Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Координаталық жазықтық
Материал жайлы қысқаша түсінік: Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6.3С Координаталық жазықтықМектеп: Жиенбет негізгі мектебі
Күні:6.03.19ж.Мұғалімнің аты-жөні: НугымановаН.С.
Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыКоординаталық жазықтық
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.1.2 тік бұрышты координаталар жүйесін салу.
Сабақ мақсаттарыОқушыларға:
  • кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен табуды үйрету.
  • Бағалау критерийлеріОқушылар:
  • кесінділердің, сәулелер немесе түзулердің бір-бірімен, координаталық осьтермен қиылысу нүктелерінің координаталарын графиктік тәсілмен таба алады.
  • Тілдік мақсаттарОқушылар:
  • жазықтықта екі түзудің өзара орналасуын түсіндіреді.
  • Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • параллель түзулер;
  • қиылысатын түзулер;
  • перпендикуляр түзулер;
  • координаталық жазықтық;
  • Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
  • өзара перпендикуляр екі түзулерді салайық;


  • Құндылықтарды дарытуҚұндылықтарды дарыту жеке жұмыс, өз ойымен бөлісу, пікірін көпшілік алдында математикалық тілде жеткізе алу, диалог барысында өзімен бірге басқалардың да пікірін тыңдап, құрметтеу, өзара көмек көрсету сияқты әрекеттер арқылы іске асады.
    Пәнаралық байланыстарПерпендикуляр түзулер, координаталық түзу, координаталық жазықтық, тікбұрышты координаталар жүйесі ұғымдарын физикалық мазмұнды есептерді шығаруда қолдану.
    АКТ қолдану дағдылары АКТ бойынша дағдыларын дамыту және жетілдіру.
    Бастапқы білімПерпендикуляр түзулер анықтамасы мен белгілеуі, оларды салу әдістері. Координаталық түзу бойында 0 саны О (санақ басы) нүктесімен кескінделеді. Координаталық түзудегі оң бағытты стрелкамен белгілеу қабылданған. Координаталық түзудің О нүктесінен оң бағытта оң сандар кескінделеді, сол бағытта теріс сандар кескінделеді. Берілген санға координаталық түзу бойында бір ғана нүкте сәйкес келеді. Координаталық жазықтық ұғымы. Тік бұрышты координаталар жүйесін салу.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы

    0 – 4 мин











    Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Психологиялық ахуал: «Сіздің көңіл күйіңіз қандай?» Тамаша Жақсы Нашар



    Үй жұмысын тексеру. №1096 есеп
  • Жауабы: D(4;-2) Р=2(а+b); Р=2(6+4)=20
  • Дұрыс орындаған оқушыларды әдісімен бағалауды жүргізіңіз.




  • «Сіздің көңіл күйіңіз қандай?» Таратпа материалСлайд 1













    Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық.Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова.Е.С.Байшоланов.-Алматы:Атамұра,2018



    Слайд 2
    Сабақтың ортасы





    4 – 10 мин



















    10-11 мин







    11 – 18 мин















    11 – 18 мин





    18– 28 мин





































































    28 – 29 мин

    2937 мин











    Тапсырма. Бірнеше суреттердің нүктелер координатасын жазып шығуды ұсыныңыз және шыққан суреттер бойынша оқушыларды 4 оқушыдан құралған топтарға біріктіріңіз. Жеке жұмыс№ 1. Координаталық жазықтықта келесі нүктелерді белгіле A(-4;4), C(-7;0), N(-9;2), D(0;6), P(2;-1), E(4;1), F(0;-4), G(-7;-4)
  • мұғалім нүкте координаталарын ауызша оқиды, ал оқушылар өзін – өзі бағалайды;
  • мұғалім табылған нүктелерді тақтада көрсетеді, оқушылар өзін – өзі бағалайды.


  • Топтық жұмыс. №1098 есепДескриптор: Білім алушы:
  • берілген нүктелерді дұрыс табады;
  • берілген түзулерді, сәулелерді және кесінділерді дұрыс салады;
  • олардың қиылысу нүктелерінің координаталарын дұрыс табады.
  • Топтар арасында дайын дескрипторды ұсыну арқылы «Түймедақ» әдісімен өзара бағалауды жүргізіңіз.«Еркін микрафон» әдісімен жалпы сыныптық жұмысИнтерактивті тақтада көрсетілген координаталық жазықтықтағы түзулердің осьтермен қиылысу нүктелерін табу:сонымен,
  • АС кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы (-3,7; 0);
  • ЕТ кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы (1,8; 0);
  • SK кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы (7; 0);
  • SK кесіндісінің PF кесіндісімен қиылысу нүктесінің координатасы (5; 1);
  • PF кесіндісінің Ох- осімен қиылысу нүктесінің координатасы (5; 0).
  • Ауызша тексеру, дұрыс орындаған оқушыларды «Смайликтер» әдісімен бағалауды жүргізу.


  • «Көзге арналған жаттығулар»

    Жұптық жұмыс.№1. Координаталық жазықтықта ұштарының координаталары Ж(-35), Қ (**), А(-42), * (3-2), С(*;*) бос орындарды толықтыр және белгілі бір сөз құралатындай етіп кесінділерді сыз.№2. Координаталық жазықтықта ұштарының координаталары Т(-5;2,5), М (**), *(-4-2), Ш (11), А(3;0) А(*;*) бос орындарды толықтыр және белгілі бір сөз құралатындай етіп кесінділерді сыз.



    «Карусель» әдісі арқылы қарама-қарсы жұпта отырған оқушылар дәптерлерін алмастырып, дайын дескриптор бойынша бірін – бірі бағалайды.




    Қосымша 1



    Слайд 3



    Қосымша 2



























    Жалпы білім беретін мектептің 6- сыныбына арналған оқулық. Алматы.Атамұра 2018









    Слайд 4







    Қосымша 3































































    Жағым әуен тыңдалым



    Қосымша 4



















    Слайд 5

    Сабақтың соңы37 – 40 минҮй тапсырмасыКоординаталық жазықтықта ұштарының координаталары 
  • А(-3;3),В(-5;-2),С(-1;-2),Е(-5;2),F(-1;2) болатын AB,BF және АС,СЕ,EF кесінділерін сыз.
  • А(2;0),В(3;-2),С(5;-3,5),D(4;-1), Е(4;1),L(3;2), K(5; 3,5) болатын AB,BC және СD,DЕ,EK,KL кесінділерін сыз.
  • Рефлексия.

    «Білім теңізіне кеме жіберіңіз»Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады, өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады





    Білім теңізі Теңіздің шеті
    Қосымша 5











    Слайд 6











    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
    Сабақ үрдісінде ұсынылған тапсырмалар біртіндеп күрделендіріліп берілген. Оқушының нүктенің координатасын табуда ойлау қабілетін шыңдау барысында әр түрлі бағыттағы тапсырмалар ұсынылады Топтық жұмыста бірін-бірі бағалау, жеке жұмыста өзін өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. Әр жұмыстан кейін кері байланыс жасап отыру.Оқушы шаршамас үшін сергіту мақсатында сызба тапсырмалары ұсынылады, еркін қозғалыста орындауына көңіл бөліңіз.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?





    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?





    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

























    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нугыманова Назым Серикбековна
    Жарияланған уақыты:
    2019-04-19
    Категория:
    Алгебра
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    6 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1555652642
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999