Артқа қайту / Материалдар / Көңілді аспазшылар.
Республикалық олимпиадаларға
тіркеліп үлгеріңіз!
Олимпиадаға қатысу өте оңай, ұнаған олимпиаданы таңдаңыз, қатысушы есімін жазыңыз. Тест тапсырып Диплом мен сертификаттарыңызды жүктеп алыңыз!

Көңілді аспазшылар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Көңілді аспазшылар. Мақсаты : Саусақтардың икемділіктерін арттыру, жұмыс барысында балалардың өз алдына жеке әрекет етуімен белснеділігін дамыту, бояумен және қамыр, құммен ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Қажетті құрал-жабдықтар : түрлі-түсті бояу, қамыр, құм Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: баланың зейінін сабаққа аудару, ой қозғау (көрініс арқылы) Жаңа сабақ: Сәлеметсіңдер ма балалар! Көңіл- күйлерің қалай, жақсы ма? Ертегідегі әже кейіпкердің келуі: Балалар есікті қағып жатыр, ол кім болды екен? Бұл біздің әжеміз ғой! Келіңіз әже, қош келдіңіз» Сізге не болған? Көңіл – күйіңіз жоқ қой? Әже: Иә балаларым, бүгін менің туған күнім. Ал қу түлкі менің бауырсағымды жеп қойыпты. Бұл бауырсақты соңғы қалған ұныма пісіріп едім, енді кешке келетін қонақтарыма не берем Мұғалім: Ой балалар! Әжемізге қалай көмек береміз Біз тәтті тоқаш пісіре аламыз ба Балалар: Иәәәә Мұғалім: Олай болса біз бір сәтке аспазшы болайық! Үстіміздегі киімдерімізді ауыстырайық! Балалар қалай ойлайсыңдар аспазшы деген кім Бір сәтке назарларыңды тақтаға аударыңдар. Аспазшы – тасақ өндірісінің маманы. Жақсы аспазшыны кейде сиқыршы деп атайды, --өйткені ол ең қарапайым өнімдерді дайындауға нағыз шебер, ол адамдарға нағыз қуаныш пен ляззат жеткізеді. Ал енді балалар біз әжемізге тәтті тоқашымызды пісіруге кірісейік! Тапсырма № 1: Қамырды илеп, жайып дөңгелек пішін берейік. Үстін түрлі әшекейлерімен безендіру. Тапсырма № 2: Картоннан жасалған құтының үстіне түрлі жемістер жабыстыру. Тапсырма № 3: Құрғақ құмға саусақпен әр түрлі пішіндер салу. Мұғалім: Балалар жарайсыңдар! Барлық тапсырманы жақсы орындадыңдар. Енді ортаға әжемізді шақырайық. Әже: Ой балаларым Рахмет. Сендер көп еңбектендіңдер, шаршадыңдар, ал енді ойын ойнайық. Ойын: «Кім жүйрік?» Бағалау:Балаларды мадақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2020
735
0 рет жүктелген
Материал ақылы
490 тг
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ұқсас материалдар
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2023
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Статья об использовании ИКТ в начальной школе
490 тг
Кравчук Татьяна Геннадьевна
10 Шілде 2018
642
2
Необходимость новых знаний, информационной грамотности, умения самостоятельно получать знания способствовала возникновению нового вида образования – инновационного, в котором информационные технологии призваны сыграть важную роль.
Басқа
Мақала
Барлығы
Рухани жаңғыру: болашаққа бастар жол
490 тг
Бапашева Даурия Талпынбековна.
