты мысықтар бергім келеді.Ақ-тамашаСұр- жарайсыңҚоңыр-әлі де еңбектенСергіту сәті-Балалар, музыка әуенімен сергіп алайық. «Қошақандар»Тапсырма №3 «Ойлан-бөліс әдісі1-топ: Суреттегі сұр қоян және ақ қоянға көңіл аудар.Қандай қорытынды жасар едің?2-топ: -Берілген тізімнен ұйықтайтын жануарларды тап, қысқы ұйқыға кету себебін түсіндір.Кірпі, сиыр, аю, ешкі, түлкі3-топ: Ақ аюдың ұйықтамау себебін түсіндір.Дескриптор: 1. Қоянның мезгілге байланысты түсін неге өзгертетінін түсіндіреді.2. Кейбір жануарлардың ұйқыға кетуінің себебін айтады.3. Ақ аюдың қыста ұйықтамау себебін дәлелдей алады.ҚБ«Астарлы суреттер» Оқушыларға берген жауаптарына байланысты суреттер таратылады.қабылан- тамашаЖылқы-жарайсыңТүйе –әлі де еңбектенТапсырма №4 (Т) «Кішкентай зерттеушілер» әдісі1-топ: Ит пен қасқырды зерттей отырып, ұқсастықтарын тап.2-топ: Топқа былғары, жүн, қолғап, тері тымақ таратамын. Заттарды бір-бірімен қалай байланыстырар едің?3-топ: Тұяқты жануарлардың тұяқтарын зерттей отырып, қандай қорытынды жасар едің?Дескриптор:1. Ит пен қасқырды салыстыра отырып, ит тұқымдасына жататыны туралы дәлел келтіре алады.2. Заттардың байланысын анықтай отырып, тұрмыста қолданылу аясы туралы пікірлерін айтады.3. Тұяқты жануарларды тұяғына қарай топтауға болатынын дәлелдейді.ҚБ: «Жылы байпақ» әдісі арқылы бағалаймын.Пима- жарайсың!Мәсі-Талпындың!Еңбектен!-Жүн байпақ




Ойыншықтар

Қима кеспелер

































































Қима кеспелер





























Интербелсенді тақта



Қоянның жыл мезгіліне байланысты түсін ауыстыруы, суреттер













былғары, жүн

энциклопедия





















Сабақтың соңы(8 минут)























Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Барлық оқушылар:Бұл тапсырмалар саралаудың «Тапсырма» тәсілі арқылы жүзеге асады. Себебі,бұл тапсырма білім деңгейлері әртүрлі оқушыларға арналған. «Жасырынбақ» әдісімен жүзеге асады.Көптеген оқушылар:Тапсырманы диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы беремін. Оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу мақсатында алдын ала дайындалған сұрақтар қоямын. Бұндай тапсырмалар «Жүйелі ой» әдісі арқылы жүзеге асады.Кейбір оқушылар:Бұл топтағы тапсырмалар «Қарқын» тәсілі арқылы сараланған. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам орындайды. Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Осындай тапсырмалар «Кішкентай зерттеушілер» әдісі арқылы жүзеге асады.

























Кері байланыс. «Жайлау» әдісі -Қараңдаршы, жайлауда нелер жайылып жүр?- Осы жайлау бұдан да көркем болуы үшін біз оны гүлдермен безендірейік.









Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? «Жылы лебіз», «Астарлы суреттер», «Жылы байпақ», «Жануарлар сыры», «Кішкентай зерттеушілер» әдісі арқылы бағалаймын.Кері байланыс «Жайлау» әдісі арқылы жүзеге асады.





түсіндім



қиналамын- түсінбедім





















Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыПартада дұрыс отыру ережесімен таныстырылады, екі еденге тиіп, партамен кеуденің арасын алақанмен өлшеп, қаламды екі саусақпен өлшеп, дәптерді көлбей қою ескертіледі. Жазу жазғанда, ойын ойнаған кезде қауіпсіздік ережелерін сақтауы ескертіліп отырылады.Сергіту жаттығуы арқылы денсаулықты нығайту; топтық, жұптық жұмыстарды жүргізуде қауіпсіздік ережесінің сақталуына көңіл бөлемін.
асады.Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? «Жылы лебіз», «Астарлы суреттер», «Баспана», «Жүйрік жануарлар», «Кішкентай зерттеушілер» әдісі арқылы бағалаймын.Кері байланыс «Жайлау» әдісі арқылы жүзеге асады.

ДенсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуыПартада дұрыс отыру ережесімен таныстырылады, екі еденге тиіп, партамен кеуденің арасын алақанмен өлшеп, қаламды екі саусақпен өлшеп, дәптерді көлбей қою ескертіледі. Жазу жазғанда, ойын ойнаған кезде қауіпсіздік ережелерін сақтауы ескертіліп отырылады.Сергіту жаттығуы арқылы денсаулықты нығайту; топтық, жұптық жұмыстарды жүргізуде қауіпсіздік ережесінің сақталуына көңіл бөлемін
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?













Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз











Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мухатова Дария Медельбековна
Жарияланған уақыты:
2019-11-07
Категория:
Жаратылыстану
Бағыты:
Ашық сабақ
Сыныбы:
2 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1573142412
2222
333
444
555
666
7
888
999