Материал туралы қысқаша түсінік
ҚАЙДА ӨТІНІШ БЕРУ КЕРЕК
Бұқаралық ақпарат құралдары туралы білгіңіз келгеннің бәрі
22.09.2023 ж 8748
bnr-bg-күлгін-толқынhttps://cdn2.postupi.online/images/images_crm275/9711.png
ҚАБЫЛДАУҒА КӨМЕК 2024
Поступика Талапкерге 2024 тегін көмектеседі
Postupi Online ұсынған AI бар ұсыныстар жүйесі
ТОЛЫҒЫРАҚ
БАҚ коммуникациялары: бұл не, қандай мамандықтар бар, қайда оқу керек, кіммен жұмыс істеу керек
«БАҚ коммуникациялары» сөзі әдемі және заманауи естіледі. Ол нені білдіреді? Бұл не? Журналистика? Көпшілікпен қарым-қатынас? Әлде арасында бір нәрсе ме? Мұндай мамандар не істейді және қайда оқу керек? Бұл туралы біздің мақалада білейік.
Бұқаралық ақпарат құралдары дегеніміз не
Медиа коммуникациялар (немесе медиа коммуникациялар) - әртүрлі медиа платформалар мен құралдарды пайдалана отырып, ақпарат пен коммуникацияны тасымалдауға қатысты кең өріс. Медиа коммуникацияның орталығында әртүрлі БАҚ, соның ішінде баспа БАҚ, теледидар, радио, Интернет және әлеуметтік медиа арқылы ақпарат беру және алмасу процесі жатыр.
Медиа коммуникацияның негізгі аспектілеріне мыналар жатады:
Мазмұнды өндіру: Мақалаларды, бейнелерді, аудионы, кескіндерді және басқа медиа пішімдерін қоса алғанда, мазмұнды жасаңыз және дамытыңыз.
Тарату: әртүрлі медиа платформалар, соның ішінде теледидар мен радиостанциялар, баспалар, веб-сайттар, әлеуметтік желілер және мобильді қосымшалар арқылы мазмұнды тарату.
Тұтыну: БАҚ арқылы берілетін ақпаратты қабылдау және түсіндіру. Бұған жаңалықтарды оқу, теледидар көру, радио тыңдау, онлайн бейнелерді көру және т.б. кіреді.
Талдау және сын: БАҚ-та ұсынылған ақпаратты бағалау және талдау, медиа өнімдері мен олардың қоғамға әсеріне қатысты пікірлер мен сын айту.
Медиа-жоспарлау: өнімдерді жылжыту, жұртшылықты ақпараттандыру немесе қоғамдық пікірге әсер ету сияқты нақты мақсаттарға жету үшін БАҚ арқылы ақпаратты тиімді таратудың стратегиялары мен жоспарларын әзірлеу.
Қазіргі ақпараттық қоғамда медиа коммуникациялар маңызды рөл атқарады және олар журналистика, жарнама, қоғаммен байланыс, медиа-жоспарлау және ақпарат пен коммуникация алмасуға қатысты көптеген басқа аспектілерді қамтитын қызметтің кең ауқымын қамтиды.
БАҚ коммуникациясындағы мамандықтар
Сіз медиа коммуникацияның өте кең ұғым екенін түсінгендіктен, мұндай әрекеттерді бір маман емес, бүкіл ұжым жүзеге асырады деп болжауға болады. Ал олардың қандай мамандар екені медиа-платформаның түріне де, шығарылатын контент түріне де байланысты.
Біз медиа коммуникациялардағы кейбір мамандықтарды тізімдейміз:
Журналист : Газеттер, журналдар, радио, теледидар және интернет-басылымдар сияқты әртүрлі медиа платформалар үшін жаңалықтар мен ақпараттық материалдарды жинаумен, талдаумен және жасаумен айналысады.
Редактор : Мәтінді, бейне және аудио материалдарды өңдеуге және түзетуге, сонымен қатар мазмұнның сапасы мен стилін қамтамасыз етуге жауапты.
Корреспондент : әдетте теледидар мен радио үшін жаңалықтар жинауға, сұхбат алуға және репортаж жасауға маманданған.
Контент менеджері веб-сайттарды, блогтарды, әлеуметтік желілерді, бейне платформаларды және басқа арналарды қоса алғанда, әртүрлі медиа платформалар үшін мазмұнды жасайды, өңдейді және басқарады. Олардың мақсаты - сапалы және мақсатты мазмұнды жасау.
Фотограф: БАҚ жарияланымдары мен онлайн ресурстар үшін фотосуреттерді жасайды және өңдейді.
Медиа продюсер : Бейне мазмұнын құруға және басқаруға жауапты, оның ішінде тек шығармашылық процесті (сценарийлер, түсіру, өңдеу) ғана емес, сонымен қатар әкімшілік және қаржылық мәселелер.
Медиа менеджер : Клиенттерге, ұйымдарға немесе брендтерге арналған медиа науқандар мен медиа әрекеттерді жоспарлауға, әзірлеуге және басқаруға жауапты. Мақсатты аудиторияға барынша көріну мен әсер ету үшін әртүрлі медиа платформаларында ақпаратты немесе жарнамалық материалдарды таратудың ең жақсы стратегиялары мен тактикасын анықтайды.
Медиа-жоспарлаушы (медиа-жоспарлаушы): Жарнамалық және медиа материалдарды әртүрлі платформаларда орналастырудың стратегиялары мен жоспарларын әзірлейді.
Медиа талдаушы: компаниялар мен ұйымдарға медиа коммуникациялар мен маркетингте негізделген шешімдер қабылдауға көмектесу үшін медиа деректері мен трендтерді талдайды және бағалайды. Олардың жұмысы стратегиялар мен бюджеттерді оңтайландыру мақсатында медианы тұтыну және медиа науқандардың тиімділігі туралы ақпаратты жинауды, өңдеуді және түсіндіруді қамтиды.
SMM менеджері әлеуметтік медиа платформаларындағы медиа әрекеттері мен науқандарын басқаруға маманданған. Оның жұмысы – клиенттің немесе ұйымның маркетингтік мақсаттарына жету үшін контент жасау, аудиториямен өзара әрекеттесу, жарнамалық науқандарды басқару және нәтижелерді талдау.
Медиа дизайнер : БАҚ жарияланымдары мен онлайн ресурстар үшін графикалық және мультимедиялық мазмұнды жасайды.
Қоғаммен байланыс жөніндегі менеджер (PR менеджері) : ұйымдар мен брендтер үшін сыртқы және ішкі коммуникация стратегияларын әзірлейді және жүзеге асырады.