Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Махамбет Өтемісұлы « Мен, мен, мен едім»
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9-сыныптың қазақ әдебиеті пәнінене арналған сабақ жоспары жаңа бағдарламаға сай , жүйелі жазылған. Сабақ мақсаты да оқу бағдарламасына сай жазылған. Бұл материал жас мамандарға көп көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалды ашып қарау
САБАҚ: сабақМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыМахамбет Өтемісұлы « Мен, мен, мен едім»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарышығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (8.А/И1
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Махамбет Өтемісұлы – өлеңдерінің мазмұнын меңгерту, ақын шығармаларынан игерген білімдерін тың мәліметтер беру арқылы тереңдетедіОқушылардың көбісі: өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, шығармашылық жұмыс жасауға жұмылдыру, танымдық белсенділігін арттыру, тіл байлығын дамытады. Оқушылардың кейбірі: Ұқсас шығармалар бойынша өз пікірлерін ортаға салады
Бағалау критерийлеріШығарма эпизодтары мен бейнелерді біледіҰқсас екі шығарманы салыстырадыОйларына дәлел келтіріп айтадыМахамбеттің өлеңдері отаршылдыққа қарсы көтерілістің айнасы екендігін оқушылардың санасына жеткізу Өз ойын, аз сөзбен түйіндеуге, пікір айтуға дағдыланады, шығармашылық қабілеттері мен білімдерін кеңейтеді.
Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: Айтыскер ақын, жырау шығармалары арқылы оқушыларды адами қасиеттерге баулу, ақын көтерген тағылымды дүниелерден үлгі – өнеге алуға шақыру Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...
ҚұндылықтарҚұрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік, ашықтық.
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеуӘр адам жеке тұлға
АКТ дағдысынқолдануОсы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады.
Сабақтың түріШығармашылық сабақ
Жоспар
Жоспарланатын уақыт

Дереккөздер
Сабақтың басы







Қызығушылықты оятуОқушылар топта төмендегі кестені сәйкестендіріп шығады және дұрыс жауаппен салыстырады. Салыстырудан кейін жұмыстарына байланысты өз пікірін білдіреді. «Кім мықты?» ойыны Сұрақтарға жауап береді.
  • . Әр тапсырмаға жіті көңіл бөліп орындаған оқушыларды мадақтап, бағалау


















  • Сабақтың ортасы



















































































    Мағынаны тану«ЖИГСО-2» әдісі Мұрат Мөңкеұлының өмірі туралы түсінік. Ақын өмір сүрген кезең.салыстыру І Топ Әдебиетшілер «Махамбет» топтастыру ІІ Топ Тарихшылар Исатай мен Махамбет қасиеттерін салыстыруІІI Топ Зерттеушілер «Арқаның қызыл изені» өлеңінің мазмұнын ашу «Мен, мен ,мен едім» өлеңін тыңдатуМахамбеттің «Мен,мен едім, мен едім» өлеңін талдамас бұрын «Мен»-нің мағынасын ашқызады. -Балалар, сендер «Мен» сөзінің мағынасын өздеріңе қаратып, өздерің жайлы не айтар алар едіңдер? Мысалы, Мен-оқушымын, мен-Қазақстан азаматымын, Мен-ата-анамның сүйікті перзентімін, мен-ұлағатты ұстаздардың шәкіртімін, мен-адал доспын, мен-имандылықты бойына сіңірген халқымның адал перзентімін, мен-өмірге құштар жанмын,т.б. Оқушылар өздеріне түрлі дәрежеде баға береді, «Мен» сөзінің мағынасын ашады. Сөйлеу, ойлау дағдылары жетіледі, өздеріне сыни тұрғыда баға береді. Ендігі кезекте Махамбет өлеңдеріндегі «Мен» сөзінің мағынасын ашып көрейік. Балалар, байқасаңдар,Махамбет өлеңдерінде «Мен» сөзі жиі қолданылады. Осы сөз қандай мағынада айтылады? Осы өлеңдері арқылы Махамбетті қай қырынан танимыз? Ондағы «Мен»-нің мәні ерекше, астарында мол сыр бар. Мұндағы «Мен»-Махамбеттің бүкіл болмысы, Махамбеттің күрескерлік әлемі, Махамбеттің батыр жүрегі. Осы «Мен» арқылы оның ісі, күрескерлігі, ерлігі, елге деген махаббаты, елдің тәуелсіздігіне деген жауапкершілігі, дұшпанына деген ыза-кегі көрінеді.  І Топ Әдебиетшілер Махамбет өмірі мен қазіргі кездегі өмірмен салыстырып жазу. Махамбет өмір сүрген кезең Қазіргі кезең

    ІІ Топ ТарихшыларМахамбеттің өмір сүрген қоғамКеше Бүгін Ертең ІІI Топ Зерттеушілер

    Сандар сөйлейді 1803-1824-1828-1829-1930-1833-1836-1838-1846







    Бағалау. «Микрафон» әдісі. Мұғалім жеке оқушыларға микрафон ұсыну арқылы топтарды бағалау критерийі арқылы бағалатады және ұсыныстар айтқызады.Поэзия минуты Махамбет өлеңдерін жатқа айтады.Пікірталас«Махамбет өлеңдерін бүгінгі жастар тыңдай ма?Қосымша сұрақтар
  • Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні не?
  • Бүгінгі өмірде Махамбеттер бар ма?


























































  • Сабақтың соңы

    «Жұқа, қалың сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтар қою. Махамбет –өлеңдерінде ел – жұрт басына түскен ауыртпалық.2. Туған жерді қорғауға, ерлікке шақырған толғаулары.«Сюжеттік кесте» әдісіКім? Нені? Қайда?Не істеді? Осы сұрақтарға жауап жазу.Топтар өзара бір-біріне сұрақ қояды.Сұрақтарға жауап бере отырып, төрт сөзден тұратын сөйлем құрайды«Мұғалімге хат», «Эссе» жазуТүсінбеген сұрақтарын мұғалімге хат арқылы жолдайды. Бүгінгі сабақ туралы эссе жазадыКері байланыс. Үйге тапсырма: ««Күлтегін» шығармасын әсерлі етіп тұрған не?» деген тақырыпта сыни шолу жазып келу.





    Ауызша кері байланыс
    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?









    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ендибаева Сабира Мамбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568213491
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999