Материалдар Кірістірілген шарттарды программалау
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Кірістірілген шарттарды программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы Кірістірілген шарттарды программалау Осы сабақта қол жет-кізілетін оқу мақсат-тары (оқу бағдарла-масына сілтеме) 7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу 7.3.3.2 -сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар оқиды: Салынған тармақталу не екенің және оны жүзеге асыру жолдарын біледі; Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі. Оқушылардың көбісі оқиды: Компьютермен есеп шығару барысында алынған білімдерін қолдану; Кейбір оқушылар оқиды: Жеке меншік жоба жасауда салынған тармақталуды қолдану. Бағалау критерийлері Оқушы оқу мақсатына жетті, егер: Салынған тармақталу не екенің түсіндіре алады; Блок-схема түріндегі бағдарламалау тілінде салынған тармақталуды жазудың тәсілдерін біледі. Компьютермен есеп шығару барысында алынған білімдерін қолдану; Тілдік мақсаттар Оқушылар біледі: Салынған тармақталудың не екенің; Оқушылар істей алады: Сөздік қорларымен салынған тармақталуды не үшін қолданатының түсіндіру; Предметтік лексика және терминология: Жағдай, ақиқат мәні, жалған мәні, логикалық операция, және, немесе, жоққа шығару Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы Салынған тармақталу ............... үшін қажет Салынған тармақталуды жазу үшін .......... қажет
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
11 Сәуір 2019
6125
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
Таңдау операторы
Халишева Мунирям Нурахметовна
11 Сәуір 2019
730
2
Сабақ тақырыбы: Таңдау операторы Осы оқулықта (оқу жоспарына сілтеме) қаласында қол оқыту міндеттері 8.3.3.1 таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда қолдану Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Таңдау алгоритмін біледі. Мысал келтіре алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шартты операторлардың орындалу ретін біледі. Сабақтан алған теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде қолдана алады. Кейбір оқушылар: Берілген есепке программа құра алады; Таңдау алгоритміне есептер құрастыра алады. жетістік критерийлері Программа даярлау сияқты тілдік дағдыларын, әзірлеуге үйренеді табысқа критерийлерін анықтау кезінде, сөйлейтін кезеңдерді жетілдіреді Зерттеу барысында, оқу барысында тапсырмаларда орындайды Кестедегі деректерді толтыру барысында, жазбаша жұмыстарды атқарады Тіл мақсаттары Оқушылар тақырыптың идеясын толық баяндап бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер begin readln(n);case n of Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: Шартты оператор қандай жағдайларда қолданылады? Шартты оператор нешеге бөлінеді? Жазылым бойынша: Сіз осы тапсырманы қалай орындадыңыз?
Информатика
Барлығы
8 сынып
Компьютердің ішкі және қосымша құрылғылары
Халишева Мунирям Нурахметовна
11 Сәуір 2019
1974
12
Сабақтың тақырыбы Компьютердің ішкі және қосымша құрылғылары Сабақ негізделген оқу мақсаты 8.1.1.1 қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Қосымша құрылғылар туралы білу Оқушылардың басым бөлігі: Қосымша құрылғылардың қызметін түсініп, драйвер туралы ұғым қалыптастырады Кейбір оқушылар: Қосымша құрылғылардың қызметін ескере отырып, драйвермен жұмыс істеуді меңгереді Бағалау критерийлері Компьютердің қосымша құрылғылары туралы біледі Қосымша құрылғыларды орнатуды үйренген Құрылғылармен өз бетінше жұмыс жасай алуға бейімделген. Сыртқы есте сақтау құрылғысы қандай мақсаттарда қолданылатынын анықтайды еректерді сыртқы есте сақтау құрылғыларында сақтайды Сыртқы есте сақтау құрылғысында сақталатын деректердің қолжетімділік жылдамдығы мен көлемдерін салыстырады Мәтіннен негізгі қасиеттерді таңдайды Өзін-өзі бағалау, өзара бағалау Тілдік мақсат Оқушылар: Компьютердің қосымша құрылғыларын негізгі құрылғылардын ажырата алады, олардың атауларын ағылшын тілінде атайды. Негізгі сөздер мен тіркестер: mouse, printer, scanner, speaker, phead sets, web-camera, modem, microphone Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар:
Информатика
Сабақ жоспары
8 сынып
Тәжірибелік жұмыс. №1 бақылау жұмысы
Халишева Мунирям Нурахметовна
11 Сәуір 2019
639
2
Сабақ негізделген оқу мақсаты Оқушылардың Паскаль программалау тілінен алған білімдерін тексеру Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық-абстракциясын дамыту Тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу Алдыңғы оқу Шартты көшу операторлары Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар, Басталуы Ортасы І Ұйымдастыру кезеңі. ІІ Сынақ тапсырмаларын орындау 1. Паскаль программалау тілінің авторы кім? А) Блез Паскаль Б) Никлаус Вирт С) Н.Верджино 2. Var қызметші сөзі не үшін қолданылады? А) айнымалыларды сипаттайды* Б) тұрақтыларды сипаттайды С) программа тақырыбы 3. Тұрақтыларды сипаттау операторын көрсет А) char Б) const* С) var 4. Құрама шарт қалай жазылады? А) and, goto, not қызметші сөздер арқылы Б) and, or, not қызметші сөздер арқылы* С) and, goto, of қызметші сөздер арқылы 5. Операторды шектеп тұратын begin және end түйінді сөздерін қалай атауға болады? А) шартты жақшалар Б) операторлық жақшалар* С) программаның негізгі бөлігі 6. 14div5 – функциясының мәні А) 2,8* Б) 2 С) 11 7. Бүтін сандар Паскаль тілінде қандай типке жатады? А) integer* Б) real С) var 8. Goto белгі операторының қызметі? А) шартсыз көшу Б) шартты көшу С) баспаға шығару 9. Қай белгі әрбір жолдан кейін міндетті түрде қойылады? А) . Б) ; С) : 10. Паскаль тілінде енгізу операторын көрсет А) write Б) print С) read 11.Программа денесі қандай қызметші сөзінен басталады? А) Program Б) data С) begin* 12. Read операторының қызметі? А) мәліметтерді енгізу (оқу)* Б) экранды тазалау С) экранға шығару 13. Программа атауы А) Program* Б) data С) begin 14. Символдық типті айнымаылар қандай идентификаторы көмегімен жазылады? А) Char* Б) sqr С) integer 15. Бүтін типті типті айнымаылар қандай идентификаторы көмегімен жазылады? А) Char Б) sqr С) integer* 1.Деңгейлік тапсырмалар: 3 топқа жеке тапсырмалар. №1 тапсырма Экранға төртбұрыш салып, ағылшын тілінде « Қ
Информатика
Сабақ жоспары
9 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері