Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру
Материал жайлы қысқаша түсінік: 7СЫНЫП қмж
Материалды ашып қарау
Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: МеханикалыққозғалысМаңғыстауоблысы, Бейнеу ауданыМектеп: «Бейнеу кешкі мектебі»КММ
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Ерәлиева Мәдина
Сынып: 7Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыМеханикалық қозғалыстың салыстырмалылығы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.2.1.2 Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру
Сабақмақсаттары
  • Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы туралы білу
  • Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығынтүсіндіру,мысалдар келтіре алу
  • Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығын күнделікті өмірде қолдана алу


  • Бағалау критерийлері -Білім деңгейін зерделеу;-Тақырыптың басты идеясын табу; - Іс-тәжірибеде үйлестіре алу;- Жағдаяттан шыға білу құзіреті.Дескриптор:- Берілген санақ жүйесі туралы түсінік алады,қозғалыстағы денелерді салыстырады,анықтайды;- Берілген жүйедегі санақ денесіне қатысты тыныштықтағы денелерді анықтайды;- Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіреді,ажырата алады;



    Тілдікмақсаттар

    Термин сөздерді ауызша және жазбаша сипаттай алады.Мысалдар келтіру барысында тіл байлығы молаяды.



    Құндылықтардыдарыту



    «Мәңгілік Ел» идеясының «Индустрияландыружәнеинновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу» жалпығабірдейеңбекқоғамықұндылығыбойыншаинновациялықдамуғаүлестерінқосуғатәрбиелеу.
    ПәнаралықбайланыстарДене шынықтыру,математика
    АКТ қолдану дағдыларыПрезентацияны,бейнероликті АКТ көмегімен ұсыну
    Бастапқы білім

    Механикалық қозғалыс, қозғалыстар түрлері негізінде түсіндіру.
    Сабақбарысы
    Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтыңбасы7 мин

































    Анаграмма









    «Пицца» әдісі



























    1.Ұйымдастыру кезеңі.
  • Оқушылармен амандасу,түгендеу
  • Оқушылардың дайындығын тексеру
  • 2.Психологиялық ахуал орнату,оқушыларға сабақ басында сәттілік тілеу,оларға уәжін арттыратын сөздер айту
  • Оқушыларды қоржындағы цифрлы бочонкаларды алу арқылы 3 топқа бөлу:
  • 01-05=І топ06-10=ІІ топ11-15=ІІІ топТопқа бөлу арқылы әр топтан 01,06,11 саны түскен оқушыныбасшы қылып сайлау керек.Үй тапсырмасы: Өткен сабаққа байланысты физикалық анаграммалар жазылған кеспе қағаздары әр топқа таратылады:
  • Ятармелқиы күент,трриекатяо
  • Қкреатдыт одорнактаи,нроы руатыысу
  • Хинқемаыкал қслоғыза, қасна есідне


  • «Пицца» әдісі бойынша әр топ оқушылары пиццаның суретін салып бес бөлікке бөліп,әр бөлікке өткен тарау бойынша сұрақтар жазып,басқа топ оқушыларына береді.Пицца бөліктеріндегі сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:-оқушылар өткен сабақты қайталап,еске түсіреді-шапшаң ойлауды және басқалардың пікірін тыңдауды үйренеді-өз араларында ауызбіршілігі артады














    Қоржын мен бочонкалар





















    Үлестірме кеспе қағаз,Слайд(жауабы)
    Сабақтың ортасы 26 минут

























    «Суреттер галлереясына саяхат»





































    Бейнеүзінді көрсету





    «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі .(топтық жұмыс)





















    Сергіту сәті



















    «Kahoot» әдісі





















    «Суреттер галлереясына саяхат»әдісі арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын өздері табады.Оқушыларға сурет көрсету.1.Суретте не көрдік?2.Дене қандай денемен салыстырғанда қозғалыста болады?3.Бүгінгі сабақта не білгілерің келеді?

