Авторлық материал жариялағаныңыз
туралы сертификатты тегін алу үшін
+
Материал жариялау
БАҚ (СМИ) жариялаған соң номер беріліп қорғалады
Сертификатты (құжатты) тексеру

111
Мен көшеде келемін тренинг
Материал жайлы қысқаша түсінік: 1) Оқушылар жолда жүру ережесін меңгерту; 2) жолда жүру ережелерін есте сақтау арқылы білгенднрін пайдалана білуді тұрақты дағдыға айналдыру;
Материалды ашып қарау
Тренинг тақырыбы: Мен көшеде келемінСабақ мақсаты: 1) Оқушылар жолда жүру ережесін меңгерту;2) жолда жүру ережелерін есте сақтау арқылы білгенднрін пайдалана білуді тұрақты дағдыға айналдыру; 3) оқушыларды жол ережелерін бұлжытпай орындауға , сақтыққа тәрбиелеу.Көрнекілігі: бағдаршам, жол белгілері,плактқа жазылған ескерту сөздер, макеттер, оқушылардың салған суреттері.Тренинг барысы:Психолог: Құрметті оқушылар! Бүгінгі тренингімізді бастауға рұқсат етіңіздер! Арманға алда күткен асығамыз, Біз қалай толқын атпай басыламыз. Жол жүру ережесін жақсы біліп, Сақтыққа тұра алатын ұланбыз!

Жол заңы дұрыс жүріп,абай болуды талап етеді. Жол тәртібін бұзба,ол қатер тудырады. Жолдың қалыпты қозғалысы көбінесе балалардың жол бойында дұрыс жүрмей, доп қуалайтыны, жүріп бара жатқан машинаға жабысатыны, қалтарыста жолға шығып кететін салдарынан бұзылады.Жол тәртібін бұзғандықтан кейбіреулер машина дөңгелегіне ілініп қаза тауып, кейбіреулері жарақат алады.Ал кейбіреулері өмірлік мүгедек болып қалады.Сондықтан әрбір оқушы мектепте оқылатын «Жолда жүру ережесі» мұқият тыңдап, әр сабақтан қорытынды жасап отыруға міндетті. Үлгілі, тәртіпті оқушы көшеде жолда жүру ережесінің заңын бұзбайды.Көшеде жүру тәртібін кім басқарады? Бағдаршам –өмірімізді апаттан сақтандыратын жалғыз көмекшіміз. Оның  сырын біліп, тілін алу баршамыздың міндетіміз. Бағдаршам жол элементтерінің ішіндегі ең ерте қолданыла бастағаны. Қазір бағдаршамның жасы жүзден асып кетті. Оның кескін келбеті де құрылысы да әлденеше рет жаңарды. Ол жол қозғалысына қатысушыларға өз жарығымен бағыт сілтейді.ТақтадаҚызыл-Тоқта!Сары-Сақтан!Жасыл-Жол ашық!





І. Жумбақ жасыруАла таяқ ұстаған,жол тәртібін нұсқаған.Өміріңді көзеткен,ысқырығы түспеген. (милиционер)

Көше бойлап аяңдайды,Адам тасып аялайды.                                (автобус)

Көліктің қаншасын жанынан өткізген,Іргеден басталып, алысқа жеткізген.                                                          (жол)Жоқ өзінде бас та, ауызда, құлақта,Бақырайған үш көзі бар бірақ та.                                                   (бағдаршам)  

ІІ. Қимылды ойын «Теплавоз»

Мақсаты: Оқушылар бір-бірінің арттарынан ұстап теплавоз құсап кедергілерден сүрінбей өтуі тиіс.

ІІІ. «Белгілерді ажырату» Жасырылған жол ережелерінің белгілерін табу.







ІҮ«Шығармашылық жұмыс.» Жол ережесіне байланысты өлең құрастыру

Ү. Қорытындылау
Материалды жүктеу (Скачать)
Авторы:
Сырымбетова Кәмшат Сырымбетқызы
Жарияланған уақыты:
2019-05-14
Категория:
Психология
Бағыты:
Сабақ жоспары
Сыныбы:
Барлығы
Тіркеу нөмері:
№ C-1557813005
2222
333
444
555
666
7
888
999