Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Жас аудармашы" авторлық бағдарлама
Материал жайлы қысқаша түсінік: мүғалімге
Материалды ашып қарау
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫЕРКІН ӘУЕЛБЕКОВ АТЫНДАҒЫ ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН№4 ОБЛЫСТЫҚ МЕКТЕП – ИНТЕРНАТЫ КОММУНАЛДЫҚ МЕКЕМЕСІ









Еркін Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған № 4 облыстық мектеп-интернатының директоры_______ Б.Ә. Абдуллаева «______» _________ 201 9ж.













«ЖАС АУДАРМАШЫ»ҮЙІРМЕСІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ











       ӘОЖ 373КБЖ 47.268.1 Ж33

Автор(лар):Саттарбек А.С. – ағылшын тілі пәнінің мұғалімі, жоғары санатты (зерттеуші-педагог), ІІІ (базалық) деңгейлі, мектеп тренеріЖаңабаева Р. – қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, екінші санатты, ІІІ (базалық) деңгейлі, педагогика ғылымдар магистрі.



ISBN 978-601-7108-70-0

Сарапшы(лар): Бекжанова Б.Ж. – Қорқыт Ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университетінің «Педагогика және оқыту әдістемесі» кафедрасының меңгерушісі, PhD докторы.Абдуллаева Б.Ә. – Еркін Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған №4 облыстық мектеп-интернат директоры, жоғары санатты, «Қызылорда облысының білім беру ісінің үздігі» төсбелгі иегері.

Үйірме бағдарламасы Е.Әуелбеков атындағы дарынды балаларға арналған № 4 облыстық мектеп-интернатының № 5 педагогикалық кеңесте бекітіліп, облыстық оқу орталығына ұсынылды.

Педагогикалық кеңес төрайымы:________________________Б.Абдуллаева

Облыстық оқу орталығының директоры:_________________С.Асқаров2019 жылғы « 31 » мамыр № 5 хаттамасы

ISBN 978-601-7108-70-0





МАЗМҰНЫ



  • ТҮСІНІК ХАТ....................................................4
  • МАЗМҰНДЫҚ БӨЛІМІ..................................7


  • Тақырыптық жоспар.....................................
  • 7


  • Тақырыптық жоспар мазмұны.....................
  • 11
  • НОРМАТИВТІК БӨЛІМІ...............................26


  • Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар...................................
  • 26
  • АҚПАРАТТЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК БӨЛІМІ..28


  • Білім бағалауға арналған нұсқаулықтар...
  • 28


  • Пайдаланылған әдебиеттер........................
  • 39














































    КІРІСПЕ СӨЗ

    «Қазір біз қостілді халықпыз. Егер Қазақстанда жаппай қазақ тілін меңгеріп кеткен күннің өзінде, бәрібір бізге екінші тіл қажет болған болар еді. Әлемде осындай тәжірибе қалыптасқан. Әлем ғылымы ағылшын және орыс тілдеріне аударылады. Егер біз орыс тілін білмеген болсақ, білімді қайдан алған болар едік?»

    Н.Назарбаев,



    Түсінік хат

    Қазіргі уақытта білім беру қызметкерлерінің алдында тұрған басты мақсат-еліміздегі білім беруді халықаралық деңгейге көтеру және білім сапасын көтеру, жеке тұлғаны қалыптастыру, қоғам қажеттілігін өтеу, оны әлемдік білім кеңістігіне кіріктіру болмақ. Н.Назарбаевтың: «Келер ұрпақ алдында зор жауапкершілік тұр, оны арқалап жүрген – ұстаздар. Себебі еліміздің болашағы көркейіп, өркениетті елдер қатарына қосылу бүгінгі ұрпақ бейнесімен өлшенеді», - деген еді.Осы алдымызда тұрған міндетті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 27 ақпандағы № 88 қаулысымен бекітілген орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын, «Мамандандырылған білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 19 шілдедегі № 289 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы бұйрығын, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығы 77 қосымша, 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрық «Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағаидаларын бекіту туралы 6 қосымша, 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығын , жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, вариативті сабақтарына үлгілік оқу бағдарламаларын негізге ала отырып «Жас аудармашы» тақырыбындағы үйірме бағдарламасы, тілдік қатынасты орнатуға көмек ретінде 8 сынып оқушыларына арналды. Бұл үйірмені оқу оқушыларға жоғары талап деңгейінде жұмыс тәжірибесін алуға, білім алу жағынан өз мүмкіндігін бағалауға, оқушылардың оқу уәжін дамытуға көмек тигізуде көкейкестігі көзделеді. Бұл үйірмеге тартылатын оқушылар келешекте филология факультетін таңдайтын оқушыларға соның ішінде тілші, қаламгер, жазушы, аудармашы тағы сол сияқты мамандықтарды таңдаған оқушыларға тигізер көмегі зор. Оқушылардың үйірме аясында алған білімдері өздерінің шет тілін білуді талап ететін кез келген салада пайдалы болады. Ағылшын тілі – қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты міндет. Бұл үйірме оқушылардың әдеби мұраларға деген талғамын тәрбиелейді, рухани дүниесін кеңейтеді, ақыл-ойы мен ұлттық сана сезімін дамытуға ықпал жасап, ауызекі және жазба тілде байланыстырып сөйлеуін дамытады. Оқушылардың қазақ тілі, ана тілі сабақтарына қызығушылықтарын арттырады.Үйірмеге тілге шешен, өз беттерімен шығарма жазуға, өлең шығаруға икемдері бар, шығармадағы көркем бейнелердің ерекшеліктерін сезініп  аша білетін оқушылар тартылады.Үйірменің оқу материалына  халық ауыз әдебиеті үлгілерін (аңыз-әңгімелер, өлең-жыр, шешендік сөздер, мысал,  жұмбақ,  жаңылтпаш, мақал-мәтелдер, ертегі т.б.) сабақ мазмұнына сай енгізу баланың алған білімін толықтырып, байытып жан-жақты дамуына дәйекті ықпал етеді.Сондықтан сыныптан тыс үйірме сағатында ұлтымыздың асыл мұраларын дәріптейтіндей,  жеке тұлғаны дамытып, оқуға деген қызығушылықтарын оятып, адамгершілікке,  ізгілікке, сыйластыққа тәрбиелеп, еркін дамуына жол ашу  көзделе отырып, өз беттерінше халықаралық тіл (ағылшын тілінде) де еркін сөйлеуге үйретеді. Үйірменің мақсаты:Оқушылардың  сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау,  жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын әдеби тілмен өрнектей отыра ағылшын тіліне аударуға машықтандыру.Үйірменің міндеті:
  • Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;
  • Көркем әдебиет жанрына байланысты өлең, шығарма жазуға дағдыларын қалыптастыру;
  • Өздерінің туындыларын ағылшын тіліне аударуға қалыптастыру;
  • Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;
  • Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын , белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.


