Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны», «Бағаналы терек»
Материал жайлы қысқаша түсінік: 9-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне арналған сабақ жоспары. Сабақ сапалы, жйелі жазылған. Оқу жоспарына сай бірнеше әдіс тәсілдерді пайдаланып жазылған сабақ жоспары. Жас мамандарға көмегі тиеді
Материалды ашып қарау
Сабақ Мұғалімнің аты-жөні:Күні:
СЫНЫП: 9 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы:

Махамбет Өтемісұлы «Махамбеттің Баймағамбетке айтқаны», « Мен, мен, мен едім» , «Бағаналы терек»»,
Сабақ негізделген оқу мақсаттары9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; 9.2.2.1 автор бейнесінің идеялықстилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау;
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Махамбет туралы білімдерін толықтыра отырып, өлеңдерін талдау.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Халықтың мұңын жоқтаған ойшыл, ұлттың азаттығын аңсаған батыр ақын Махамбеттің тағдырынан хабардар ету. Өлеңдерінің тақырыбы мен идеяларын ашу.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Махамбеттің тағдырынан хабардар ету. Өлеңдерінің тақырыбы мен идеяларын ашу..

Бағалау критерийіТақырып ұғымын біледі, түснеді және өлеңді түсінуге пайдаланады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.Жауынгер ақынның өлеңдерін тыңдау, ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын және ауызекі сөйлеу тідерін дамыту. Ақын поэзиясында қозғалған ең маңызды проблема – басқа түскен қиындыққа қарсы төтеп беру, еріктілік, теңдік, бостандық сезімдерін білім алушылардың саналарына ұялатады. .
Тілдік құзіреттілікшығармадағы эпизодтар мен бейнелерМетафоралар: алдаспанымӨз заманындағы халықтың басынан кешкен қиындығына шыдамаған өр рухты батырдың өлеңдерінде өрілген дүние азаттық сарын, ар - намыс пен ұлттық рухтан тұрады.

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысТарих пен қазақ тілі
Алдыңғы оқуЖыраулар
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутТоптарға бөлу. «Қағаз қиындылары»Бірнеше құттықтау қағаздарын топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Өзі туралы кластер» тренинг Үй тапсырмасын тексеру.«Кім көп біледі?» (сұрақ - жауап кезеңі) -Шалкиіздің өмірі туралы не білесің? -Қай бидің ақылшысы болған? -Жырау әскери жорықтармен қай жерлерді аралайды? -Жырау Қазақ ордасына қашан оралады? -Жыраудың би Темірге арнаған неше толғауы бар? -Жыраудың басқа қандай өлең,толғауларын білесіңдер? -Шалкиіз шығармалары алғаш қағаз бетіне қашан түсті? 

1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер3-топ: Суретшілер

«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам.
Жаңа білім10 минут











ХІХ ғасырдың І жартысында қандай тарихи оқиға болды?Шаруалар көтерілісінің шығу себебі не?Оны кім бастады?Махамбет кім? Ол туралы не білеміз?



Хронологиялық кестені толтырыңдар. Оқушылар топта талдап, топтастырады. І топ









ІІ топ. «Жырау» талдау

















Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











«Поэзиялық бөлініс». Білім алушыларға «Баймағамбетке айтқаны», « Мен, мен, мен едім» , «Бағаналы терек»» өлеңдерінің жолдары қимақағаздар арқылы үлестіріледі. Білім алушылар өлеңнің шумақтарын құрастыру арқылы топтарға бөлінеді.Кубизм әдісі. Кубик қырлары бойынша жұмыс жасау. Тақырыпты жан-жақты қамтуға және білім алушылардың өз пікірлерімен қасындағы жолдастарымен бөлісуге, топ мүшелерінің логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік туғызады.
  • Сиппатаңыз: Саяси дербестік пен тәуелсіздіктің жыршысы Махамбет Өтемісұлын қай қырынан тануға болады?
  • Салыстырыңыз: Дауылпаз ақын Махамбет пен Алаш арысы Ахмет Байтұрсыновтың өлеңдерінің тақырыбы, негізгі идеясы
  • Зерттеңіз: Исатай – Махамбет көтерілісіне не себеп болды? Осы кездегі Ішкі Бөкей ордасындағы саяси - әлеуметтік ахуал қандай еді?
  • Талдау жасаңыз: Ақынның «Баймағамбетке айтқаны», « Мен, мен, мен едім» , «Бағаналы терек» бейнесіне талдау жасаңыз.
  • Қолданыңыз: Ақын өлеңдерінің ішінде өзіңізге ұнайтынын жатқа айтыңыз.
  • Дәлелдеңіз: Махамбет – азаттық жолындағы күрескер ақын екенін өлеңдері арқылы дәлелдеңіз.
  • «Семантикалық карта» әдісі. Бұл әдіс арқылы білім алушылардың барлық есте қалған білімдерін еске түсіріліп, жинақталып қорытылады.



    Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

    «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутДиаманта» әдісі. Жеті жолдан тұратын өлең түрі, бірінші және соңғы жолдары қарама-қарсы мәнде болуы қажет. Білім алушылардың сөздік қорларын, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамытуға көмектеседі.«Төрт сөйлем» әдісі. Бұл әдіс арқылы білім алушылар өткен тақырып туралы өз пікірлерін білдіреді.Пікір. Өткен тақырып бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен жеткізіңіз. Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңіз.Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңіз.Қорытынды. Өлеңдердің мазмұны бойынша қорытынды жасаңыз.

























    «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі













    Бағалау

    5 минут



















    Кері байланыс3 минут
    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



    «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?
  • Үй тапсырмасы:1.Шалкиіздің өмірі мен шығармашылығы. «Би Темірге бірінші толғауын» мәнерлеп оқуға,талдауға.



    Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер

    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
  • РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?



    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ендибаева Сабира Мамбетовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-09-11
    Категория:
    Қазақ әдебиеті
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    9 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1568213964
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999