Материалдар Lesson study тиімділігі
Осы аптаның үздік көрнекіліктері

Lesson study тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson study бағдарламасы Назарбаев интеллектуальны мектептерінің дайындауымен 2012 жылдан бастап мұғалімдердің біліктілігін арттыру мақсатында қолға алынған. Бағдарлама Кембридж методы деп аталған, аты айтып тұрғандай оны дайындауға Кембридж университетінің мамандары қатысқан. Ал, бұл методпен мұғалімдердің біліктілігін арттыру лицензиясы “Өрлеу” біліктілікті арттыру ұлттық орталығының қолында. Содан бергі уақытта нақты қанша педагогтің бұл курстан өткенін ашық дерек көздерінен таппадық (Оқу ағарту министрлігі мен “Өрлеу” орталығына сауал жіберілді). 2016 жылғы дерек бойынша, 130 мың адам Кембридж методы бойынша біліктілігінен өткені жөнінде ақпарат бар. Жалпы бұл курстардың негізгі мақсаты, қашаннан бері Қазақстан қоғамында пайда болғаны жайлы егжей-тегжейлі ақпаратты келесі жолы жазатын боламыз.
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Осы материалды тегін алғыңыз келеді ма?
Толығырақ
01 Маусым 2024
265
Мақала жариялап аттестацияға жарамды тегін СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Бұл сертификат «Ziatker.kz» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Осы аптаның үздік көрнекіліктері
Автордың материалдары
2023-2024 оқу жылындағы Lesson study сабақты зерттеу тобының жұмысы
Накупова Р.Қ, ағылшын тілі пәні мұғалімі
31 Мамыр 2024
237
2
«Білім алудың тамыры ащы, бірақ жемісі тәтті», - деп бірінші ұстаз Аристотель айтқандай, білім мен өнер адамның болашағыңыздың жарқын болуына бірден-бір кепіл. Әр педагог үшін өзін үнемі жетілдіру, білімін шыңдау, дамыту негізгі мақсат болып табылады. Мемлекет басшысы Қасым Жомарт Тоқаев: Еліміздің алдында тұрған басты міндеттердің бірі салауатты, салмақты, білімді, ақыл парасаты мол және ғылыми мәдени өрісі кең ұрпақ тәрбиелеу деген болатын. Бұл барлық қасиеттерді бойына жинаған тұлға тәрбиелеуде ұстаздардың рөлі зор, сондықтан сабақ барысында оқушының ашылмаған қырын табу үшін әртүрлі фокус топтар құрып жүйелі жоспармен бірізді жұмыс жасау маңызды. Осы орайда «Lesson study»көп көмек тигізеді.
Шет тілі
Мақала
5 сынып
2023-2024 оқу жылындағы Lesson study сабақты зерттеу тобының жұмысы
Накупова Р.Қ, ағылшын тілі пәні мұғалімі
31 Мамыр 2024
347
2
«Білім алудың тамыры ащы, бірақ жемісі тәтті», - деп бірінші ұстаз Аристотель айтқандай, білім мен өнер адамның болашағыңыздың жарқын болуына бірден-бір кепіл. Әр педагог үшін өзін үнемі жетілдіру, білімін шыңдау, дамыту негізгі мақсат болып табылады. Мемлекет басшысы Қасым Жомарт Тоқаев: Еліміздің алдында тұрған басты міндеттердің бірі салауатты, салмақты, білімді, ақыл парасаты мол және ғылыми мәдени өрісі кең ұрпақ тәрбиелеу деген болатын. Бұл барлық қасиеттерді бойына жинаған тұлға тәрбиелеуде ұстаздардың рөлі зор, сондықтан сабақ барысында оқушының ашылмаған қырын табу үшін әртүрлі фокус топтар құрып жүйелі жоспармен бірізді жұмыс жасау маңызды. Осы орайда «Lesson study»көп көмек тигізеді.
Шет тілі
Мақала
5 сынып
Подход Lesson Study как способ улучшения практики преподавания
Темирова Айнаш Аскеновна, учитель русского языка и литературы
31 Мамыр 2024
299
72
Современная образовательная система Республики Казахстан внедряет инновационные программы в школьное образование. Учителю в таких условиях необходимо быть умелым практиком, исследователем, наблюдателем, умеющий направлять усилия учащихся креативно мыслить, создавать условия, побуждающие к принятию самостоятельных решений. Сегодняшний педагог вооружен не только предметными знаниями, интернетом, он ещё ищущий ответ на вопрос: «Как мотивировать учащихся к получению знаний, которые нужны ему в будущем?».
Русский язык
Мақала
5 сынып
Осы аптаның үздік
көрнекіліктері