Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

Мемлекеттік рәміздер мектепалды даярлық тобы
Материал жайлы қысқаша түсінік: Мектепалды даярлық тобы пән мұғалімдеріне Қоршаған орта саласы бойынша сабақ жоспары
Материалды ашып қарау
Мектепалды даярлықҚоршаған ортамен танысуУақыты:15.05.2019 жМейрембекова Ә
ТақырыбыМемлекеттік рәміздер
ҰОҚ оқытылу мақсаты:Мемлекеттік рәміздерді атау.
Күтілетін нәтижеБарлық тәрбиеленушілер:Мемлекеттік Гимнді жатқа айтады.• Қазақстан Республикасының рәміздерін атайды.• Елтаңбасы мен Туын сипаттайды.Көпшілік тәрбиеленушілер:Қазақстандықтар өз елінің рәміздеріне сүйіспеншілігінтанытады.Кейбір тәрбиеленушілер:Рәміздердегі әр элементтің мағынасын айтады.
Тілдік мақсатТәрбиеленушілер:Қазақстан Республикасының рәміздері туралы; Гимнді жатқа айтады.Көптілділік:Рәміздер – символы – symbolsНегізгі терминдер мен сөз тіркестері.Еліміздің рәміздеріПікір алмасу сұрақтары.Еліміздің қандай рәміздерін білесіңдер?Еліміздің рәміздері қай жерлерге қойылады?
Жоспары
Жоспарланған уақыт Жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Басталуы0-5 минутII. Өмірлік тəжірибенімаңыздандыруМақсатты болжам. Шаттық шеңберіС. Әлімқұловтың «Отан» өлеңін айту.Бақытты боп жүргенімСенің арқаң, ұлы Отан.Елім – менің тірегім,Құшағыңда гүл атам.Сарқылмайтын қуатым,Тірегімсің сен, Отан.Мәңгі соғып тұратын,Жүрегімсің сен, Отан.Музыкалықәуен.Өлеңдержинағы.
Сабақтың ортасыНегізгі бөлім6-18 минутБүгінгі тақырып: Мемлекеттік рәміздер.Рәміздер – мемлекеттік нышандар. Біздің мемлекетіміздің рәміздері – Ту, Елтаңба, Гимн. Әр елдің өзінің рәміздері болады. Сөздік жұмысын жүргізуКөптілділік:Рәміздер – символы – symbols, елтаңба – герб – coat of arms1. Тыңдайды. 2. Қайталайды.Әліппе-дәптермен жұмыс.1-тапсырмаМемлекеттік рәміздер жайлы ақпарат беру.Қазақстан Республикасының Мемлекеттік ТуыБіздің мемлекеттік туымыздың түсі – көк. Көк түс – аспанның белгісі. Бұл – бірлік пен ынтымақтың белгісі.Күн бейнесі– байлық пен береке белгісі. Қыран бүркіт бейнесі қазақ халқының ұлттық дүниетанымында еркіндік, бостандық сүйгіштік, ерлік, жүрек тазалығы сияқты адамгершілік асыл ұғымдармен астасып жатады. Тудың сабын бойлай ұлттық ою-өрнек салынған тік жолақ қазақ елінің өзіндік сипатын, танымдық бейнесін көрсетеді.– Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасындағы шаңырақ, жұлдыз, қанатты тұлпар нені білдіреді? Елтаңбаның негізгі бөлігі – шаңырақ. Шаңырақ – мемлекеттің түп-негізгі – отбасының бейнесі. Қанатты тұлпар – ұшқыр арманның,жақсылыққа құштарлықтың көрінісі. Қанатты тұлпар уақыт пен кеңістікті біріктіреді. Ал бес жұлдыз барлық жер шарына құшағымыздың ашықтығын білдіреді. Төменгі жағындағы «Қазақстан» деген жазу республиканың атын көрсетеді. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік ГимніБұрын «Менің Қазақстаным» әні ретінде танымал болған.Қазақстанның Гимні Президент Нұрсұлтан Назарбаевтың бастамасы бойынша 2006 жылы 6 қаңтарда еліміздіңПарламентінде бекітілді. Музыкасы – композитор Шәмші Қалдаяқовтікі, сөзі – Жұмекен Нәжімеденов пен Нұрсұлтан Назарбаевтікі.2-тапсырма: суреттерден Қазақстан РеспубликасыныңМемлекеттік Рәміздерінің бейнелерін тауып белгілейді.Рәміздер – сол елді айқындайтын белгілер. Мысалы, үлкен теңіз, мұхиттарда көп кемелер жүзіп барады. Олар өздерінің қай елден екенін білдіру үшін мемлекеттік Туын іледі. Әртүрлі спорттық жарыстарда, олимпиадаларда спортшылар өз елінің туымен шығады. Барлық елдерде біздің елшілігіміз бар. Сол елшіліктердің төбесіне ҚР Туы ілінеді. Спортшыларжеңіске жеткенде сол елдің туы желбіреп, гимні орындалады. Рәміздерді барлық жерге ілуге болмайды. Мемлекеттік маңызы бар жерлерде ғана ілінеді.Балалар қай жерлерде Қазақстан Туының ілініп тұрғанын көргендерін айтады.4-тапсырма: Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туы мен Елтаңбасын тауып белгілейді. Б. Тәжібаевтың өлеңін мәнерлеп оқып береді.Мазмұнын түсіндіреді. Балаларға бірнеше рет қайталатып жаттатқызу.Туған елім – гүл елім,Қасиетіңді білемін.Өзіңе деп жүремін –Лүпілдеген жүрегім!Мемлекеттік рәміздерді қадірлеу – тәуелсіз Қазақстанның әрбір азаматының қасиетті борышы.__Әліппе-дәптер.









Мемлекеттік рәміздер















IV. СабаққорытындысыРефлексия.
Рефлексиялық бағалау: өз жұмысыңды бағалап қорыту.Балалардан күнді кез келген түсті қарындашпен бояуынсұрау:• ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен;• түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;• бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасылқарындашпен.Әліппе-дәптер





Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Мейрембекова Әсел Ермекқызы
Жарияланған уақыты:
2019-06-17
Категория:
Жаңартылған бағдарлама
Бағыты:
Тәрбие сағаты
Сыныбы:
Басқа
Тіркеу нөмері:
№ C-1560769399
333
444
555
666
7
888
999