03 Тамыз 2018
991
5
Оқушыларды Отанды сүюге, құрметтеп қастерлеуге, өз елін, тегін тарихын білуге тәрбиелеу. Оқушыларға патриоттық, эстетикалық, адамгершілік тәрбие беру, өз ой - пікірін білдіре алатын оқушыларды тәрбиелеу
Басқа
Тәрбие сағаты
Басқа
Ата аналар жиналысының хаттамасы
490 тг
хаттама ата аналар жиналысы
09 Тамыз 2018
1095
23
хаттама ата аналар жиналысы
Басқа
Барлығы
Басқа
Ашық сабақ "Орманға саяхат"
490 тг
Рустемханова Самал Ахметбековна
25 Тамыз 2018
847
2
Балалбақша тәрбиешілерімен тәжірибе алмасу
Басқа
Ашық сабақ
Басқа
Абзац жазудың негізгі шарттары
490 тг
Абзац жазудың негізгі шарттары
31 Тамыз 2018
1077
2
Абзац дегеніміз бір азат жолдан екінші азат жолға дейінгі күрделі синтаксистік тұтастықты білдіретін мәтін бөлігі
Басқа
Мақала
Басқа
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Автордың материалдары
8 саны
490 тг
Сейтова Гульмира Есиркеповна
26 Тамыз 2022
295
0
Математика Сабақтың тақырыбы: 8 саны Сабақтың мақсаты: 8саны және цифрымен таныстыру. Сабақтың міндеттері: Білімділік: 8 санын шығарып алу жолы, сандар қатарындағы орны туралы түсінік беру. Түзете-дамытушылық: Математикалық түсініктерін, ой өрістерін кеңейту. Өздігімен жұмыс жасауға баулу. 8 цифрын дұрыс, әдемі жазуға бейімдеу Тәрбиелілік: Ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, жаздыру, сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойын. Көрнекі-құралдар: суреттер, кеспе цифрлар, үлестірме материалдар, тақта, бор. I апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Қызығушылықты ояту: 1, 2, 3 Сынып іші тып-тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз! III. Жаңа сабақ. Амансың ба Алтын күн, Амансың ба Жер ана. Амансың ба достарым, Сендерді көріп қуанам. - Балалар, бүгінгі сабағымызға көп қонақтармен бірге тиін келіпті. Тиін туралы не білесіңдер? Әліппеден өткен жаттауды еске түсіріп айтқызу. Ол сендерден саңырауқұлақ жинауға көмектесулеріңді сұрайды. Саңырауқұлақты теру үшін әрбір тапсырманы мұқият, тиянақты орындау қажет. Балалар шаттық шеңберде өлең шумақтарың қимыл- қозғалыспен айтады . Оқып білім аламыз Біздер зерек баламыз Математика пәнінде, Тапқыр, алғыр боламыз. - Балалар, сендер сегіз саны және цифры туралы білесіңдер ме? 8-ге дейін тура, 8 - ден кері санату. Өте жақсы. - Сандар қатарындағы 8 санының орны қайда? 8 - ді қойғызу. - Жақсы. - Сандарға байланысты қандай санамақтар білесіңдер? Кім айтады? - Бүгін біз сабақта 8 санын шығарып алу жолын және 8 цифрын жазуды үйренеміз. ә) Негізгі бөлім. Оқулықпен жұмыс. Сағатпен жұмыс. Сағат нешені көрсетіп тұр? Сағаттық тілі 8 - де, минуттық тілі 12 - де тұр. Сағат сегіз дегенді білдіреді. №1 тапсырма. Қиярды қай кезде тұздайды? Сөредегі тұздалған қияр нешеу? Тағы біреуді қосқанда нешеу болды? 8. Сегіздің 1 - еуін алсақ нешеу қалады? Кесіндінің ұзындығын өлше. 8см. IY.Сергіту сәті. Тура және кері санату. 1,2,3,4,5,6,7,8 8,7,6,5,4,3,2,1 Тапсырма: Сандарды өсу ретімен орналастыр. 1 8 3 5 10 2 6 4 7 II апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгелдеу, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Оқып білім аламыз Біздер зерек баламыз Математика пәнінде, Тапқыр, алғыр боламыз. «Жасырынбақ» ойыны. Шарты: 1-ден 8-ге дейінгі сандар беріледі. Сол сандардың 2-уін жасырамын. Балалар жасырылған сандарды табу керек. IY.Сергіту сәті. «Поезд» құрастыру ойыны. Шарты: Вагондарға сандар жазылады. Сол санның шешуін тауып вагонға тіркеу керек.Мысалы: 0+0, 1+2, 2+5, 3+7 -«3» санын (саусақпен көрсету) -«7» санын (саусақпен көрсету) -«8» санын (саусақпен көрсету) Дәптермен жұмыс. «Жемістерді сана және боя» III апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балалардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Тақтамен жұмыс. 