Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Логарифмдік теңдеу. Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу
Материал жайлы қысқаша түсінік: Логарифмдік теңдеу. Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу
Материалды ашып қарау
МұғаліміНайзабекова Асия Батырбекқызы
Сыныбы11
Тақырыбы 55-56Логарифмдік теңдеу. Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу
МақсатыТақырып жайлы түснік алады, оны шығаруда пайдаланып логарифмдік теңдеулерді шешуге үйренеді
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТоптық бағалауды үйренеді. Қатесіз оқуға, жазуғасептер шығаруға және сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасауға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім шапшаң, Сөзімді аяқтаВС әдісі, Автор орындығы
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі









Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.,қимылымен бейнелеу.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
«Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру,Өткен тақырып аррналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкаларМұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, карточкамен жауап беру
Түсіну«Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмағанОқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау
ҚолдануТарқаған өкпе»(10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау

Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді
Сергіту сәті«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТалдау сатысында «АВС» әдісін қолданамынИнтербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беремін Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды

ДӘр топ келесіп жауаптарын жазады талқылайды тексереді
Жинақтау«Автор » орындығы Тақырып туралы ойларын жеткізу Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында тапсырмалар беріледі.Сұрақтар мен қосымша тапсырмалар жаңа тақырып бойынша, сабақты қалай түсінгендігін тексеру және сұрақтар беру арқылы жұмыс істеу.Топпен талқылату. Ортадан білімді оқушы шығып өз ойын сыныпқа жеткізу

Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға шығып тамаша жазған оқушы ортаға орындыққа отырып оқыйды. Қосымша сұрақтарға жауап береді. Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.

БағалауОқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)Мұғалім әр топқа балау критерийлерін таратады,бағалау парақшаларын береді Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Карауылбаева Шолпан Калымбетовна
Жарияланған уақыты:
2019-10-20
Категория:
Алгебра
Бағыты:
Барлығы
Сыныбы:
11 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1571582289
2222
333
444
555
666
7
888
999