Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын қалыптастыру. Жеңіл атлетика.
Материал жайлы қысқаша түсінік: Жас ұстаздарға көмек
Материалды ашып қарау
Сабақ: Жүгіру, секіру,лақтыру дағдыларынқалыптастыру. Жеңіл атлетика.

Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні :
Сынып: 6Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы :Сабак 3Қауіпсіздік ережесі.Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну





Сабақ мақсаттары





Барлық оқушылар орындай алады: Оқушылар қауіпсіздік ережелерін еске түсіріп, қысқа қашықтыққа жүгіру дағдыларын біледі және орындайды


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушылардың көпшілігі қысқа қашықтыққа жүгіру жатығуын орындай алады және қауіпсіздік техникасын түсінеді


Кейбір оқушылар орындай алады: Оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіру техникаларын толық орындайды және басқаларына көрсетіп үйретеді және қауіпсіздік техникасын сақтай біледі.
Жетістік критерийлер



ДескрипторларБілім алушы:- төменгі cөреге тұру техникасын біледі; - екпін алып жүгіре алады; - қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын меңгереді. -Жүгіру кезінде өз жолынан шықпайды.








Тілдік мақсатПəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: « Қысқа қашықтыққа жүгіру »- «Бег на короткий дистанции» - «Sprint»«Сөре»-«Старт»-«Start»«Мәре»-«Финиш»-«Finish»
Пән аралық байланыс:Математика, жаратылыстану, ағылшын тілі
Алдыңғы оқу:

5.3.4.4.Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік техникасынан хабардар болу
Сабақ барысы
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

Басы

-Оқушыларды сапқа тұрғызу; -Сәлемдесу; -Оқушыларды түгелдеу; -Спорттық киіміне көңіл бөлу.-Оқушыларды спорт түрлерінің суреттері бойынша топқа бөлу(футбол, хоккей т.с.с.). -Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен жетістік критерийлерімен таныстыру.- Саптық жаттығулар;- Жүру жаттығулары;- Жүгіру жаттығулары;- Жалпы дамыту жаттығулары;- Бір орнында орындалатын жаттығулар.1.Жалаушалар, ысқырық , секундомер

Ортасы

Қызығушылықты ояту. Суретке қарап қай спорт түрі екенін анықтау. Мағынаны ажырату Жеңіл атлетиканың тарихы ежелгі дүние дәуіріндегі халықтардың іс әрекетінен басталады. Табиғи қозғалыстар, яғни, жүру, тұру, секіру адам бұлшық еттерінің қозғалысы адамзат пайда болған дәуірден бастау алады. Мәліметтерге сүйенсек, жеңіл атлетикадан жарыс біздің эрамызға дейінгі 776 жылы өткізілген. Бұл туралы Ежелгі Грек олимпиада ойындары туралы жазбаларда анық жазылған. Сол замандарда жарыс тек ұзын-сонар алаңда жүгіру жарысымен шектелген. Ерлер мен әйелдeр арасындағы бәсеке жеке-жеке өткізіліпті. Бұрынғы атлеттердің жетістігі жүгіру шапшаңдығымен өлшенген. Бізге алғашқы олимпиадалық чемпиондардың Ежелгі Грекиядан шыққаны белгілі. Жеңіл атлетика спорттың ең көп тараған түрі және оны көпшілігі спорт патшайымы деп те атайды. Оған әр түрлі қашықтықта жүгіру мен жүру, ұзындық  пен биіктікке секіру, спорттық снарядтарды лақтыру, жеңіл атлетикалық көпсайыстар енеді. Жеңіл атлетикалық жарыстар ашық және жабық (манеж) алаңдарда өтетін жеке, командалық және эстафеталық жарыстар болып бөлінеді. Қазақстанда алғашқы ресми жеңіл атлетикалық жарыс — Бүкіл Қазақстандық 1-спартакиада 1928 жылы Петропавл қаласында өтті. Республикада жеңіл атлетикадан тұңғыш рет КСРО-ның спорт шебері атағын Ш.Бекбаев алды (1943). Қазақстанның жеңіл атлеттері Олимпияда ойындарында, дүниежүзілік чемпионаттар мен халықаралық жарыстарда жоғары нәтижелерді көрсетіп, жеңімпаздар мен жүлдегерлер атанды. Олар: Ұ.Қосанов, Ә.Тұяқов, С.Исабаев, Б.Күреңкеев, т.б. Тәуелсіз елімізге тұңғыш алтын медальді 2000 жылы Сиднейде (Австралия) өткен ХХҮІІ Олимпиядалық ойындарда кедергілер арқылы жүгіруші О.Шишигина әкелді.  Қысқа қашықтыққа жүгіруде төменгі сөрелік қалып қолданылады.Төменгі сөреде жүгірген кезде жүгіруші өзінің күшті деген аяғын 35-45 см көпіршекке қоюы тиіс. “Сөреге!» деген команда бойынша жүгіруші аяқтарын көпіршеге тіреп,кейінгі аяқтың тізесін бүгіп жерге тигізеді.Екі қолының жазылған саусақтарын бойына иық кеңдігіндей етіп тірейді.1.Қолды тіреп тұрып,сөреден тез серпіліп шығу.2. Қолды тіреп тұрып,сөреден шыққаннан кейін 30 метрге дейін екпіндей жүгіру.



