Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Масса және денелердің массасын өлшеу
Материал жайлы қысқаша түсінік: физикке керек
Материалды ашып қарау


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ТығыздықМектеп: Қоныс ЖОББМ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Нургалиева А.Н
Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыМасса және денелердің массасын өлшеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.2.11 электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен дененің массасын өлшеу
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Дененің массасы мен таразының бірнеше түрін және қолданылу аясын білу.Басым бөлігі: Таразылардың(электронды, серіппелі, иінді) көмегімен денелердің массаларын өлшей алу.Кейбір оқушылар: Өлшеу құралдарының өлшеу дәлдігін талдай алу.
Бағалау критерийі
  • Дененің массасы мен таразылардың бірнеше түрлерін біледі;
  • Электронды, серіппелі, иінді таразылардың көмегімен денелердің массаларын өлшейді;
  • Өлшеу құралдарының өлшеу дәлдігін талдайды;
  • Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану
    Тілдік мақсаттар

    Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттары:Оқылым дағдысы: Берілген тақырыппен жұмыс. Айтылым дағдысы: Дененің массасын өлшейтін құралдар туралы әңгімелейді.Жазылым дағдысы: Денелердің массасын өлшеуде таразыларды тиімді қолданады.Арнайы пәндік лексика мен терминология: Сөздік

    Құндылықтарға баулу



    Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру.
    Пәнаралық байланысМатематика, ағылшын
    Алдыңғы білім

    Масса, килограмм, грамм, таразы.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар
    Сабақтың басы(10 минут)І. Ұйымдастыру бөлімі 1. Амандасу2. Түгендеу3. «Сіздің көңіл-күйіңіз қандай?» тренингі арқылы сыныпта жағымды атмосфера қалыптастыру.4. «Шоқ жұлдыздар» арқылы үш топқа бөлу. 5. «Мозайка» тәсілі арқылы жаңа тақырыпты ашу.(Оқушыларға таразының қиылған суреттері таратылады, белгілі бір уақыт ішінде құрастырылып бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылады)









    Үлестірме суреттер
    Сабақтың ортасы (25 минут)«Өздігінен меңгеру»-үш топқа бүгінгі сабақтың тақырыбы бөлініп беріледі. Белгілі бір уақыт ішінде оқушылар тақырыпты оқып өздігінен түсінеді. «Өкіл» әдісі арқылы оқушылар өздерінің тақырыптарын келесі топтарға түсіндіреді. І топ: Тәжірибе арқылы денелердің бір-біріне әрекет етуі кезіндегі қозғалысты сипаттау















    ІІ топ: масса ұғымын ашу

    ІІІ топ: таразыға сипаттама беру



    Бағалау критерийі: Дененің массасын, таразылардың түрлерін біледі және олардың қолданылу аясын анықтай алады.Дескриптор:І топ:
  • Тәжірибе жасау арқылы денелердің бір-біріне әрекетін анықтады;
  • Денелердің әрекет етуі кезінде туындаған қозғалысты сипаттауға құралдарды тиімді таңдай білді;
  • Құралдар арқылы қозғалысты сипаттады;
  • ІІ топ:
  • Масса ұғымын аша білді;
  • Масса өлшем бірлігіне сипаттама берді;
  • Массаның өлшем бірліктерін қолданды;


  • ІІІ топ:
  • Таразылардың түрлерін көрсете білді;
  • Таразылардың түрлеріне сипаттама берді;
  • Денелерді өлшеуде таразыларды тиімді пайдаланды;


  • Бағалау: «Бағдаршам» арқылы.Жасыл түс – барлығы түсініктіСары түс – жартылай түсініктіҚызыл түс – түсініксіз болды«Тақырыптың түйінді сөздері» арқылы оқушыларға тапсырма беріледі:І топ: ІІІ топтың тапсырмасын талқылауІІ топ: І топтың тапсырмасын талқылауІІІ топ: ІІ топтың тапсырмасын талқылауБағалау критерийі:Дененің массасын, таразылардың түрлерін біледі және қолданылу аясын түсіндіре алады.

    Дескриптор:І топ:
  • Таразылардың түрлерін көрсете білді;
  • Таразылардың түрлеріне сипаттама берді;
  • Денелерді өлшеуде таразыларды тиімді пайдаланды;
  • ІІ топ:
  • Тәжірибе жасау арқылы денелердің бір-біріне әрекетін анықтады;
  • Денелердің әрекет етуі кезінде туындаған қозғалысты сипаттауға құралдарды тиімді таңдай білді;
  • Құралдар арқылы қозғалысты сипаттады;


  • ІІІ топ:
  • Масса ұғымын аша білді;
  • Масса өлшем бірлігіне сипаттама берді;
  • Массаның өлшем бірліктерін қолданды;


  • Бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

    «Ақылды данышпан» әдісі арқылы оқушыларға тапсырмалар беріледі.Логикалық сұрақтар: (жеке жұмыс)
  • Таразылардың ішінде сынық, табақшалары теңгерілмейтін таразы тап болды. Бір оқушы: «Егер құм болса, мен дененің массасын осы таразы арқылы нақты өлшей аламын»,-деді. Ол нені ойлап тапты?
  • Мектеп таразысы арқылы сұйықтықтардың массасын қалай өлшеуге болады? Олар аққыш қой. Өз ойыңызды ұсыныңыз.
  • Сізге конструктордан құрастырылған ойыншық машинаның массасын өлшеу қажет, бірақ ол машинаның массасы мектеп таразысының өлшеу шектігінен артық (200 г). Қалай өлшейміз? (басқа таразы жоқ)
  • Бағалау критерийі: Иінді таразыларды түрлі жағдайларда пайдалана алады.

    Дескриптор:
  • Таразы табақшалары теңгерілмеген жағдайда таразыны пайдалана алды;
  • Мектеп таразысын пайдаланып, сұйықтықтардың массасын өлшей алды;
  • Массасы таразы шектігінен артық заттарды сол таразы арқылы өлшей алды;


















  • Арбашалар, жүктер, жіп, сіріңке, өлшеуіш таспа















































    Мектеп таразысы (200г), электрондық, серіппелі таразы, таразы түрлері бейнеленген слайдтар, кір тастар.
    Сабақтың соңы(10 минут)Кері байланыс:«Он сұрақ » әдісі арқылы бүгінгі сабақты бекіту.Тапсырма: әр топ он сұрақ құрастыру.Бағалау критерийі: Сұрақтарды тақырыпқа байланысты құра алады.Дескриптор:
  • Қойылатын сұрақтың тақырыпқа байланысты болуы
  • Әрбір қойылған сұраққа нақты, дәл жауаптың берілуі


  • Үйге тапсырма беру.


    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  • «Өкіл» әдісі
  • “Он сұрақ” кері байланыс
  • «Тақырыптың түйінді сөздері»
  • «Ақылды данышпан»


  • “Бағдаршам»
  • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»




  • Физика оқу кабинетінде тәжірибе жасаған кезде қауіпсіздік ережесін сақтау.
  • Психологиялық ахуал орнату.








  • Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Нургалиева Аяжан Нурболатовна
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-14
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    Басқа
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560534453
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999