Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

"Көлік түрлері"
Материал жайлы қысқаша түсінік: Оқушылар тапсырма арқылы тақырыптың ұғымын біледі, түснеді және топпен жұмыс істеуге пайдаланады
Материалды ашып қарау
Тақырыбы:Көлік түрлері36-САБАҚМектебі:
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні:
1-сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты1.1.1.1.Жаңа сөздерді меңгерту, дұрыс айтылуына үйрету, сөз мағынасын таныту.1.1.2.1Оқушылардың өз ойларын еркін жеткізуін дамыту1.2.3.1.Сұхбаттасуының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.1.3.3.1Мәтіннің жанрын(өлең, ертегі,жұмбақ,әңгі-межәне т.б)ажырату
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:Оқушылар тапсырма арқылы тақырыптың ұғымын біледі, түснеді және топпен жұмыс істеуге пайдаланады



Оқушылардың басым бөлігі:Тақырыпты меңгереді анықтамаларды қолдану арқылы мәтінге арналған тапсырмаларды пайдаланады


Кейбір оқушылар:
  • Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға
  • Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
    Сабақтың басы(2-5 минут)(МК) Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққадайындау, оқу құралдарын алу... Үйге берілген тапсырманы пысықтау, ережелерді ескетүсіру..Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі. Өткен тақырыпбойынша білімдерін пысықтау.Қалада нелер бар?- Адамдар қаланың бір шетінен екінші шетіне қалай қатынайды?- Қазақстанның ірі қалаларын ата.- Сен қай қалада тұрасың?- Сенің қалаңда балаларға арналған қандай орындар бар?

    Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ) Суретке қарап әңгіме құрастыру. . – тапсырма: Жаңа сөздерді қайталаңдар.

    Жүрдек пойыз, сапар, баяу, жылдам

    2 – тапсырма: Бұл сөздер ненің атын білдіреді?

    Алматы-Ақтөбе жүрдек (скорый) ...

    Алматы-Шымкент жүрдек ...

    Көкшетау- Павлодар

    Астана-Алматы «Тұлпар» - жүрдек пойызы.Балалар, сендер жаңа қаланың бір шетінен екінші шетіне көліктердің тұрақты қатынайтынын айттыңдар. Ол қандай көліктер? (автобус, троллейбус, жеңіл машиналар)- Бүгін тез арада Алматыға жетуің керек, қалай жетесің? (ұшақпен)- Теңіздің арғы бетінде бір елге баруың керек, қалай жетесің? (кемемен). 1 -. Көліктердің суретін көрсетіп олар туралы сұрау. - Осы көліктерді жүру жолдарына байланысты қалай атауға болады? (Әуе көлігі, жер үсті көлігі, жер асты көлігі, темір жол көлігі, су көлігі).2 - . Суретке назар аударту. Атқа жегілген арба, ат, түйе, трактор суреті.- Бұл көліктерді қайдан көрдің? 3 - Автобус, троллейбус, трамвай, метро, пойыз. - Бұл көліктерді қайдан көрдің? Олай болса, бүгінгі сабақта сендер қаладағы және ауылдағы көлік түрлерімен танысасыңдар. Дәптерлеріне күннің жадын, сабақ тақырыбын жаздырып, назарларын жаңа сабаққа аудару. 4 - Ауыл көшесінде атпен, түйемен, трактормен, ат арбамен, ат шанамен жүк тасып бара жатқан көрініс. Ауыл көшесіндегі жүк және жеңіл машиналар суреті. Түсіндіру.5 -. Қала көшесіндегі көліктердің қозғалысы, бағдаршам, жол белгілері. Түсіндіру.



    Оқулық



    Аудидиск:1.3.1; 1.3.2; 1.3.3;







    Доп,текше кітап,дәптер,қалам,қарындаш.

    №1Жұмыс дәптері
    Сабақтың соңы( 41-45мин)Дауысты дыбыс пен дауыссыз дыбыс туралы түсіктерін пысықтау.«Өрмекші торабы» көлік түрлеріне сөздіктен көлік аттарын жазу Сөйлем құрастыру.. Мәтінмен жұмыс. Оқу, аудару. Мәтінге сұрақ құруКөпшілік мінетін көліктердегі әдептілік негізінде сурет. Оқушылар ойын тыңдау. Қорытындылау. Кел, ойнайық! Өрнектің мәніне сәйкес суреттерді түсті қарындашпен боя. Жол бойындағы көліктер суреті. Әрқайсысына өрнектер жазылған, өрнектердің мәні (сары, қызыл, жасыл, қоңыр) түстермен белгіленген, сол бойынша көліктерді бояу керек.Арнайы көліктердің суреті Арнайы көліктерді шақыратын телефон нөмірлерін есіңе сақта:101 – өрт сөндіру машинасы;102 – полиция машинасы;103 – жедел медициналық жәрдем;104 – газ шаруашылығының машинасы;112 – құтқару қызметі Оқушыларға кеспе қағаз түрінде таратып, жаттап алуды ескерту.(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдір

    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Наврузова Иззат Халасовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-14
    Категория:
    Жаратылыстану
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    1 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560482250
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999