Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Математика 4-сынып Өрт кезіндегі іс-әрекеттер. Пікір. Пікірлердің ақиқаттығы және жалғандығы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Материал жаңартылған білім беру мазмұны аясында жұмыс істеп жүрген бастауыш сынып мұғалімдеріне қысқа мерзімді жоспар құрастыруда әдістемелік көмек бола алады.
Материалды ашып қарау
Сабақ: 94Пәні: МатематикаМектеп: Байзерек негізгі орта мектебі
Күні: 28.01.2020ж.Мұғалімнің аты-жөні: Б.Е.Сулейменова
4-сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Бөлім бөлім – Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер
Тақырыбы Өрт кезіндегі іс-әрекеттер. Пікір. Пікірлердің ақиқаттығы және жалғандығы
Оқу мақсаты:4.4.2.1 математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: математикалық мазмұндағы пікірлер құрастырады, пікірдің ақиқат немесе жалғандығын анықтайды. Бірқатар оқушылар: ақиқат және жалған пікірді жоққа шығарады. Кейбір оқушылар: математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқаттық және жалғандық ұғымына өздері мысалдар келтіре алады.
БағалаукритерийлеріМатематикалық мазмұндағы пікірлер құрастырады, пікірдің ақиқат немесе жалғандығын анықтайды.
Ғылыми тілОқушылар: математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлерлерді айта алады. Пәндік лексика және терминология: математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлер. Диалогке/жазуға қажетті пайдалы фразалар топтамасы. Талқылау: Математикалық мазмұндағы пікірлер дегеніміз не? Ақиқат пікір айтып көр. Жалған пікірлерді ақиқатқа айналдыр. Жазу: Математикалық мазмұндағы пікірлер, ақиқат, жалған пікірлер жазу.
Құндылықтарды дамытуӨмір бойы білім алу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.
Пәнаралық байланысДүниетану, Жаратылыстану.
Саралау "Диалог және қолдау көрсету", "Қарқын бойынша саралау", "Тапсырма бойынша саралау"
БағалауДескрипторлар негізінде топта, жұпта бағалау, жетістік баспалдағы арқылы өзін-өзі бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады
АКТСлайд, бейнеролик
Алдыңғы білімАқиқат және жалған пікірлер


Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурс
Басталуы 7 минут Раппорт. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Ұзындығы әртүрлі жіптер арқылы топқа бөліну. Сұрақтар қою:-Барлық оқушының қолындағы жіп пе?-Жіптердің ұзындығы бірдей ме? Ақиқат, жалған пікірлер жайлы айту. І Қызығушылықты ояту "Кері сөйле" доппен ойын (үлкен-кіші, артық-кем, көбейту-бөлу , қыс-жаз, аспан-жер т.б.) "Емес" сөзі арқылы ойнау 1-тапсырма. (Ұ)Сурет бойынша ақиқат пікірлер құрады. Мысалы: Үтікті тоққа қосылған күйінде қалдырма. Газ плитасымен абай бол. Сіріңкемен ойнама. Табиғатты өрттен қорға. "Өрт кезіндегі қауіпсіздікке" байланысты бейнеролик Сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысу, бағалау критерийін құрастыру Өрт кезіндегі қауіпсіздікке байланысты бейнеролик
Ортасы25минут









Мағынаны тану. Өзіндік жұмыс 2- тапсырма Қиындықтарды түзету. – Кімде қандай қиындықтар туындады? – Қай жерде қате жібердіңдер? – Жіберілген қатенің себебі неде? Жұптық жұмыс 3- тапсырма Жалған пікірлерді оқып, әрбір пікірді «екендігі жалған» сөзінен басталатын жаңа пікірмен алмастырады. • Кез келген төртбұрыштың 3 төбесі бар екендігі жалған. Жауабы: Кез келген төртбұрыштың 4 төбесі бар. • Тонна – ұзындық өлшем бірлігі екендігі жалған. Жауабы: Тонна – масса өлшем бірлігі. • 45 пен 10 сандарының қосындысы 54-ке тең екендігі жалған. Жауабы: 45 пен 10 сандарының қосындысы 55-ке тең. – Қандай пікірлер пайда болды? Қандай қорытынды жасай аламыз? Ережені ұсыну: Егер пікір ақиқат болса, онда теріс пікір жалған болады. Ал егер пікір жалған болса, онда теріс пікір ақиқат болады. «Емес», «...екендігі жалған» сөздерінің көмегімен пікірлерді жоққа шығаруға болады. 4-тапсырманы ұжыммен орындайды. «Жоққа шығар!» ойыны. 1. Дельфин орманда өмір сүреді. Дельфиннің орманда өмір сүретіндігі жалған. 2. Әтеш ұша алады. Әтештің ұша алатындығы жалған. 3. Әлия балмұздақты ұнатпайды. Әлияның балмұздақты ұнатпайтыны жалған. 4. Төрт екіге бөлінбейді. Төрттің екіге бөлінбейтіні жалған. 5. Тауықтың төрт аяғы бар. Тауықтың төрт аяғы бар екендігі жалған. 6. Театрда адамдар спортпен айналысады. Театрда адамдар спортпен айналысатыны жалған. 7. Мысық тышқанды ауламайды. Мысықтың тышқанды ауламайтыны жалған. Топтық жұмыс Мультфильмді қарап шығуды ұсыну, шындыққа жанаспайтын пікірлерді жазып алу. Одан кейін жалған пікірлерді шын пікірге айналдыру.Топ бірін-бірі тексереді.Сергіту сәті "Жоққа шығару"Отырыңдар.Қолдарыңды көтермеңдер.Оң жаққа бұрылыңдар.Қолдарыңды белдеріңе қоймаңдар.Сол қолдарыңды көтеріңдер.Оң қолдарыңды көтермеңдер.Отырмаңдар.Секірмеңдер.