3.Төменгі сөрелік қалыпты үйрену 1)30-60 м-ге дейін шапшаңдықты үдете жүгіру,2)20-30 метр қашықтыққа бірден шапшаңдықпен жүгіру,



3)60 метрге дейін ең жоғары шапшаңдықпен жүгіру.

Жүгіру техникасын меңгерту: Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын көрсету. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникалары:1. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын әдістерін үйрету. 2. Төменгі сөреге тұру техникасын орындау.3. Төменгі сөреден қозғалу немесе екпін алу техникасын орындау. 4. Қысқа қашықтыққа жүгіру кезінде жылдамдықты барынша арттыруды орындау.5.Сөреде орналасуын, жүгіріп шығуын қадағалау. Жаттығулардың орындалу әдісіне назар аудару.








































































































Соңы

Тыныс алу жаттығулары.Сапқа тұрғызу.Сабақты қорытындылау Ассоциация әдісін пайдалануЖеңіл атлетика бойынша алған білімдерін тақтадажазылған сөзге стикерге жазып жапсырады

Оқушылар бір-бірінің орындаған жаттығуларын «басбармақ» әдісі арқылы бағалай алады. Оқушылар сабақта түсінбеген жаттығуларын, мұғалімге қоятын сұрақтары және сабақтан әсерлерін стикерге жазып кері байланыс тақтасына жапсырып кетеді. Сабақ топ бойынша бағаланады.


Дифференциалды оқыту – Қабілеті жоғары оқушылар қысқа қашықтыққа жүгіруді өте жақсы орындайды және басқаларға үйретеді– Қабілеті орташа оқушыларға қысқа қашықтыққа жүгіру техникаларын орындай алады– Қабілеті төмен оқушыларға қауіпсіздік ережесін сақтап төменгі сөреден қозғалып екпін алу жаттығуынтүсініп орындайды





Оқушылар әр топта бір-бірін бағалайды.
Жеңіл атлетика сабағындағы қауіпсіздік ережелері

Сабақ бойынша рефлексия:Оқу міндеттрі мен сабақ мақсаттары оқушыларға қолжетімді болдыма?Оқушыларға қойылатын сұрақтар:- нені білдім, нені үйрендім ?- нені толық орындай алмаймын?-қандай дескрипторды орындай алмадым ?





Қорытынды:Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 12Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.) 12Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?1



Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Шаянбаев Алтай Мұратханұлы
Жарияланған уақыты:
2020-03-16
Категория:
Дене шынықтыру
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
6 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584357418