  • Жаңашылдығы:бағдарламада іскери құжаттардың, хаттардың ағылшын тілінен қазақ тіліне немесе қазақ тілінен ағылшын тіліне аудару тәсілдерін, жолдарын және ерекшеліктерін қарастырады. Берілген аудармалардың лексикалық, грамматикалық және синтаксистік ерекшеліктері сараланыпберліген тапсырмалар ағылшын тілінен қазақ тіліне немесе қазақ тілінен ағылшын тіліне аудару аудармашылық трансформациялар, калькалау, сипаттамалы аударма арқылы жүзеге асырылады. Аударма жұмыстары клише, символ, қысқартулардың және стандартты сөз тіркестерінің қолданылуымен ерекшеленеді.

    Пән аралық байланыс:қазақ тілі мен ағылшын тілі пәні

    Уақыт көлемі: Бағдарламаны жүзеге асыру мерзімі: 2019-2020 оқу жылыАпта жүктемесі: 1 сағатЖылдық сағат саны: 34 сағат

    Күтілетін нәтиже:
  • Бағдарламада берілген тілдік материлды қолданады;
  • Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамиды;
  • Қоғамда өмір сүруге бейімделеді; 
  • Қосымша әдебиетпен жұмыс жасауды үйренеді;
  • Оқушылардың білім дәрежесі артады;
  • Өз ойын ағылшын тілінде дұрыс және жүйелі айтып беруге дағдыланады;
  • Қажетті құжаттар мен хаттарды сауатты аударуға машықтанады;
  • Ізденімпаздығы мен шығармашылық жұмыс істеу белсенділігі артады, теориялық материалды нақтылы жұмыс процесінде саналы, толық түсінеді.
  • Ауызша сөйлеу (екі тілде) дағдысын жетілдіру, ойын шебер, әдеби көркем тілмен жеткізуге үйренеді.
  • Қызығушылығын арттырады. Ойлау және қабылдау қабілетін дамытады.
  • Шығармашылық ізденуіне жол ашады. 
  •  





    ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР

    Сабақтың тақырыбыСағат саныСабақтың түріРесурстар


    1Үйірменің мақсат, міндеттерімен таныстыру1Кіріспе әңгіме

    2-3Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі2Дөңгелек үстел. Аударма жұмысы

    4-5Сөз сапасы туралы түсінік2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы.

    6-7Сөз байлығы және сөз мәдениеті2Әңгіме. Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    8-9Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас2Эссе жазу. Аударма жұмысы

    10Амандасу сөздері мен оралымдары1Әңгіме. Шығармашылық жұмыс

    11-12Құттықтау сөздері2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    13-14Сөз асылы-шешендік2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    15-16Үш бидің тағылымы2Дөңгелек үстел. Аударма жұмысы

    17-18Қонақ күту2Дөңгелек үстел. Аударма жұмысы

    19Өлең ұйқастарын құрастыру1Мәнерлеп оқуАударма жұмысы

    20Әңгіме мазмұнын жалғастыр1Дөңгелек үстелАударма жұмысы

    21Менің айналысатын сүйікті ісім1Сахналық қойылым

    22-23Диалог құрастыру2Сурет сала отырып ағылшын тілінде ауызша жеткізу

    24-25Ресми іс-қағаздарының сөз бедері2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    26-27Ресми іс-қағаздарының түрлері2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    28Өмірбаян1Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    29-30Түсініктеме. Қолхат2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    31-32Мінездеме. Өтініш2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    33-34Еңбек келісімі2Шығармашылық жұмыс. Аударма жұмысы

    Барлығы:34















    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Саттарбек Асел Саттарбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-12
    Категория:
    Шет тілі
    Бағыты:
    Авторлық бағдарлама
    Сыныбы:
    Барлығы
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568300589
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999