Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Манометрлер. Сорғылар
Материал жайлы қысқаша түсінік: физиктерге ткерек
Материалды ашып қарау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ҚысымМектеп : Казталов ауданы, Қоныс ЖОББМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Нургалиева А.Н
Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Манометрлер. Сорғылар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.3.1.10-манометр мен сорғылардың жұмыс істеу принципін сипаттау
Сабақтың мақсатыОқушыларға қысымды өлшеу құралдарын, олардың жұмыс принциптерін және олардың бір-бірінен айырмашылығын білуге үйретуБарлық оқушылар: Манометр мен соргылар мен танысу айырмашылығын білу.Басым бөлігі: Күнделікті өмірде манометр түрлерін техникада, тұрмыста, медицинада қолдануды білу.Кейбір оқушылар: Манометрлер мен сорғылардың жұмыс істеу принциптерін қолдану арқылы тапсырмаларды орындай біледі.
Бағалау критерийі
  • Манометр мен соргылардың жұмыс істеу принципінің мағынасын аша алады.
  • Күнделікті өмірден манометр мен соргылардың жұмыс істеу принципіне мысалдар келтіріп, талқылап және түсіндіре алады.
  • Манометр мен соргылардың түрлері, сорғының құрылысын жұмыс істеу принципін талдап, түсіндіре біледі.
  • Тілдік мақсаттар

    Қысымды өлшеу үшін қолданылатын аспап манометр деп аталады.

    Құндылықтарға баулу

    Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру
    Пәнаралық байланысАғылшын, Биология, Орыс тілі
    Алдыңғы білім

    Атмосфералық қысым. Атмосфералық қысымды өлшеуді біледі.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың барысы:

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет











    Ресурстар
    Сабақтың басы7мин

































    І Ұйымдастыру бөлімі
  • Амандасу
  • Сабаққа дайындығын тексеру
  • Зейіндерін аудару
  • Сыныпқа психологиялық жағымды орта орнату «Қар көшкіні » әдісіОқушылр шеңбер құрайды, мұғалімде оқушылар арасынан орын алады, әрбір қатысушы өз сімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бірсын есім қосады.Мысалы, «Айгерім » есімі «А» әрпінен басталады, яғни Айгерім өз есіміне «ақылды» сияқты сын қояды.Бұл тәсілді қолдана отырып, оқушыларға мұқият тыңдау мен зейін қою қасиеттерін іске қосу қажет.ІІ.Үй тапсырмасы оқушыларға«Қапшықтағы фасоль» әдісі арқылы сұралады.
  • Қандай қысымды атмосфералық қысым деп атайды?
  • 1мм.сын.бағ. дегеніміз не?
  • 3.760мм.сын.бағ. қанша паскальға тең 4..Сан мәні нешеге тең? 5.Атмосфералық қысымды кім ашты? ҚБ «Бағдаршам » әдісі арқылы оқушылар бағаланады.
  • Қызылтүс – Үй тапсырмасын жақсы дайындалған
  • Сары түс – орташа дайындықпен келген
  • Жасылтүс – үй тапсырмасына мүлдем дайынсыз






  • Сабақтың ортасы




    35мин







































































    Миға шабуыл:
  • Оқушылар медицнада бұл құрал қалай аталады не үшін қоднанмыз?
  • Күнделікті өмірде біздер футбол ойынын ойнаймыз сол доптың ішіне ауаны қалай толтырамыз?


  • Осы құралдардың жұмыс істеу принципін түсіну үшін біздер манометр сорғылар тақырыбын өтетін боламыз қазір сіздер флипчартқа қажетті ресурстарды (оқулық,электрондық оқулық, интернет желісін) пайдаланып тақырыпты толығымен ашасыздар



    ҚБ«Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.- Түсінгендерін жеткізе білді; - жақсы түсіндірді; - орташа түсіндірді

    «Ойлан, жұптас бөліс» әдісі Тапсырма 1І топСуретте қарапайым сынап барометрі мен сынап манометрі берілген. Манометрде белгілі бір мөлшерде сығылған газ бар. a) Барометр мен манометр қолданылуындағы айырмашылықты түсіндіріңіз. b) Манометрдегі сығылған газ қысымы неге тең?



    ІІ топСуретте берілген сорғы суды сорып шығару үшін максимал тереңдік қандай болу керек?





    ІІІ топ Манометр мен сорғылардың тұрмыста

    ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы бағаланадыСаралау жұмысы: Эксперименттік тапсырмалар беріледі

    3 тапсырма «Семантикалық карта» әдісі













    ҚБ:«Самайликтер » арқылы бағаланады
    Насос, шприц, танометр





    Плакатар маркерлер А3 форматты ақ беттер











































    Сабақтың соңы
    Кері байланыс3 минҮйге тапсырма беру:«Табыс сатысы»
  • Мен ........................................білемін;
  • Мен ........................................түсіндім
  • Мен өмірде............................қолданамын


  • Үйлестірмелі қағаздар парақшалар беріледі.



    Саралау- Бағалау- Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Саралауға арналған тапсырманы беру арқылыҚабілеті жоғары деңгейдегі оқушылар мен және де үлгерімі төмен оқушылармен жұмыстар жүргізілді серпілген сауалдағы деңгейі жоғары сұрақтар және екі жақты түсіндірме күнделігі, қабілеті төмен деңгейдегі оқушыларға семантикалық карта арқылы барлық оқушылар бағаланады. Оқушыларды бағалау үшін –қалыптастырушы бағалау әдістері, критерийлер берілді. Оқушыларға сабақ барысында үш тілді қоданып сабақ түіндірілдіҰжымдық қарым-қатынас мәдениеттері нығая түсті оқушыларға жұптық және топтық жұмыстар жасатқанда.Санитарлық ережелер ескерілді Power Point программасында таныстырылым ұсынуда, оқушыларды топқа бөлуде әлеуметтік, мінез-құлық ерекшеліктерін білуде.Досына көмек көрсету, қиындықты бірге жеңу адамгершілік құндылықтары дамиды.


    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нургалиева Аяжан Нурболатовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-14
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560534020
    2222
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999