Тапсырма Жеке жұмыс "Математикалық тұзақ"Мақсаты: математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтауБағалау критерийі: Математикалық мазмұндағы пікірлер құрастырады, пікірдің ақиқат немесе жалғандығын анықтайды.а) Пікірлердің ақиқат немесе жалған екендігін анықта.

b) Математикалық мазмұндағы бір ақиқат және бір жалған пікір құрастырып айт. Дескриптор Білім алушы - ақиқат пікірлерді анықтайды; - жалған пікірлерді анықтайды; - ақиқат және жалған пікірлерге мысал келтіреді.Бағалау: Дескриптор бойынша бағалау Саралау: Тапсырма бойынша саралау

Оқулықтағы 9-тапсырма зерттеушілік тапсырманы орындайды. Өтірікші мен Шыншылдың әмиянында мәнеттер бар. Олардың не айтқанын оқы және әрқайсысының әмиянын тап. Шыншыл: «Менің әмиянымда барлығы 5 мәнет бар». Өтірікші: «Менің әмиянымдағы ақша 100 теңгеден кем емес». Шешуі: Шыншыл: Менің әмиянымда барлығы 5 мәнет бар деді. Бірақ екі әмиянда да 5 мәнеттен бар. Өтірікші: менің әмиянымдағы ақша 100 теңгеден кем емес деп айтты. Ендеше ол өтірік айтқандықтан, әмияндағы ақша 100 теңгеден кем болғандықтан, бұл Өтірікшінің әмияны. Ал екінші әмиян Шыншылдікі болып шығады.

Оқушылардың нәтижесіне қарай 6-7 тапсырманы орындау.
ОқулықСлайд



























































https://www.youtube.com/watch?v=B9W-ulkVAyU



Аяқталуы8 минут

Рефлексия«Табыс сатысы» Оқушылар сабақта не білетінін, не түсінгенін, нені жасай алатынын стикерге жазып, табыс сатысына жабыстырады. 1 - баспалдағы. Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы. Мен.................. ТҮСІНЕМІН, 3 - баспалдағы. Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН. Кері байланыс (Оқушылар)Кері байланыс (Мұғалім) "Екі жұлдыз, бір тілек" әдісі

Үй тапсырмасы 52- бет. 8,10 тапсырма


Қорытынды бағалау







Тапсырма Жеке жұмыс "Математикалық тұзақ"Мақсаты: математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтауБағалау критерийі: Математикалық мазмұндағы пікірлер құрастырады, пікірдің ақиқат немесе жалғандығын анықтайды.

а) Пікірлердің ақиқат немесе жалған екендігін анықта.
ПікірАқиқатЖалған
12 саны – екі таңбалы және жұп сан.



27 саны 9-ға бөлінеді және 30-дан үлкен



36 мен 14 сандарының қосындысы 40-қа тең



14 және 25 – үш таңбалы сандар



Кез келген тіктөртбұрыш шаршы бола алады





b) Математикалық мазмұндағы бір ақиқат және бір жалған пікір құрастырып айт. Дескриптор Білім алушы - ақиқат пікірлерді анықтайды; - жалған пікірлерді анықтайды; - ақиқат және жалған пікірлерге мысал келтіреді.





Тапсырма Жеке жұмыс "Математикалық тұзақ"Мақсаты: математикалық мазмұндағы пікірлер құру, олардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтауБағалау критерийі: Математикалық мазмұндағы пікірлер құрастырады, пікірдің ақиқат немесе жалғандығын анықтайды.

а) Пікірлердің ақиқат немесе жалған екендігін анықта.
ПікірАқиқатЖалған
12 саны – екі таңбалы және жұп сан.