8 санының құрамын анықтау. Дидактикалық ойын «Көршісін тап» 1 2 3, 3 4 5, 6,7,8 Дәптермен жұмыс. «Фигуралардың бұрыштарын санату және жаздыру» «Неше рет?» ойыны. Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту. Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды, балалар соған сәйкес цифр жазылған карточканы көрсетеді. IY.Сергіту сәті. IV апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Балаларды түгелдеу, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Тақтамен жұмыс. Сандарды сурет бойынша орналастыр. Доп - 8, алма - 7, сәбіз - 5, саңырауқұлақ - 4, пирамида - 5. «Суреттегі заттарды сандармен сәйкестендір» Мысалы: 8 санын 1 заттын суретімен сәйкестендіру керек. IY.Сергіту сәті. Дидактикалық ойын: «Сандарға үй жасаймыз". (әр балаға ішінде геометриялық пішіндер бар конверт беріледі) Шарты: берілген пішіндерден құрастырып үй жасап шығу. Қай бала бірінші құрастырса, сол балаға жұлдызша беріледі. «Фигураларды ата» «Не жоқ?» ойыны. Мұғалім тақтада ілініп тұрған сандардың есте сақтауын өтінеді. Сосын бала көзін жұмған уақытта мұғалім бір санды алып қояды. Жоғалған санды табу керек. VI. Қорытынды.Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Бағалау.Балаларды жеке-жеке мадақтау. Күтілетін нәтиже: 8санын біледі, рет-ретімен тура, кері санайды.
Математика
Барлығы
Барлығы
Есеп (екі таңбалы сандар)
490 тг
Сейдахметова Акмарал Зикиралиевна
23 Тамыз 2022
351
0
Сабақтың тақырыбы: Есеп (екі таңбалы сандар) Сабақтың мақсаты: екі таңбалы сандар, қосу және азайтудың ауызша тәсілдері, алған білімдерін еске түсіріп пысықтау, тиянақтау. Сабақтың міндеттері: Білімділік: Балалардың есеп шығаруға деген ынтасын қалыптастыру. Түзете – дамытушылық: Таным, ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,сергіту сәті, ойлау, есептерді шығару,ойын. Көрнекі-құралдар: суреттер, кеспе цифрлар, үлестірме материалдар, тақта, бор. I апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Психологиялық дайындық. Ал, балақай, тұрайық, Көңіліміз қандай?! (мынандай) Талабымыз қандай?! (таудай) Жігеріміз қандай?! Жарайсыңдар, балақай, Назар сал, енді, сабаққа! III. Жаңа сабақ. Өткен сабақты пысықтау. Қызығушылықты ояту. «Бәйге» ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіру. 1 сағатта неше минут бар (60 минут) 1 аптада неше күн бар (7 күн) 1 жылда неше ай бар (12 ай) -Жарайсыңдар, балалар! Есеп шығару: (жазбаша тақтаға орындату) 9+2= 15-5= 15+10= 9-3= 9+1= 10+8= Балалар шаттық шеңберде өлең шумақтарың қимыл- қозғалыспен айтады . Оқып білім аламыз Біздер зерек баламыз Математика пәнінде, Тапқыр, алғыр боламыз. «Кім шапшаң» Есептерді жазып, орында! 20+7 10+3 9+2 17+4 IY.Сергіту сәті. II апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). «Жасырынбақ» ойыны. Шарты: 10 нан 25-ке дейінгі сандар беріледі. Сол сандардың 2-уін жасырамын. Балалар жасырылған сандарды тауып баған түрінде қосу және азайту IY.Сергіту сәті. «Поезд» құрастыру ойыны. Шарты: Вагондарға сандар жазылады. Сол санның шешуін тауып вагонға тіркеу керек.Мысалы: 15+5, 20+10, 10+5, 10+7 -«3» санын (саусақпен көрсету) -«7» санын (саусақпен көрсету) -«10» санын (саусақпен көрсету) келесі.... -«......»........ Дәптермен жұмыс. Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және айды жазу. Түсіндіре отырып есептерді шығару. 25 + 12 + 8 + 7 - 16 + 4 17 + 23 - 9 - 3 + 18 + 6 III апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). Тақтамен жұмыс. Өрнектерді оқу,олардың мәнін табу.