    Дескриптор:-Ойын толық жеткізеді-Суретте бейнеленген қозғалыстарды анықтайды,ажырата біледіИнтербелсенді тақта арқылы бейнеүзінді көрсетіп, оқушылар жаңа тақырып«қозғалыстың салыстырмалылығы туралы»ақпарат алады.Оқушылар:Суреттегі және бейнетаспадағы мәліметтерді өз бетінше әңгімелейді.Алған ақпарат бойынша жаңа тақырыпты одан әрі жалғастырып ашу үшін,әр топқа суреттер таратылады,Сол сурет бойынша оқулықтағы тақырыпты ашып,постер көмегімен қорғайды.

    Дескриптор:-Тақырыпты толық ашады-Мысалдар келтіре алады

    Бәріміз орнымыздын тұрамыз, қолымызды алға созып, тігінен тұрамызда 3 рет отырып тұрамыз.Бұл тәжірибеден не байқадыңыздар? Оқушылар жауап күтіледі: аяғымызбен бірге қолымызда қозғалды.Олай болса, бұдан қандай қорытынды жасауға болады?Денелердің бөліктері де уақыттың өтуіне қарай бір-бірімен салыстырғанда бұрынғы орнын өзгерте алады.

    «Kahoot»әдісі арқылы жаңа тапсырманы қаншалықты меңгергенін бақылау.Әдістің шарты:Оқушылар көрсетілген сайтқа арнайы код арқылы кіреді,әр топ сайтқа кірген соң тесттік тапсырмалар басталады,уақыт шектеулі болады.Ойын соңында қай топ ұтқаны белгілі болады.Дескриптор:-тақырыптың мазмұнын толық,жартылай,төмен меңгергендігін анықтайды








































    Слайдтағы суреттер































    интербелсенді тақта, bilimland.kz сайты





    Таратпа материалдар















































    Kahoot.it
    Сабақтыңсоңы7мин

    Үйге тапсырма: Механикалық қозғалыстың салыстырмалылығы тақырыбына мысалдар келтіру

    Бағалау

    Кері байланысBLOB TREE»Оқушылар стикер алып,BLOB ағашынан өздерін белгілейді және стикерге пікірлерін қалдырса болады











    Стикер,сурет(Blob білім ағашы)
    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалауоқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы
    «Суреттер галлереясына саяхат әдісі арқылы»өтілген материалды еске түсіре отырып,жаңа тақырыпты ашуға мүмкіндік алды;«Ойлан,топтас,бөліс»әдістері арқылы топпен тәжірибелік жұмыс жасай отырып,жұптық,топтық байланыс арқылы бірін-бірі толықтырды,тақырыпты ашады,әрі бекітеді.«Kahoot» әдісі арқылы білімдерін қорыту мақсатында сабақтарын бекітті.

    Әр тапсырманың соңына дескрипторлар қою арқылы оқушылар өз білімдерін және бір бірінің білімдерін бағалайды.«BLOB TREE»әдісі бойынша кері байланыс жасау арқылы рефлексия жасаймын.





    Оқушы құрал-жабдықтар мен жұмыс жасағанда өздерінің және басқалардың денсаулығына, мектеп мүлкіне жауапкершілікпен қарау.









    Бағалау парақшасы:

    Ф.И.ОАнаграмма «Пицца» әдісі

    Суреттергаллереясынасаяхат»Ойлан. Топтас. Бөліс«Kahoot» әдісі

    Кері байланыс:«BLOB TREE»

    ЖалпыұпайБаға
    1















    2















    3















    4















    5















    6

















    -тапсырма толық жасалды -3

    -тапсырма жартылай жасалды -2

    -тапсырма толық жасалмады -1

    Әр толық жауапқа «3» ұпайдан есептеледі.

    «40-45» -«5»;«34-39» -«4»;«22-33»- «3»;

    Материалды жүктеу (Скачать)
    Авторы:
    Ерәлиева Мәдина Әділбекқызы
    Жарияланған уақыты:
    2019-06-17
    Категория:
    Физика
    Бағыты:
    Сабақ жоспары
    Сыныбы:
    7 сынып
    Тіркеу нөмері:
    № C-1560768655
    333
    444
    555
    666
    7
    888
    999