Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру. 990 тг
Губайдуллин Жалғас Арманұлы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану Мектеп:
Педагогтің аты-жөні:
Күні:
Сыныбы: 5 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.2.25 бөлшектерді бір жазылу түрінен басқа жазылу түріне ауыстыру;
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады;
Оқушылардың басым бөлігі: ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазып, қысқартуды орындайды;
Кейбір оқушылар: ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке аударуды қолданады
Бағалау критерийлері
Оқушылар:
• ондық бөлшектерді жай бөлшектерге аударады;
• алынған жай бөлшектерді, мүмкіндігінше, қысқарту қажеттілігін түсінеді;
• ондық бөлшектермен амалдарды орындау үшін ондық бөлшекті жай бөлшекке аударуды қолданады
Құндылықтарға баулу
Пәнге қатысты лексика және терминология:
Жай бөлшек, аралас сан, ондық бөлшек, бүтін бөлік, бөлшек бөлік;
Диалогтар және жазу үшін керекті тіркестер:
-Ондық бөлшек деп нені айтады?
-Ондық бөлшекті жай бөлшекке қалай айналдырады?
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық жұмыс.
6 мин.
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.
- ІІ Ойын формасында «Шапалақтаймыз, аяқты тарсылдатамыз» үй тапсырмасын тексеру.
№730 есептің жауабын айтқанда дұрыс болса – алақанды шапалақтаймыз, егер жауап қате болса – аяқты тарсылдатамыз.
Өткенді қайталау:
1) 0.7777
2) 0,0913
3) 8,003
4) 5,017
5) 9,0007
6) 6,0008
Сұрақ-жауап
• Ондық бөлшек дегеніміз?
• Ондық бөлшектін оқылуы?
• Ондық бөлшектін жазылуы? Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады: біреуі - ішсем, жесем, ұйқтасам деп тұрады. Бұлар - тәннің құмары, бұлар болмаса, тән жанға қонақ үй бола алмайды. Һәм өзі өспейді, қуат таппайды.
Біреуі - білсем екен демеклік. Не көрсе соған талпынып, жалтыр-жұлтыр еткен болса, оған қызығып, аузына салып, дәмін татып қарап, тамағына, бетіне басып қарап, сырнай-керней болса, дауысына ұмтылып, онан ержетіңкірегенде ит үрсе де, мал шуласа да, біреу күлсе де, біреу жыласа да тұра жүгіріп, «ол немене?», «бұл немене?» деп, «ол неге үйтеді?» деп, «бұл неге бүйтеді?» деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі - жан құмары, білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен деген.
Мақсаты: Оқушылар бойында өмірге деген көзкарасты өзгерту, ізденген еңбектенген адам жетістікке жете алатынын ұғындыру.
Тиімділігі: Оқушыны білімге жаңа нәрсеге ұмтылыстарын ашу. Сұрақтарға жауап береді Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
Математика
Сабақ жоспары
5 сынып