27 саны 9-ға бөлінеді және 30-дан үлкен



36 мен 14 сандарының қосындысы 40-қа тең



14 және 25 – үш таңбалы сандар



Кез келген тіктөртбұрыш шаршы бола алады





b) Математикалық мазмұндағы бір ақиқат және бір жалған пікір құрастырып айт. Дескриптор Білім алушы - ақиқат пікірлерді анықтайды; - жалған пікірлерді анықтайды; - ақиқат және жалған пікірлерге мысал келтіреді.





Өрт кезіндегі негізгі іс-әрекеттер Ең бастысы – үрей тудырмау. Қауіп-қатерді болдырмауы оңайырақ, егер сабырлықпен және ақылмен әрекет етсең. Үрей – ол әрқашан ақыл-естілік амалын тауып шығу қабілеттілігінен айырылу. Өрт шығуын дереу өрт қызметіне «101» телефонымен хабарлаңыз. Өртсөндірушілерді шақырғанда, өрт шыққан мекен-жайын, көше, үй нөмірін, қай қабатта болғанын нақты хабарлау керек. Пәтер, шатыр асты, жер төлесі, дәліз, қойма, ферма немесе басқа жер жанғанын ұғымды түсіндіру қажет. Өз телефон нөміріңізді айтып, кім қоңырау шалғанын айтыңыз. Егер жану ошағы үлкен болмаса, анық және сенімді әрекетпен өртті сөндіруге болады. Есте сақтаңыз: үйде өртті сөндіруге мүмкіндік беретін құралдар табуға болады, ол - көрпе, қалың мата, үйде өсірілетін гүлдің топырағы, сыйымдылықтағы су.Бұл ретте: терезелерді және есіктерді ашуға тиым салынады, себебі таза ауа енуі өрттің ары қарай өршүін тудырады. Өрт пайда болған бөлмеде өтпе жел және ауаның енуіне неғұрлым  жол бермеу керек, өйткені өрт қатты тарауы мүмкін. Сол себепті, терезенің әйнегін шағып, немесе есік терезені ашуды шектеу керек. Электржелісіне қосылған электр құралдарын сумен сөндіру тиым салынады. Ең бастысы жанған электр құралды электржелісінен ажыратыңыз, айырды ағытып тастап, сумен құю керек. Егер бұл теледидар болса, экранның жанынан тұрып, оның артқы жағына су құю керек, айтпесе қызып тұрған кинескоп жарылуы және Сізді жарақаттауы мүмкін. Жақын маңда су таппасаңыз, теледидарды калың көрпемен жауып немесе құм топрақ себуге болады.Өрт, қаупі баркөлемге жетіп, Сіз өз күшіңізбен өртті жеңе алмасаңыз, адамдар үй-жайлардан үреусіз шығуына көмектесіп, дереу үй-жайды қалдыру керек. Өртену аймағынан балаларды, қарттарды және ауру адамдарды тез шығарып бастаңыз. Үй-жайда мүмкіндігінше электр және газды өшіру қажет. Бірінші кезекте адамдарды өмірге қаупі бар үй-жайлардан және ғимараттың үстінгі қабаттарынан шығару қажет.Көп қабатты үйде баспалдақ түтінделген жағдайда – түнін кетіру және таза ауа ену үшін, баспалдақ алаңшасында бар терезелерді ашып немесе терезе айнектерін шағып, баспалдаққа түтін шығып жатқан бөлменің есігін қымтап жабу қажет. Егер баспалдақ жолын от кесіп немесе қатты түтінделген болса, түтін шығып жатқан бөлменің есігін суланған матамен немесе суға малынған  шүберектермен қымтап жауып, терезе немесе балконнан өтіп бара жатқандардың назарын аударуға тырысыңыз. Немесе пәтерде қалып, өрт сөндірушілердің күткеніңіз жөн. Түтінделген баспалдақ немесе дәліз арқылы шықпаңыз (түтін өте улы), жанғыш газдар өкпені күйдіруі мүмкін. Құтқаруды балконнан, сыртқы, стационарды және сүйеп қоятын сатылар арқылы істеңіз. Көп қабатты үйлердегі терезелерден секіруге тиым салынады, өйткені жарақат алу қауіпі бар.Тұрғын секторында өрт қауіпсіздік ережелерін сақтамауы, жалғыз Сіздің ғана өміріңізді емес, жақындарыңыздың және көршілеріңіздің өмірін қауіпке төндіреді. Осы сайттан материалдарды көшірген, ретрансляциялаған немесе үзінді алған жағдайда ешқандай өзгеріссіз төмендегідей жазбаны пайдалана отырып (тырнақшасыз) дереккөзді көрсету міндетті шарт болып табылады:«Дереккөз: Алматы облысы әкімдігінің ресми сайты https://www.zhetysu.gov.kz»







Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Сулейменова Багдагул Еркинбековна
Жарияланған уақыты:
2020-03-17
Категория:
Бастауыш сынып
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
4 сынып
Тіркеу нөмері:
№ C-1584445671