Тақтаға топшамалар ілінеді, реті бойынша өрнекті тауып, мәнін шығару. a) 8-(40+5) b) 17+(16-6) c) 25+25+5 d) 35+5-20 e) (13-12)+3 «Неше рет?» ойыны. Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту. Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды, балалар соған сәйкес цифр жазылған карточканы көрсетеді. IY.Сергіту сәті. IV апта Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: қызмет алушылардың зейінін сабаққа аудару, оқу құралдарын жинақтау, ой қозғау (көрнекіліктер арқылы). «Суреттегі заттарды сандармен сәйкестендір» Мысалы: 10,............ сандарды 1 заттын, пішіндердің суреттерімен сәйкестендіру керек. Логикалық тапсырмалар: Асанның 5 асығы бар еді. Ол інісіне 2 асығын сыйлады. Асанның неше асығы қалды? Гүлжан 6 қызыл және 3 көк гүл жасады. Ол барлығы неше гүл жасады? Түске дейін 5 қорап, түстен кейін 4 қорап жасалды, Барлығы неше қорап жасалды? Бір тауықтың 2 аяғы бар. Екі тауықтың неше аяғы бар? 5 санының көршілерін ата? IY.Сергіту сәті. Дидактикалық ойын: «Сандарға үй жасаймыз". (әр балаға ішінде геометриялық пішіндер бар конверт беріледі) Шарты: берілген пішіндерден құрастырып үй жасап шығу. Қай бала бірінші құрастырса, сол балаға жұлдызша беріледі. «Кім жылдам?» ойыны. Өрнектердің мәндерін тап. 20+(24-4) 20-(19-9) 10-(20-10) «Не жоқ?» ойыны. Мұғалім тақтада ілініп тұрған сандардың есте сақтауын өтінеді. Сосын бала көзін жұмған уақытта мұғалім бір санды алып қояды. Жоғалған санды табу керек. VI. Қорытындылау: Сұрақ-жауап арқылы тақырыпты қорытындылау. VII. Мадақтау: Балаларды жеке-жеке мадақтау. Күтілетін нәтиже: Топтасып жұмыс жасауға,уақытты тиімді пайдалануға үйренеді. Меңгереді: «Есеп» түсінігімен,оның құрылымдық элементтерімен танысады; Игереді: Есептің құрылымдық элементтерін игереді; Біледі: Есеп бойынша сұрақ қоя алады, шартын оқи отырып, шешуін таба алады.
Математика
Сабақ жоспары
Барлығы
Жарамды Біліктіліктті арттыру курстары
Ресми курстарға қатысып біліктілігіңізді арттырыңыз. Ресми сертификаттар алып санатыңызды көтеріңіз!
Біліктілікті арттыру курстары
Интерактивті әдістер арқылы сабақты тиімді өткізудің жолдары
Курс ұзақтығы:
72 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
19,990 тг
Спикер: Рахымбаев Айдын
Ziatker.kz - аттестацияға кешенді дайындау орталығынын сарапшысы Дінтану ғылымдар магистрі Тарих пәні мұғалімі “Таратуға лайықты идеялар” жобасының ұйымдастырушысы “Ми күтімі” кітабының авторы
Авторлық бағдарламаны әзірлеуді үйрену
Курс ұзақтығы:
80 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
35,000 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегі ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті.Ziatker.kz орталығының білім бөлімінің басшысы. 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі.Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
ҚМЖ ҚҰРУ МЕН LESSON STUDY САБАҚТАРЫН ТИІМДІ ӨТКІЗУДІҢ ЖОЛДАРЫ
Курс ұзақтығы:
34 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
20,000 тг
Спикер: Беристемова Нуржамал Косымтаевна
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Lesson Study сабақты зерттеу үдерісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Берістемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл
Әрбір санатқа қойылатын талаптар мен эссе жазу үлгісі
Курс ұзақтығы:
28 академиялық сағат
Қатысу жарнасы:
4,990 тг
Спикер: Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы
Беристемова Нұржамал Қосымтайқызы - Ұстаз тілегін ғылыми әдістемелік орталығының бас эксперті. - 1-11 сыныптар аралығындағы "Цифрлық сауаттылық" оқулық авторларының бірі - Мұғалімдерге курс, семинар, конференциялар өткізу тәжірибесі - 6 жыл